Pike

FreeMan
Posty: 856
Rejestracja: 19.04.2004 12:41:55
Kontakt:

Pike

Post autor: FreeMan »

Witam

Nie znam sie na Rock Shock wiec na pike'ch tez wiec chcem zapytac czym sie roznia wersje team, race, sl. interesuje mnie tylko model sprezynowy.

wiem ze jest roznica w regulacji czegos tam, w sl jest na imbus a w race pokretlem

czy cos jeszcze je rozni??

czytalem inne posty

jak sie spisuje ta os 20mm od rs

ktory model anjlepiej kupic??

czy bez manetki mozna regulowac te funkcje na amorze, pzry koronie, bo mi manetka zbedna

chcialem zamiast tego fr1, czy warto zmieniac,
te nowe bombery sa lamliwe -sma jednego ostanio polamalem
????
LoneWolf
Posty: 1331
Rejestracja: 17.09.2004 18:53:05
Lokalizacja: Warsaw PL, gg: 7168070
Kontakt:

Post autor: LoneWolf »

Praca ich jest tasama.

Najwyzszy model TEAM ma drazona korone i aluminiowa rure sterowa.
Posrednie model RACE ma pelna korone i aluminiowa rure
"Najnizszy" model SL ma pelna korone i stalowa rure
http://tiny.pl/qw5f
gg: 2037660
szukać tego roweru! NAGRODA!
FreeMan
Posty: 856
Rejestracja: 19.04.2004 12:41:55
Kontakt:

Post autor: FreeMan »

rozumiem ze nawiercanie korony sluzy obnizeniu masy, czyli model team od race rozni sie tylko nawiercaniem korony?? ktrry moel wybrac aby by mocniejszy
????
Durf
Posty: 1949
Rejestracja: 11.10.2004 13:50:06
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Durf »

z tego co LoneWolf napisał, to jak bym wzioł sl, pełna korona jakos bardziej mnie przekonuje, a stalową rure trudniej połamac niż aluminiową.
dwa skarby razem http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00032qu9.jpg
<<MASA>>
Posty: 904
Rejestracja: 19.04.2004 07:16:44
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: <<MASA>> »

noz wypowiedzi LoneWolfa wynika że SL.
Rower ??? A co to ??
LoneWolf
Posty: 1331
Rejestracja: 17.09.2004 18:53:05
Lokalizacja: Warsaw PL, gg: 7168070
Kontakt:

Post autor: LoneWolf »

Pomylilem sie troszeczke wczesniej, oto spis i roznice miedzy poszczegolnymi wersjami (strona Harfy pelna bledow)

SL:
-wewnetrzna regulacja FloodGate
-zewnetrzna regulacja kompresjii i odbicia
-waga: 2245g
-korona z kutego alu 6061
-rura sterowa z Cro-Mo 4130

Race:
-zewnetrzna regulacja FloodGate
-zewnetrzna regulacja kompresjii i odbicia
-waga: 2245g
-korona z kutego alu 6061
-rura sterowa z Cro-Mo 4130

Team:
-zewnetrzna regulacja FloodGate
-zewnetrzna regulacja kompresjii i odbicia
-waga: 2150g
-korona z kutego alu 6061, drazona (pusta)
-rura sterowa z aluminium
http://tiny.pl/qw5f
gg: 2037660
szukać tego roweru! NAGRODA!
FreeMan
Posty: 856
Rejestracja: 19.04.2004 12:41:55
Kontakt:

Post autor: FreeMan »

jeszcze tylko jedne pytanie, czy pike ma z obu stron sprezyny?? czy tylko z jednej
????
FreeMan
Posty: 856
Rejestracja: 19.04.2004 12:41:55
Kontakt:

Post autor: FreeMan »

no nikt nie wie??
????
dansk8
Posty: 296
Rejestracja: 03.02.2005 11:21:48
Lokalizacja: podziemie
Kontakt:

Post autor: dansk8 »

W prawej ladze ma tylko sprezyne !!!! Wiem bo mam !!!!
ZJEM
Posty: 74
Rejestracja: 16.04.2005 15:55:45
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: ZJEM »

jedna sprezyna wez kup team leprzy bo wiecej regulacji i bardziej czyly i sprezyna to tylko masa sdodatkowa a powietrzny amor dziala jak maselko nigdy jeszcze ni wiedzialem zeby powietrzny amortyzator dziala tak precyzyjnie ja mam na sprzedarz ostatni pike ktory mi zostal za 1800 z blokada i super polecam to jest poprostu bajka
ZJEM
Posty: 74
Rejestracja: 16.04.2005 15:55:45
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: ZJEM »

cos jeszcze usprawiadliwiam kazdego kto nie wee na czym polega zastosowanie konstrukcji kratowej jest to lzejsze i wcale nie jest slasze bo kazdy element zginany ma takie miejsca w ktorych nie pracuje na tym polega zastosowanie kratownicy i wlasnie daltego to jest taki bajer ze jest lzejszy a wcale nie jest slabszy
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości