jaki pike?
jaki pike?
siema, mam do was pytanko. ktory model z koleckji pike'ow jest lepszy?? team czy race?? mam okazje kupic malo jezdzony team za 1630 zł i nie iwem czy sie opłaca?? dzieki za wszystkie odpowiedzi. chcialbym sie glownie dowiedziec czym te dwa modele sie roznia od siebie.
pozdrawiam i narqa
pozdrawiam i narqa
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
Tylko czerwone ale gwarantuje najlepsze ceny na Rock Shox w Polsce.
pytania; maxbike@poczta.onet.pl
pytania; maxbike@poczta.onet.pl
kondzik16 pisze:a da rtade czarny??
------------- __o
---------- _ '\<,_
----------(_)/ (_) www.redlinebicycles.com
---------- _ '\<,_
----------(_)/ (_) www.redlinebicycles.com
Tyle ze team to powietrze...Ja mam race i nie narzekam,tyle ze na dircie czasami go dobijam,ale to moja wina:)
Ps:Mam takie pytank do posiadaczy pike.Jak ustawiac twardosc amorka?bo jesli krece tym pokretlem do blokowania amorka to jesli ustawie na pol to to przy pracy tak dziwnie sapie:)
Ps:Mam takie pytank do posiadaczy pike.Jak ustawiac twardosc amorka?bo jesli krece tym pokretlem do blokowania amorka to jesli ustawie na pol to to przy pracy tak dziwnie sapie:)
http://www.pinkbike.com/photo/1038716
1. Grzesiu pojebac to ciebie mogło czy to choc raz widziałes Pike SL na oczy nie mowiac o jezdzeniu?? Wtedy bys zobaczył że posiada taka samą kratownicę jak reszta Pikeów, tu masz zdiecie na której mozna je dostrzec. http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=585124
A specialnie dla ciebie postaram sie zrobic zdiecie samej kratownicy z SL!!!
SL rózni się od wyzszych modeli tym, że ma strówke z Crmo i nie ma zewnetrznej regulacji floodgate. I wszystko.
A teraz dalej Pike Race sterowa Cromo, + zewnwetrzna regulacja floodgate.
Wystepuje też Pike race dual Air.
Pike Team ma aluminiowa sterowke i zewnetrzby floodgate. Rozniez występuje w wersji z komora powietrzna jako Pike Team Dual Air.
Więc wszystkie ze sprezyna pracuja identycznie, kwestja ustawienia!!! A w SL żeby
usatwic floodgate wyciagasz regulator tlumika powrotu i wkładasz pod zaslepke na gorze i juz masz regulacje floodgatu.
Co do dobjania to pewnie jazdzisz na seryjnej spręzynie. Ale jesli nie chcesz jej zmieniac mozesz zwiekszyc tłumienie kompresji i powrotu. Co do regulatora kompresji to wrzeczywsitosci jest on 2 pozycyjny. 1 paraca, 2 zamkniecie którego punkt ustawiasz tym małym pokrętłem(floodgate). I to normalne że jak zwiekszysz bardzo tlumienie kompresji to wtedy przepływ oleju jest trudniejszy, i stad te sapanie.
A specialnie dla ciebie postaram sie zrobic zdiecie samej kratownicy z SL!!!
SL rózni się od wyzszych modeli tym, że ma strówke z Crmo i nie ma zewnetrznej regulacji floodgate. I wszystko.
A teraz dalej Pike Race sterowa Cromo, + zewnwetrzna regulacja floodgate.
Wystepuje też Pike race dual Air.
Pike Team ma aluminiowa sterowke i zewnetrzby floodgate. Rozniez występuje w wersji z komora powietrzna jako Pike Team Dual Air.
Więc wszystkie ze sprezyna pracuja identycznie, kwestja ustawienia!!! A w SL żeby
usatwic floodgate wyciagasz regulator tlumika powrotu i wkładasz pod zaslepke na gorze i juz masz regulacje floodgatu.
Co do dobjania to pewnie jazdzisz na seryjnej spręzynie. Ale jesli nie chcesz jej zmieniac mozesz zwiekszyc tłumienie kompresji i powrotu. Co do regulatora kompresji to wrzeczywsitosci jest on 2 pozycyjny. 1 paraca, 2 zamkniecie którego punkt ustawiasz tym małym pokrętłem(floodgate). I to normalne że jak zwiekszysz bardzo tlumienie kompresji to wtedy przepływ oleju jest trudniejszy, i stad te sapanie.
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości