Narodowy test na prawo jazdy 2005
Narodowy test na prawo jazdy 2005
Pochwalcie sie swoim wynikiem:)
Ja mialem 27 a jeszcze nie jestem kierowca:]
Niewiem czy ktos zauwazył ,ale w grupie rowerzystów siedział MICHAŁ KOLBEK:)
Ja mialem 27 a jeszcze nie jestem kierowca:]
Niewiem czy ktos zauwazył ,ale w grupie rowerzystów siedział MICHAŁ KOLBEK:)
<o_O>
]---|---[
.._/\_..
http://www.skradzione-rowery.prv.pl/
]---|---[
.._/\_..
http://www.skradzione-rowery.prv.pl/
TVN nas wyjebalo - Magda Mołek wypina śmiało ciało !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mozna tak w skrocie okreslic ta impreze.
Niestety rowerzysci nie zostali docenieni, bo jakze mogli oni byc lepsi od panow ze strazy miejskiej.
Podobno na punkty wyszlismy z panami mundurowymi na rowno, ale oczywiscie nikt wynikow nie pokazal w telewizji.
A co do wynikow indywidualnych to 6 osob mialo 30 puntow (w tym ja :p). Takze prowadzacy wybrali sobie wygranego, a dokladniej wygrana ze strazy miejskiej.
Heh kasa na paliwko przeleciala nam kolo nosa no i GPS tez by sie przydal.
Ale przynajmniej ekipa uderzeniowa porobila troszke bydla. No i mielismy stewardessy na zywo :)
LUKash
Mozna tak w skrocie okreslic ta impreze.
Niestety rowerzysci nie zostali docenieni, bo jakze mogli oni byc lepsi od panow ze strazy miejskiej.
Podobno na punkty wyszlismy z panami mundurowymi na rowno, ale oczywiscie nikt wynikow nie pokazal w telewizji.
A co do wynikow indywidualnych to 6 osob mialo 30 puntow (w tym ja :p). Takze prowadzacy wybrali sobie wygranego, a dokladniej wygrana ze strazy miejskiej.
Heh kasa na paliwko przeleciala nam kolo nosa no i GPS tez by sie przydal.
Ale przynajmniej ekipa uderzeniowa porobila troszke bydla. No i mielismy stewardessy na zywo :)
LUKash
-
- Kontakt: