mx1 czy mx2
mx1 czy mx2
czy roznia sie mx1 od mx2 ? ktory z nich jest lepszy do dirt/street ? podobno mx2 ma bardziej zwartą budowę i nie dostaje luzów... pomozcie
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 27.04.2006 13:27:34
- Kontakt:
Re: mx1 czy mx2
Ja wale MX2 po wszystkich murkach chodnikach i dalej działa tylko troche magnes trzymający klocki zaczoł sie kruszyć ale działa dalej. Hardkorowy streetowy hamulec!
Elo Rap
dolaczam sie do tematu :)
mi sie wydaje ze lepszy jest mx2, bo podobno to jest wyzszy model co lepiej hamuje :) poza tym tarcza z tylu 203mm na dirt i street to bezsens, tylko to pogniesz. no i mx2 jest tanszy, bo jest na extreme shopie a 200 z wypasiona klamka hayesa ktora na rowerowym probuja wcisnac za ponad 100 :P
btw, rowerowy to porazka, obczajcie sobie ceny na extreme shopie. double track za 130, dj 1 za 1000
mi sie wydaje ze lepszy jest mx2, bo podobno to jest wyzszy model co lepiej hamuje :) poza tym tarcza z tylu 203mm na dirt i street to bezsens, tylko to pogniesz. no i mx2 jest tanszy, bo jest na extreme shopie a 200 z wypasiona klamka hayesa ktora na rowerowym probuja wcisnac za ponad 100 :P
btw, rowerowy to porazka, obczajcie sobie ceny na extreme shopie. double track za 130, dj 1 za 1000
grimeca system 1 (magura gustav) na przod za 100!!! entheogen@o2.pl
bodziek: Wyższym modelem jest mx1, a nie mx2. Mx1 wg. tego co na jego temat do tej pory przeczytałem jest mocniejszy niż mx2. I ma bodajże klocki hamulcowe jak w hydraulicznych hayesach..
A co do tarczy to wydaje mi się że to powinna być 160 jeśli to ma być street. Maksymalnie 180.. A na 200 to szkoda forsy bo zaraz pogniesz i będzie do wymiany..
A co do tarczy to wydaje mi się że to powinna być 160 jeśli to ma być street. Maksymalnie 180.. A na 200 to szkoda forsy bo zaraz pogniesz i będzie do wymiany..
[url=http://slopestyle.pl]Slopestyle.pl[/url] - [b]Magia rowerowej ekstremy[/b]
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 27.04.2006 13:27:34
- Kontakt:
Klamek zmienisć nie będziesz musiał.
A dlaczego nie 200? Bo jest duża. A co raz dym idzie łatwo można nią przypieprzyć o coś i ją zgiąć, a wtedy sobie niepohamujesz.. Dodatkowo nie potrzebuejsz w streecie takiej siły hamowania jak w 4x/fr/dh.
A dlaczego nie 200? Bo jest duża. A co raz dym idzie łatwo można nią przypieprzyć o coś i ją zgiąć, a wtedy sobie niepohamujesz.. Dodatkowo nie potrzebuejsz w streecie takiej siły hamowania jak w 4x/fr/dh.
[url=http://slopestyle.pl]Slopestyle.pl[/url] - [b]Magia rowerowej ekstremy[/b]
ja nigdy niewziołbym mx1 !! dlatego ze jest rozbieralna.wiec po jakims czasie sie poprostu rozklekocze jak np;blackboxy, a wogule mx2 majom wiekszom siłe chamowania ze wzgledu na budowe monolitycznom. wiec nic niemoze sie tam cos ugiąć i poddac. wiec cała siła idzie na tarcze ,czyli tak jak powinno być. ja na takich jezdze i jestem bardzo zadowolony !! :)
ja nigdy niemiałem spowalniaczy nawet jak miałem jeszcze v-ki!! a wiec sprzodu mam 200 na sztywnym widelcu CMP, a styłu 160mm i wiesz mi opona mi prędzej sie pośliżnie niz hayes popuści!! ale jest jedna zalerzność którom zauwarzyłem i sprawdziłem!! hayes-y super hamujom ale nie na tarczy heyesa niestety:( oczywiscie to dotyczy tarcz o rozmierze 160mm,bo 200 jest OK.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość