Strona 1 z 1
Mozo Groove Q
: 08.10.2005 20:29:35
autor: viperbike
Witam, mam pytanie do was.. czy ten Mozo Groove Q potrzebuje jakiejś pompki czy coś i jak juz to gdzie to dymac:P bo on jest powietrzny[?] Wiecie może coś na ten eksploatacji? Posiadaczy tego amorka plis o pomoc.
Wielkie dzieki PZDR. :)
: 08.10.2005 21:17:43
autor: trójkąt
Z mozo to jest tak że niby to tłumienie jest a go niema...hehe tzn jak rozkręcałem too w prawej goleni jest sprezyna z jakimis elastomerami aa w lewej goleni jest pusto...i to nazywane jest tłumieniem powietrznym:D<lol> hmm odkręciłęm korek z tej lewej strony gdzie jest "tłumienie" ii teraz mam dziurke w tym kapslu zakrywajacym całą golen od góry...to teraz nawet jest cyrkulacja powietrzna:D mega bajer
: 09.10.2005 09:07:59
autor: wookie85
Jeden z regulatorów służy do ustawienia naprężenia wstępnego, drugi to atrapa.
Ze strony rowerowy.com , ten amorek nie ma tlumienia powietrznego , pic na wode , a jesli ma to cos jak hi-5 , o jakiejkolwiek regulacji mozesz zapomniec...
: 09.10.2005 10:06:16
autor: Nemero
Mozo Groove Q ... wątpie... żeby coś potrzebował bo to amorek tani którego raczej już się nie reanimuje... :D ale może może.. :P
: 09.10.2005 20:00:12
autor: MadCow
Wiesz nemero, Panu viperbike chodzilo o to ze moze sie go pompuje, zeby zmienic charakterystyke pracy, a nie zeby go reanimowac.
Poza tym czemu taniego sie nie reanimuje? Jak sie umie to mozna.
Wracajac do tematu
to mozo nie ma zadnego zwiazku z powietrzem, oprocz takiego ze w srodku po prostu jest.
: 09.10.2005 20:48:09
autor: viperbike
:) a jeszcze jedno pytanko..da rade go jakoś stuningować ?:) mam głównie na myśli wyeliminowanie tego uderzenie przy podrywaniu kiery.. cokolwiek i jakikolwiek tuning żeby poprawić jego pracę i żeby nie był taki miękki... :( thx za info PZDR
: 09.10.2005 21:01:12
autor: za0_DR/FR
Rozbierasz go, zakładasz elsatomera kawałek w miejsce gdzie stuka, cała filozofia i ładujesz dużo smaru, i wycierasz co chwile golenie. A co do tłumienia to go nie ma. Na początku mówili że ma być w nim twin air jak w rst, ale to co jest w środku nawet nie stało koło twin air.
: 23.10.2005 19:28:54
autor: Eee...
a jak z jego wytrzymaloscia?
: 23.10.2005 19:49:46
autor: HCR