jaki pike?

kondzik16
Posty: 1796
Rejestracja: 14.02.2005 11:30:22
Kontakt:

jaki pike?

Post autor: kondzik16 »

siema, mam do was pytanko. ktory model z koleckji pike'ow jest lepszy?? team czy race?? mam okazje kupic malo jezdzony team za 1630 zł i nie iwem czy sie opłaca?? dzieki za wszystkie odpowiedzi. chcialbym sie glownie dowiedziec czym te dwa modele sie roznia od siebie.
pozdrawiam i narqa
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
FreeMan
Posty: 856
Rejestracja: 19.04.2004 12:41:55
Kontakt:

Post autor: FreeMan »

team ma aluminowa rure, a race stalowa

http://harfa-harryson.com.pl/rockshox-pike.htm
????
Grzesiu
Posty: 1333
Rejestracja: 02.12.2004 16:40:40
Lokalizacja: wy mieszkacie ??
Kontakt:

Post autor: Grzesiu »

team ma stawianą kratownice w buster zapobiegająca pękniu a SL i race tego nie mają i dlatego zdarzył sie juz jeden chyba SL jebnięty na busterze :P więc jak by nie patrzyć bierz Teama
http://www.pinkbike.com/photo/935615/
Martines
Posty: 111
Rejestracja: 08.11.2004 18:09:12
Lokalizacja: WrOcŁaW
Kontakt:

Post autor: Martines »

Grzesiu race ma tez tą kratownice!! przed chwilą sprawdzałem :]
Sprzedam !!!!! http://allegro.pl/show_item.php?item=60221226
kondzik16
Posty: 1796
Rejestracja: 14.02.2005 11:30:22
Kontakt:

Post autor: kondzik16 »

czyli roznia sie ta rura sterowa?? team ma aluminium a race cromo, team jest lzejszy wiec chyba go wybiore, ale team jest uzywany;/
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
GÓRNIK
Posty: 4327
Rejestracja: 07.06.2004 22:38:47
Lokalizacja: WuWuA
Kontakt:

Post autor: GÓRNIK »

też myślałem nad pikiem :)
www.cykloza.pl

ave na przetrwanie | amen

http://www.pinkbike.com/photo/2300621/
Pete
Posty: 208
Rejestracja: 22.06.2004 22:40:44
Lokalizacja: Chicago, Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Pete »

Za 3 tyg będę miał na sprzedaż nowy PIKE RACE 95-140 2005
kolor czerwony. Cena 1,400
------------- __o
---------- _ '\<,_
----------(_)/ (_) www.redlinebicycles.com
kondzik16
Posty: 1796
Rejestracja: 14.02.2005 11:30:22
Kontakt:

Post autor: kondzik16 »

a da rtade czarny??
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
GÓRNIK
Posty: 4327
Rejestracja: 07.06.2004 22:38:47
Lokalizacja: WuWuA
Kontakt:

Post autor: GÓRNIK »

kondzik, nie na kolorze się jeździ :P
www.cykloza.pl

ave na przetrwanie | amen

http://www.pinkbike.com/photo/2300621/
kondzik16
Posty: 1796
Rejestracja: 14.02.2005 11:30:22
Kontakt:

Post autor: kondzik16 »

no tak, ale jak juz kupowac to zeby bylo zgrane kolorystycznie.
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
Kieł
Posty: 59
Rejestracja: 24.09.2005 04:07:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Kieł »

ja mam Pike Race i niekupiłem ze względu że tańszy tylko żę niewidziałem pękniętego RACE a TEAM'Y I SL'E SIE ŁAMIĄ ale jak masz wybierać pomiędzy SL LUB TEAM'EM to bierz TEAM'A....
kondzik16
Posty: 1796
Rejestracja: 14.02.2005 11:30:22
Kontakt:

