Strona 1 z 1
marin rocky ridge i wildcat trail
: 13.09.2005 00:02:14
autor: -- MR --
czy te ramy nadają się dirt/street ?/ są Wytrzymałe ?/ ile ważą ?/
: 13.09.2005 00:10:28
autor: dawidek1
jakies taki delikatne sie wydają.. cienkie rurki mają:/
: 09.01.2016 17:27:31
autor: dominik11026
: 10.01.2016 10:48:04
autor: Vinrael
Po pierwsze odkopałeś temat sprzed 11 lat. Gratuluję

Po drugie - Marin Wildcat to rama do XC, seryjnie są tam wkładane widelce pokroju Revelation/Sektor/Pike co najwyżej, wkładanie wysokich widelców nie dość że wystrzeli Ci suport w kosmos to jeszcze nadwyręża mocno główkę (wiem że są tam dwa gussety, ale to i tak przesada, rama nie pod to jest projektowana). Ogólnie albo masz dużego farta z doborem egzemplarza albo Twoje DH nie jest tak naprawdę DH

Ogólnie rower wygląda spoko, ale z wyjazdem na typową rąbankę bym się wstrzymał.
Nie ma ram nie do zakatowania, nawet Tomac + Super Monster Pirata. Daj Piratowi ten rower a złamie Ci go na pierwszych lepszych zawodach XC ;p
: 10.01.2016 13:52:12
autor: dominik11026
Czy ja napisałem że jeżdżę na 888 ?

Ja 888 testowałem tylko na prostej drodze nie skoczył bym na tym amorku, raczej by się to źle skończyło . A pisząc nie do zajechania mam na myśli jazde z rozsądkiem wiadomo że w końcu kiedyś polegnie ale przy moim preclowaniu spokojnie daje rade. A latam nad ziemia coś z 1m-1,5m i w większości przypadkach ląduje na płasko. ( a tak wgl to nie popatrzyłem na datę postu XD)
: 10.01.2016 19:58:44
autor: Vinrael
Ocenianie roweru górskiego po jeździe po prostej drodze

Potrzebujemy więcej takich opinii
[EDIT]
Żeby nie było, nie chcę być chamski czy w jakikolwiek sposób Cię poniżać, ale później przyjdzie ktoś kto przeczyta Twój tekst i na serio pomyśli że do tej ramy można wpakować ósemki i katować w typowym DH
