Ja ka wielkosc tarcz do hamulcow tarczow

pakiet
Posty: 25
Rejestracja: 14.07.2005 16:49:11
Lokalizacja: KRK
Kontakt:

Ja ka wielkosc tarcz do hamulcow tarczow

Post autor: pakiet »

tak jak w temacie. interesuje mnie przod i tyl (dual)
Pod górę się nie jeździ, a po prostej tez nie zawsze :)
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Jak Ci zalezy na masie (w koncu dual), to 160/160 styknie.

Jak Ci zalezy na duzej sile lub jesli jestes ciezki, to 200/160.

Jak sie nie mozesz zdecydowac, to 180/160 :P
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

tyl 160 a przod w zaleznosci od hampla 160-180 , 200 to przesada
www.mm-foto.pl
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Aha, bylbym zapomnial - zalezy tez, jaki masz amor, bo np. do RST maksymalnie 160.
metalbeast
Posty: 422
Rejestracja: 09.07.2005 17:33:35
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: metalbeast »

wookie85 pisze:200 to przesada
???
jaka przesada, nawet w dualowce trzeaba czasem ostro dahac po hamulcahc i uwierz ze zeby sie zatrzymac z 60 jadac caly czas w dol, 200 jest w sam raz, zeby nei powiedziec torche za mało. A do DH to minimum juz
Pawel M.
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/

www.hardcore-glogow.prv.pl
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

metalbeast mowimy o dualowce nie dh to raz , 2 zalezy od hamulca i samej tarczy tez , o dziwo na vk zapierniczajac szybciej dalo sie wyhamowac to i na 160 pojdzie , nie wszedzie trzeab od razy dawac tarcze 200 ktory potrafi mocno sprzet nadwyrezyc
www.mm-foto.pl
karol.fr
Posty: 769
Rejestracja: 19.04.2004 20:46:35
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków
Kontakt:

Post autor: karol.fr »

Jesli nie jeździsz w dh to bierz dwa razy 160mm - naprawde wystarczy. Oczywisce bardzo duzo zalezy od hamulca samego ale uwazam ze własnie do wszystkich innych zastosowan poza dh 160 jestjak najbardziej ok.
http://www.pinkbike.com/photo/6739274/
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Ech, jak zwykle wszyscy patrza wylacznie na sam rower. A biker? Uwazacie, ze do efektywnego zatrzymania 100-kilogramowego rowerzysty na torze dualowym tarcza 200 mm jest zbedna? :|
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

kto hamuje ten przegrywa ;p daj 200/160 moim zdaniem
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
karol.fr
Posty: 769
Rejestracja: 19.04.2004 20:46:35
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków
Kontakt:

Post autor: karol.fr »

no Wooyek masz racj ale tylko w uzasadnionych przypadkach a pakietnie powiedział nic o sobie ;]. Zakładajac ze ma 15 lat i wazy te 60 kg ( bez obrazy ) to naprawde 200mm mu nie potrzeba szczegolnie ze taka tarcza zdecydowanie bardziej obciaza reszte sprzetu i łatwiej ja skrzywic.
http://www.pinkbike.com/photo/6739274/
> Zielony <
Posty: 942
Rejestracja: 08.06.2005 16:51:35
Lokalizacja: POZNAŃ STREET RIDER
Kontakt:

Post autor: > Zielony < »

karol.fr pisze:ale uwazam ze własnie do wszystkich innych zastosowan poza dh 160 jestjak najbardziej ok.
to trialu na tyl 200 mile widziane !

Moim zdaniem 160 tarcze w zupelnosci wystarcza
Lubie przeszkody,ktore nie byly budowane z mysla o jezdzie na rowerze
STREET to tylko BMX
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

> Zielony < pisze:
karol.fr pisze:ale uwazam ze własnie do wszystkich innych zastosowan poza dh 160 jestjak najbardziej ok.
to trialu na tyl 200 mile widziane !

Moim zdaniem 160 tarcze w zupelnosci wystarcza
jaki trial i jakie 200 na tyle ? chyba cos ci sie pomylilo...

jak napisze jaki ma hampelek ile wazy to sie pomysli tez
www.mm-foto.pl
> Zielony <
Posty: 942
Rejestracja: 08.06.2005 16:51:35
Lokalizacja: POZNAŃ STREET RIDER
Kontakt:

Post autor: > Zielony < »

wookie85a co mialo mi sie pomylic, w trialu tez uzawaja 200 na tyl
Lubie przeszkody,ktore nie byly budowane z mysla o jezdzie na rowerze
STREET to tylko BMX
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

pierwszy raz slysze zeby ktos w trialu mial tarcze z tylu to raz , dwa zeby to byla 200 , z checia zobacze jakies przyklady

na 90% mocowanie w ramie poprostu urwie sie
www.mm-foto.pl
> Zielony <
Posty: 942
Rejestracja: 08.06.2005 16:51:35
Lokalizacja: POZNAŃ STREET RIDER
Kontakt:

Post autor: > Zielony < »

Lubie przeszkody,ktore nie byly budowane z mysla o jezdzie na rowerze
STREET to tylko BMX
kondzik16
Posty: 1796
Rejestracja: 14.02.2005 11:30:22
Kontakt:

Post autor: kondzik16 »

> Zielony < wiesz, zalozyc na jeden dzien jazdy to spoko, ale pewnie nie jezdzi an tym caly czas...
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
> Zielony <
Posty: 942
Rejestracja: 08.06.2005 16:51:35
Lokalizacja: POZNAŃ STREET RIDER
Kontakt:

Post autor: > Zielony < »

kondzik16
Jezdzi caly czas, bo rama jest tylko pod tarcze.
Lubie przeszkody,ktore nie byly budowane z mysla o jezdzie na rowerze
STREET to tylko BMX
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

no to pierwszy i jedeyny trailowy rower z tarcza z tylu i do tego 200 jaki widzialem :D ciekawe kiedy mocowanie sie urwie...
www.mm-foto.pl
> Zielony <
Posty: 942
Rejestracja: 08.06.2005 16:51:35
Lokalizacja: POZNAŃ STREET RIDER
Kontakt:

Post autor: > Zielony < »

Nie urywaja sie mocowania, bo jakby sie urywaly to by nie robili...
kupmel jezdzi na tym rowerze, rower juz swoje ma, rama mu peka przy suporcie, ale mocowanie od tarczy nie.
http://www.megamo.co.uk/home%20page.htm
Lubie przeszkody,ktore nie byly budowane z mysla o jezdzie na rowerze
STREET to tylko BMX
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość