Jestem początkujący i dopiero składam rower, chciałem się dowiedzieć czy rama Bop Danger Zone Dz001 Pirania wystarczy na początki i być może póżniej na bardziej zaawanasowaną jazdę. Chiałem się dowiedzieć czy wytrzyma niewielkie dropy (2-3 metry), czy nadaje się streetu i to tekkiego freeride'u (w sumie to tylko jazdy po lesie w bieszczadac ;)). Jeżeli był już taki temat to przepraszam ale nie mogłem go znaleść aa często spotykam się z opisami ram Bop co do których nie mam pewności czy to jest ta którą kupił. Dla pewności podam adres pod tórym jest zdjęcie tej ramy http://www.mbike.pl/product_info.php?products_id=211 . Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
******* jak ja piaerdole. Ma beznadziejne geo lamie sie i peka. Nie uznaja gwary ogolnie straszna *******. Jak chcesz cos w tej cenie to kross sign ds, destroyer jump albo ds. W tej cenie nic lepszego niz to co wymienilem nowego nei kupisz. A dropow bop napewno nie wtrzyma nie mowiac juz o streecie.
chcesz mam do sprzedania leży w piwinicy za 120 pln z suportem i jakims tam sterem o i jeszcze zacisk zoom. :D co do ceny to jeszcze moge się dogadać bo rama jest mi zbędna. jak chcesz to kliknij 2556168.
Krakus_dh Nie wiem czy to ty ale w wwielu wątkach pojawia się text że "kolbi to... Kolbi tamto...". Nawet ktoś kiedyś skomentował że on jeździ na Durom, co nie oznacza że to dobry amor :P
taki koles jeden z naszego miasta ma kupować na nowy sezon... zobacze jak sie bedzie sprawować ta ramka to gdzies na wakacjach dam opinie ;D pozdro 600