Strona 1 z 1

2 tylne heble? =P

: 12.07.2006 11:26:08
autor: tadzio-krk
Elo, mam pytanie czy ktos to robil bo qmpel chce sobie tak zrobic z mojego pomyslu zeby dac w heble tylne :P albo 2 przednie. Tarcza i V-ka, pod prawa klamka np. tarcza a pod lewa v-ka. macie fotki czegos takiego? sprawdzi sie to czy tylko bajer do lansu :P ?

pozdro

: 12.07.2006 11:38:26
autor: Paul
mozna tylko po co?, na 2 linkach bez sensu, a na jednej musialbys dac BMX'owy rozdzielacz ale wtedy bedziesz miał problem to zgrac ze soba...

: 12.07.2006 11:44:05
autor: Sulring
GEnerlnie poco? Kup se porzadna v-ke albo porzadne tarcze i wyjdzie na to samo

: 12.07.2006 14:11:45
autor: Mily J-no
To może zamontuj sobie 2 tylne koło i wtedy dwa heble :P

: 12.07.2006 16:50:30
autor: Tassadar
raczej jak już masz tarcze to v-ek nie montujesz, bo jak ci będzie bić koło to będzie problem...

: 12.07.2006 17:34:22
autor: BK
Bez sensu, nie poprawi się hamowanie, a koło i tak zablokujesz jednym hamulcem. A gdzie modulacja ??? szkoda kasy i czasu

: 12.07.2006 18:21:39
autor: reoddai
taaa albo odrazu 2 tarczowki hydrauliczne w przodu :]

: 12.07.2006 18:23:59
autor: []_ ([]) []_
zdaje mi sie byl by problem bo tarcza i V nie biora tyle samo linki... ale moze sie myle

: 12.07.2006 18:34:18
autor: konex
Powiem wam że kiedyś rozkminiałem zastosowanie takiego patentu w rowerach o zastosowaniu turystycznym (trekingowym), bądź amatorskiej szosie gdzie nie liczy siętak bardzo waga. Często montuje się tam różnego rodzaju leżaki, rogi, baranki i inne wynalazki. Wszystko fajnie bo dodaje wygodi i alternatywnej pozycji natomiast co z hamulcami w awaryjnych sytuacjach...;> I tutaj nachodzi myśl, zamontować 2 komplety hebli na każde koło, aby móc z nich korzystać trzymając ręce w obu miejscach ...

W tym przypadku zawsze ta V-ka może być właśnie swojego rodzaju hamulcem awaryjnym, co może budzić spekulacje co do sensu, wagi itd. natomiast jedno jest pewne, zawsze jest 2-krotnie mniejsza szansa na zerwanie linki czy też przewodu ;D

: 12.07.2006 18:55:29
autor: Sulring
konex raczej 2 krotnie wieksza. Bo masz i linke i przewod :P

: 12.07.2006 19:14:34
autor: KaKTuSSS
generalnie bezsens ....

a jak chcesz to zgrać ze sobą??

: 12.07.2006 19:32:16
autor: konex
Chyba nie rozumiecie kompletnie opcji, co tu zgrywać... Tarcze powiedzmy podciągasz pod lewą klamkę, a V-ke pod prawą lub odwrotnie... Więc o co chodzi? W końcu nie pod jedną...

: 12.07.2006 19:35:11
autor: KaKTuSSS
eeee??? no przecież napisał że tarcza i vka pod prawą klamką???

: 12.07.2006 20:17:40
autor: jozekrj
w miejskich rowerach ketlera sa montowane prawe klamki obsługujace 2 hamulce ( przedni i tylny) do kazdego hamulca jest oddzielna regulacja

: 12.07.2006 20:29:07
autor: skane
dajesz 2 klamki i sklejasz izolacyjna:D tylko po grzyba takie roziwazanie...

: 12.07.2006 20:33:51
autor: tadzio-krk
panie KakTuSSS czyz nie widac iz tam jest przecinek?

Tarcza i V-ka, pod prawa klamka np. tarcza a pod lewa v-ka

: 12.07.2006 21:39:55
autor: ElTorro
Ja kiedys zrobiłem z nudów daaaawno temu taki patent z vką i tacza mechaniczną na przodzie z jedna linką, najpierw do vki potem do tarczy, puściłem ładnie pancerze itp. ale był jeden zasadniczy problem -> vka ciągnąła mało linki a tarcza potrzebowała jej lekko wiecej wiec jak zrobisz cos takiego to działa nadal 1 hampel, drugi tylko wygląda.
pozdr

: 12.07.2006 23:26:09
autor: KaKTuSSS
tadzio-krk prawda :P