Author A-gang P.M +MANITOU STANCE BLUNT
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 29.03.2005 04:23:45
- Lokalizacja: Ruda Śląska-Wirek
- Kontakt:
Author A-gang P.M +MANITOU STANCE BLUNT
Witam ostatnimu czasy niestety przy "Małym" niedolocie udało mi sie złamac Bombera KU)*^&%^ ale co tam trudno rozumie ma prawo i teraz mam zamiar odkupic amorek MANITOU STANCE BLUNT`a od kolegi ma 150 skoku troche starte golenie i coś "dziwnie" chodzi miałem okazje porównac z nowym MANITOU STANCE na Sztywną oś i jest gigantyczna różnica a pozatym w tym odkupionym niedziała pokretło tłumienia ! całkiem możliwe że rozjebało tłumik z powodu wlania gestego oleju i teraz pytanie czy opłaca sie to kupić ??? mam dojście do wszystkich częśći do tego modelu ale jeden tłumik kosztuje 130 zł bo trzeba sprowadzić z stanów. jeżeli ktoś zna powód czemu tak sie zachowóje ten amor pisać !! aa i słyszałem że sie rury sterowne lubią wyginać ? napiszcie wasze wszelkie spostrzezenia i OPINIE ! aa amorek miał by być w Author A-Gang P.M !
http://kubuspunxdh.pinkbike.com/
www.ncb.com.pl
Authorized Marzocchi Mechanics
www.ncb.com.pl
Authorized Marzocchi Mechanics
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 29.03.2005 04:23:45
- Lokalizacja: Ruda Śląska-Wirek
- Kontakt:
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 29.03.2005 04:23:45
- Lokalizacja: Ruda Śląska-Wirek
- Kontakt:
szukałem ale nieznalazłem nic bo by mnie interesowało dlatego napisałem ten temat ! powiem tak mialem Bombera EXR 03 kumpel walił na nim loty po 5-6 metórw i nic przyjmował bez jękania gdyby nie fakt że źle zlądowałem to by pewnie wytrzymał i moje główne pytanie brzmi CZY TO WYTRZTMA TAKIE KATOWANIE !! ? ten Manitu ?
http://kubuspunxdh.pinkbike.com/
www.ncb.com.pl
Authorized Marzocchi Mechanics
www.ncb.com.pl
Authorized Marzocchi Mechanics
na odległośc to nie problem, mi wytrzymuje loty po 3 m w dół, tarcze 203mm z hayesem HFX9hd i jest spoko anoda sie wyciera, i co?? to nie pogarsza pracy,
za to 'dziwne" chodzenie to napewno efekt brudu, ten amor cholernie nie lubi kurzy i piasku na goleniach, jeśli będziesz je często przecierał i co jakiś czas zapodasz mu smarem jakimś na golenie to działa super.
za to 'dziwne" chodzenie to napewno efekt brudu, ten amor cholernie nie lubi kurzy i piasku na goleniach, jeśli będziesz je często przecierał i co jakiś czas zapodasz mu smarem jakimś na golenie to działa super.
Ja od kilku dni jeżdze w tej kofiguracji... agang p.m + blunt 150 na zwykłą oś.
Jeździ się bardzo dobrze, amor chodzi płynniutko nie pluje, wszystko znim ok, fakt że jest po małym tunningu jaki wykonał mi serwis w ramach gwarancji, mianowicie mam zrobioną pół otwartą kąpiel olejową i wsadzone dobre uszczelki od shermana, bo te fabryczne to są lipne, teraz amor pracuje pełnym skokiem i nie dobija, pracą przypomina juniora.
Jeździ się bardzo dobrze, amor chodzi płynniutko nie pluje, wszystko znim ok, fakt że jest po małym tunningu jaki wykonał mi serwis w ramach gwarancji, mianowicie mam zrobioną pół otwartą kąpiel olejową i wsadzone dobre uszczelki od shermana, bo te fabryczne to są lipne, teraz amor pracuje pełnym skokiem i nie dobija, pracą przypomina juniora.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=643549
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości