WYCENA RAMY DO DH (MARIN)
WYCENA RAMY DO DH (MARIN)
Ile byscie dali za taką ramke http://www.brockmcnally.com/albums/albu ... .sized.jpg
Jest to Marin Team DH. Ile byscie za taka zaplacili? Stan bardzo dobry. Kilka standardowych zarysowan, nic ponad to. Z tlumikiem FOX Vanila RC. Rocznik 2002. Skok bodajze 160-240mm.
Mam okazje kupic, ale chcialbym sie dowiedziec ile sadzicie, ze jest warta. Być moze uratujecie mnie od niepotrzebnego wyrzucenia kasy w bloto.
Dzieki z gory
Jest to Marin Team DH. Ile byscie za taka zaplacili? Stan bardzo dobry. Kilka standardowych zarysowan, nic ponad to. Z tlumikiem FOX Vanila RC. Rocznik 2002. Skok bodajze 160-240mm.
Mam okazje kupic, ale chcialbym sie dowiedziec ile sadzicie, ze jest warta. Być moze uratujecie mnie od niepotrzebnego wyrzucenia kasy w bloto.
Dzieki z gory
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Otoz to. Ramka jest strasznie degresywna jak ustawiona na 240.
Dokladnie tak wygladal moj dm fr 2.0 po wsadzeniu takiego samego foxa rc, ta sama dlugosc. skoku na papierze tyz 240 i co z tego...
Fajna fota i fajna jama ;]
Fogle widze przebijamy sie na godziny pisania postow, nio i wreszcie zegar dziala :ASD
Dokladnie tak wygladal moj dm fr 2.0 po wsadzeniu takiego samego foxa rc, ta sama dlugosc. skoku na papierze tyz 240 i co z tego...
Fajna fota i fajna jama ;]
Fogle widze przebijamy sie na godziny pisania postow, nio i wreszcie zegar dziala :ASD
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
DonJuan gdzie i za ile mozesz kupic ta rame? prosze napisz mi na maila radacz@tlen.pl pozdro :)
www.grawitacyjny.pl - free przesyłka od 300zł!
Aerozine - mega lekkie stery i korby!
Aerozine - mega lekkie stery i korby!
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Jeżeli ten nico jest w stanie idealnym, to nawet się nie zastanawiaj.
Miałem przyjemność pobujać się na takiej ramce na targach w kato dość dawno temu. wg mnie zawieszenie pracuje wyśmienicie, a rama fajnie się prowadzi.
A Marin - brzydal.
Co do kolegi, który pytał o progresję i degresję:
1) otóż sprawa polega na tym, że wykres stosunku siły nacisku do ugięcia dampera w przypadku gdy rama nie ma liniowej charakterystyki, jest krzywą. Jeżeli krzywa jest schodzi nad wykres liniowy, to rama jest progress, a jeżeli pod wykres liniowy, to degress.
2) w ramie progresywnej w trakcie uginania zawieszenia przełożenie skoku koła na damper maleje, a w ramie degresywnej rośnie.
3) w ramie progresywnej w trakcie uginania zawieszenia siła z jaką należy działać na koło rosnie szybciej, niż wynikałoby to z liniowej charakterystyki przy średnim przełożeniu ramy, a w ramie degresywnej rośnie wolniej.
Sry, ze tak zamotałem, ale chciałem to wytłumaczyc raz, a porządnie, a przy odrobinie wyobraźni bez problemu załapiecie o co biega.
A że nie jest dosłownie tak jak napisał Mario, świadczy to, że gdyby wraz z postępem ugięcia siła malała, to dobiłbyś zawieszenie jdną ręką, bo czym mocniej ugięta tym mniej siły ;)
liniówka wtedy przy odpowiednim obciążeniu tez dobiegła by do końca, dopiero progress wymagałby wzrostu sił.
tyle. miłego myślenia :]
Miałem przyjemność pobujać się na takiej ramce na targach w kato dość dawno temu. wg mnie zawieszenie pracuje wyśmienicie, a rama fajnie się prowadzi.
A Marin - brzydal.
Co do kolegi, który pytał o progresję i degresję:
1) otóż sprawa polega na tym, że wykres stosunku siły nacisku do ugięcia dampera w przypadku gdy rama nie ma liniowej charakterystyki, jest krzywą. Jeżeli krzywa jest schodzi nad wykres liniowy, to rama jest progress, a jeżeli pod wykres liniowy, to degress.
2) w ramie progresywnej w trakcie uginania zawieszenia przełożenie skoku koła na damper maleje, a w ramie degresywnej rośnie.
3) w ramie progresywnej w trakcie uginania zawieszenia siła z jaką należy działać na koło rosnie szybciej, niż wynikałoby to z liniowej charakterystyki przy średnim przełożeniu ramy, a w ramie degresywnej rośnie wolniej.
Sry, ze tak zamotałem, ale chciałem to wytłumaczyc raz, a porządnie, a przy odrobinie wyobraźni bez problemu załapiecie o co biega.
A że nie jest dosłownie tak jak napisał Mario, świadczy to, że gdyby wraz z postępem ugięcia siła malała, to dobiłbyś zawieszenie jdną ręką, bo czym mocniej ugięta tym mniej siły ;)
liniówka wtedy przy odpowiednim obciążeniu tez dobiegła by do końca, dopiero progress wymagałby wzrostu sił.
tyle. miłego myślenia :]
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Ja uwazam ze nawet 4500.
Fox rc to nie jakas rewelka, ale jest bardzo trwaly.
Mam teraz Karpiela disco volante z avalanchem i sterami stalowymi chris kinga, za 4500, to raczej przebija mocno ta lambde ( choc ta tez jest dobra, i ma duzo ustawien! ) . Karpiel ma wiecej skoku nio i damperem kasuje lambde.
Fox rc to nie jakas rewelka, ale jest bardzo trwaly.
Mam teraz Karpiela disco volante z avalanchem i sterami stalowymi chris kinga, za 4500, to raczej przebija mocno ta lambde ( choc ta tez jest dobra, i ma duzo ustawien! ) . Karpiel ma wiecej skoku nio i damperem kasuje lambde.
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości