Strona 1 z 2
jaki pike?
: 08.10.2005 10:57:43
autor: kondzik16
siema, mam do was pytanko. ktory model z koleckji pike'ow jest lepszy?? team czy race?? mam okazje kupic malo jezdzony team za 1630 zł i nie iwem czy sie opłaca?? dzieki za wszystkie odpowiedzi. chcialbym sie glownie dowiedziec czym te dwa modele sie roznia od siebie.
pozdrawiam i narqa
: 08.10.2005 11:16:50
autor: FreeMan
: 08.10.2005 11:19:33
autor: Grzesiu
team ma stawianą kratownice w buster zapobiegająca pękniu a SL i race tego nie mają i dlatego zdarzył sie juz jeden chyba SL jebnięty na busterze :P więc jak by nie patrzyć bierz Teama
: 08.10.2005 13:54:22
autor: Martines
Grzesiu race ma tez tą kratownice!! przed chwilą sprawdzałem :]
: 08.10.2005 13:55:28
autor: kondzik16
czyli roznia sie ta rura sterowa?? team ma aluminium a race cromo, team jest lzejszy wiec chyba go wybiore, ale team jest uzywany;/
: 08.10.2005 17:41:42
autor: GÓRNIK
też myślałem nad pikiem :)
: 08.10.2005 18:12:59
autor: Pete
Za 3 tyg będę miał na sprzedaż nowy PIKE RACE 95-140 2005
kolor czerwony. Cena 1,400
: 08.10.2005 18:14:42
autor: kondzik16
a da rtade czarny??
: 08.10.2005 18:27:48
autor: GÓRNIK
kondzik, nie na kolorze się jeździ :P
: 08.10.2005 18:29:06
autor: kondzik16
no tak, ale jak juz kupowac to zeby bylo zgrane kolorystycznie.
: 08.10.2005 18:29:22
autor: Kieł
ja mam Pike Race i niekupiłem ze względu że tańszy tylko żę niewidziałem pękniętego RACE a TEAM'Y I SL'E SIE ŁAMIĄ ale jak masz wybierać pomiędzy SL LUB TEAM'EM to bierz TEAM'A....
: 08.10.2005 18:31:50
autor: kondzik16
teamy sie lamia?? pierwsze slysze, wiem ze sl peka ale ze team;/
: 08.10.2005 18:56:48
autor: wookie85
a ty nie miales shivera , teraz nie masz psylo a znow cos zmieniasz ? ;] i mowisz ze jak kupowac to raz a dobrze hehe...
: 08.10.2005 19:18:05
autor: Czarnuch
kondzik łamie się wszystko, to już tylko kwestia odpowiedniej dzwigni można łamac:D, a każdy Pike
ma taki sam dół, więc gadanie że którys słabszy a którys mocniejszy to blef:P
: 08.10.2005 20:21:06
autor: Pete
Tylko czerwone ale gwarantuje najlepsze ceny na Rock Shox w Polsce.
pytania;
maxbike@poczta.onet.pl
kondzik16 pisze:a da rtade czarny??
: 08.10.2005 20:29:23
autor: Grzesiu
Czarnuch ********* cię SL ma normalne golenie dolne a race i team mają przy odlewaniu wtapianą kratownice w buster dzieki czemu sa o tam pare % sztywniejsze i mają tą zaletę że nie pękają!!
: 08.10.2005 20:55:57
autor: KUSKI
bez apelacyjnie tylko TEAM jest mega zajebsty:]
: 09.10.2005 00:08:45
autor: Dawids89
Tyle ze team to powietrze...Ja mam race i nie narzekam,tyle ze na dircie czasami go dobijam,ale to moja wina:)
Ps:Mam takie pytank do posiadaczy pike.Jak ustawiac twardosc amorka?bo jesli krece tym pokretlem do blokowania amorka to jesli ustawie na pol to to przy pracy tak dziwnie sapie:)
: 09.10.2005 08:17:35
autor: Czarnuch
1. Grzesiu pojebac to ciebie mogło czy to choc raz widziałes Pike SL na oczy nie mowiac o jezdzeniu?? Wtedy bys zobaczył że posiada taka samą kratownicę jak reszta Pikeów, tu masz zdiecie na której mozna je dostrzec.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=585124
A specialnie dla ciebie postaram sie zrobic zdiecie samej kratownicy z SL!!!
SL rózni się od wyzszych modeli tym, że ma strówke z Crmo i nie ma zewnetrznej regulacji floodgate. I wszystko.
A teraz dalej Pike Race sterowa Cromo, + zewnwetrzna regulacja floodgate.
Wystepuje też Pike race dual Air.
Pike Team ma aluminiowa sterowke i zewnetrzby floodgate. Rozniez występuje w wersji z komora powietrzna jako Pike Team Dual Air.
Więc wszystkie ze sprezyna pracuja identycznie, kwestja ustawienia!!! A w SL żeby
usatwic floodgate wyciagasz regulator tlumika powrotu i wkładasz pod zaslepke na gorze i juz masz regulacje floodgatu.
Co do dobjania to pewnie jazdzisz na seryjnej spręzynie. Ale jesli nie chcesz jej zmieniac mozesz zwiekszyc tłumienie kompresji i powrotu. Co do regulatora kompresji to wrzeczywsitosci jest on 2 pozycyjny. 1 paraca, 2 zamkniecie którego punkt ustawiasz tym małym pokrętłem(floodgate). I to normalne że jak zwiekszysz bardzo tlumienie kompresji to wtedy przepływ oleju jest trudniejszy, i stad te sapanie.