Strona 1 z 2

nowe trendy

: 22.03.2006 23:03:36
autor: ruckus
Jeszcze do niedawna uwazano ze dampery powietrzne znajda zastosowanie tylko w xc...no gora enduro.A tu prosze bardzo na jaka fotke natrafilem:

http://www.pinkbike.com/photo/774745/

http://www.pinkbike.com/photo/774747/

Postep panowie...postep

: 22.03.2006 23:11:23
autor: mAcieKz
powietrzny nie znaczy gorszy więc nie ma się co dziwić żę lud zaczyna montować w swoich furach :D

: 22.03.2006 23:57:32
autor: MaxDamageDA
Znaczy znaczy, ja czyms takim roweru nie splamie nawet jak mi zaplaca.

: 22.03.2006 23:59:54
autor: Coilerdh
Jak widać to zawodniczy rower barela on to chyba wszystko zrobi żeby mniej rower ważył, zobaczcie na oponki ;) a tak btw to to ustawienie roweru ma tylko 180 skoku



BTW 2 ; patrzcie na rame koło siodła, widać zmiany porobili niezłe, nowy stab dx bedzie pewnie :D

: 23.03.2006 00:12:07
autor: frango
kona chyba zatrudniła designerów z macro cash and carry :|
nie dość że od wiel lat niczego nowego nie wymyślili, to z roku na rok te rowery są brzydsze...
może i dobrze działają, dobrze opłacani zawodnicy zdobywają na nich wysokie miejsca na zawodach, ale rowery wyglądają jak dla mnnie tra-gicz-nie :|
btw, bardzo fajny dhx air ;)

: 23.03.2006 09:40:33
autor: yaazoo
MAx przyznaje racej kumpel ma screama i włądowanego tego powietrznego DHX-a no masakra cąły czas nazeka cos sie wali psuje w tum tłumiku nie daje rady przy jego jezdzie ,droperka , gapy takze SPREZYNA wymiata na całej lini bo nie ma to jak kawałek uginjacego sie preta pret z obojetnie jakiego materiału stal, tytan to nie AIR ehhehe !!!!!!!!!!!!!!!!

: 23.03.2006 09:51:44
autor: K@M!L
za niedługo będzą prosy juz mniejsze skoki ładowaći wogole...teraz nie liczy sie skok:D oni musza zapier*** jak najszybciej do mety...zauwazcie ze cosraz wiecej prosów zakłada powietrzne tłumiki i odchudza jak niewiem rowery...jestem ciekaw jakie pomysły wyjdą za rok albo 2...a nam...amatorom...pozostaje sprężyna...bardziej uniwersalna, mniej psująca sie i wogole:D pozdro:P

: 23.03.2006 10:11:11
autor: Borek SC
Jak wyzej...dla prosa jak najbardziej bo co takiego Barela obchodzi ze rower sie roz....li po jednym wyscigu, dla niego jest wazne zeby urwac pare sekund. Na szczescie my normalni/rozumni ludzie mamy do wyboru cala mase sprezynowcow i jest gitara.

A tak btw, to wyobrazam sobie jak taki rowerek jak ta Kona musi zasuwac na trasie zawodow. Toć to jak F1 dopracowane w kazdym szczegole pod kątem wygrywania

: 23.03.2006 10:45:47
autor: Narwaniec
A tak wogule to niejest rower BArela. Kona Wypuściła replkie Rowerku Barela :D tak dla szpanu z jego imieniem he.Jego rower jest caly srebrny.
A co do Dampera to z wyglądu dziwnie :P o pracy zawiechy i wytrxzymałosci nic niepowiem bo niejeździłem i nieslyszałem wiec to tyle.

: 23.03.2006 10:47:24
autor: Coilerdh
Narwaniecto jest nowy rower barela z pucharu maxxisa to jest fota, tamten srebrny był na mistrzostwa świata.

: 23.03.2006 10:48:15
autor: Narwaniec

: 23.03.2006 10:48:54
autor: Narwaniec
Coilerdhchyba ze tak

: 23.03.2006 13:35:18
autor: -Przemooo-
jak do zawodow to spoko :) taka sprezyna to z 700 gram wazy wiec same pozytywy :)

: 23.03.2006 13:42:25
autor: maNS1
piękny rower.. tylko pozazdrościć albo samemu kupić :D

: 23.03.2006 13:54:33
autor: cynamon
A ja szukam właśnie takiego dampera, ale nie wywalę ponad 2 patyki u dystrybutora. Potrzebuję coś lekkiego do Enduro/FR i koniecznie z "platformą" a ten Fox byłby idealny dla mnie.

: 23.03.2006 14:03:19
autor: GÓRNIK
ja niedawno puściłem Fox'a Floata R :/ I teraz żałuje niestety :(

: 23.03.2006 14:21:07
autor: Xxsin
Moim zdaniem głupotą jest na siłę odchudzanie roweru... Oczywiście zawodnikom to lotto, ale dla "zwykłych śmiertelników" takie wynalazki nie są przynajmniej narazie warte uwagi.. no chyba, że kogoś stać na takie bajery ;] Największa mankamentem jest to, że rozszczelni się taki damper i już do domu nie dojedziemy, a w zwykłym sprężynowcu, zawsze sprężyna trzyma :D

: 23.03.2006 14:37:51
autor: cynamon
Wszystko zależy do jakich zastosowań ma być ten damper. Dla mnie prawie pół kilo różnicy między sprężynowcem a powietrznym to bardzo dużo, bo zwykle nie korzystam z wyciągów. Jeżdżę enduro/fr. Nigdy nie miałem problemów z rozszczelnieniem, trzeba tylko dbać o prawidłowy serwis. Do DH wiadomo że spręzyna jest pewniejsza, chociaż niektórzy i tak używają powietrznych damperów. Gdybym jeździł DH, to też wolałbym sprężynę.

Bez powietrza w damperze da sie dojechać do domu, oczywiście bez żadnych akrobacji - w środku jest gumowy odbój.

: 23.03.2006 15:03:18
autor: PawianBiker
Gareth Dyer czy jak sie go tam pisze w bB sie wypowiadał ze ma powietrzny damper (na 1 slopestyle'a) bo tak mu wygodnie ładnie chodzi i da sie go fajnie ustawic.

Wg mnie tylko sprężyna:D