mieszkam w krakowie i jestem początkująctm trialwocem dualowcem freeriderem
czy jest ktoś w tym jakże pięknym mieście kto mógłby mi pokazać JAK ZROBIC BUNNY HOPA??! pls
Nie ma sprawy. Zajedz o 16 na Wolski i jak zobaczysz takiego goscia co ma wlosy do pasa to wrzasnij "********** cioto!" - To bedzie nasz znak rozpoznawczy. Potem wezme Cie na ubocze i naucze Bunny Hopa za jedyne 200zł/1min. Jeszcze napisz mi jaki masz rower, wez ze soba rowniez klucze do domu i karteczke z adresem, jesli mozesz zabierz rowniez rodzicom karte bankomatowa z portfela i popros o PIN.
proste tylko słuchaj żebys mmie ty poznał- zjawie sie takim wielkim kombajnem, akurat z góry podjade żebyś mnie czasem nie zignorował wrzasne to ****** cioto i dam gazu. Bedziesz miał 10 sekund żeby coś zrobic , jak szybko nie myślisz to cie przeperforuje i zrobi z ciebie snopek. Oczywiście nic sie nie zmarnuje- snopek sie postawi gdzieś na dircie . Lepsze jak pomnik nie?
co rozumiesz przez [poczatkujacy trialowiec zjazdowiec freeride'owiec?
wg mnie dostales rowerek umiesz przejechac 30cm na tylnim kole i koniecznie chcesz pobajerowac laski, bo gdyby bylo inaczej to bys sobie sciagnął filmiki z www.doton.prv.pl na przyklad ogladal i cwiczyl, nie prawda?
Giant AC2+ manitou swinger 4way+ drop off 1+ d321+ grimeca+ magura, LX
tak pewni tylko żebym ja miał od kogo sobie podpatrzeć bo ostatnio tylko paru bmx owców widziałem poza tym to rower składam 3 lata i to ciężkim wysiłkiem uzbierałem kase wiec mi prosze cię bardzo nie ****** takich głupot ( słowo na dotyczące mówienie informacji nipotrzebnych, apozytywny synonim słowa "mówić") bo mnie normalnie krew zalewa . 30 cm na tylnim kole si enie da bo to nawet nie jest 1/5 obrotu koła:) no chyba ze tak potrafisz ale wtedy szacunek.
Takich postów jak bunny hopa było zadymiście dużo. Skoro mieszkasz w krakowie to chyba napewno znajdziesz kogoś kto go umie. Zajedź może pod jakiś sklep rowerowy.