Post autor: kondzik16 »

teamy sie lamia?? pierwsze slysze, wiem ze sl peka ale ze team;/
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

a ty nie miales shivera , teraz nie masz psylo a znow cos zmieniasz ? ;] i mowisz ze jak kupowac to raz a dobrze hehe...
www.mm-foto.pl
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

kondzik łamie się wszystko, to już tylko kwestia odpowiedniej dzwigni można łamac:D, a każdy Pike
ma taki sam dół, więc gadanie że którys słabszy a którys mocniejszy to blef:P
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
Pete
Posty: 208
Rejestracja: 22.06.2004 22:40:44
Lokalizacja: Chicago, Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Pete »

Tylko czerwone ale gwarantuje najlepsze ceny na Rock Shox w Polsce.
pytania; maxbike@poczta.onet.pl


kondzik16 pisze:a da rtade czarny??
------------- __o
---------- _ '\<,_
----------(_)/ (_) www.redlinebicycles.com
Grzesiu
Posty: 1333
Rejestracja: 02.12.2004 16:40:40
Lokalizacja: wy mieszkacie ??
Kontakt:

Post autor: Grzesiu »

Czarnuch ********* cię SL ma normalne golenie dolne a race i team mają przy odlewaniu wtapianą kratownice w buster dzieki czemu sa o tam pare % sztywniejsze i mają tą zaletę że nie pękają!!
http://www.pinkbike.com/photo/935615/
KUSKI
Posty: 473
Rejestracja: 07.08.2004 08:35:16
Lokalizacja: N-ce k/KrK
Kontakt:

Post autor: KUSKI »

bez apelacyjnie tylko TEAM jest mega zajebsty:]
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=599984 CAŁY ROWER NA CZĘŚCIgg:1116631
Dawids89
Posty: 105
Rejestracja: 08.10.2004 10:07:33
Lokalizacja: Z daleka
Kontakt:

Post autor: Dawids89 »

Tyle ze team to powietrze...Ja mam race i nie narzekam,tyle ze na dircie czasami go dobijam,ale to moja wina:)

Ps:Mam takie pytank do posiadaczy pike.Jak ustawiac twardosc amorka?bo jesli krece tym pokretlem do blokowania amorka to jesli ustawie na pol to to przy pracy tak dziwnie sapie:)
http://www.pinkbike.com/photo/1038716
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

1. Grzesiu pojebac to ciebie mogło czy to choc raz widziałes Pike SL na oczy nie mowiac o jezdzeniu?? Wtedy bys zobaczył że posiada taka samą kratownicę jak reszta Pikeów, tu masz zdiecie na której mozna je dostrzec. http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=585124
A specialnie dla ciebie postaram sie zrobic zdiecie samej kratownicy z SL!!!
SL rózni się od wyzszych modeli tym, że ma strówke z Crmo i nie ma zewnetrznej regulacji floodgate. I wszystko.

A teraz dalej Pike Race sterowa Cromo, + zewnwetrzna regulacja floodgate.
Wystepuje też Pike race dual Air.

Pike Team ma aluminiowa sterowke i zewnetrzby floodgate. Rozniez występuje w wersji z komora powietrzna jako Pike Team Dual Air.

Więc wszystkie ze sprezyna pracuja identycznie, kwestja ustawienia!!! A w SL żeby
usatwic floodgate wyciagasz regulator tlumika powrotu i wkładasz pod zaslepke na gorze i juz masz regulacje floodgatu.

Co do dobjania to pewnie jazdzisz na seryjnej spręzynie. Ale jesli nie chcesz jej zmieniac mozesz zwiekszyc tłumienie kompresji i powrotu. Co do regulatora kompresji to wrzeczywsitosci jest on 2 pozycyjny. 1 paraca, 2 zamkniecie którego punkt ustawiasz tym małym pokrętłem(floodgate). I to normalne że jak zwiekszysz bardzo tlumienie kompresji to wtedy przepływ oleju jest trudniejszy, i stad te sapanie.
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości