kontrola lotu

filippo
Posty: 140
Rejestracja: 14.06.2005 22:35:30
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

kontrola lotu

Post autor: filippo »

macie jakieś rady odnośnie zachowania się w powietrzu tak, żeby rower nie uciekał na boki w czasie lotu? jak ułożyć się względem roweru, żeby najlepiej go kontrolować i żeby nie znosiło na bok po wyjściu z hopy? thx
http://www.pinkbike.com/photo/3226410/
loku1
Posty: 75
Rejestracja: 02.01.2006 20:07:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: loku1 »

to zalezy w jakim stopniu masz wyczuty rower, jedni zaje.biscie przeleca 10m i ladnie zladuja a inni na tej samej chopie przeleca ladnie 2m a dalej szybuja jak worek kartofli wiec nie zadawaj takich pytan tylko cwicz, cwicz i jeszcze raz cwicz. na to nie ma hu.ja, jak nie wyczujesz roweru to sobie nie polatasz zbytnio. aha no i najwazniejsze zebys nie dawal sie presji i zebys nie sral w gacie przed wybiciem bo rece ci sie ugna i polecisz jak scierwo
ssij moj hoi
loku1
Posty: 75
Rejestracja: 02.01.2006 20:07:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: loku1 »

o ile polecisz...
ssij moj hoi
dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

I znowu topic typu: "Nauczcie mnie jezdzić" W czasie lotu wykonuje sie wiele różnych ruchów, często są top odruchy bezwarunkowe już wpojone, więc nie da sie tego powiedzieć. Leć nie za sztywno, środek ciężkości po środku mniej więcej...jak sie wybijesz tak polecisz, ważniejszy jest tutaj dobry najazd, czyli prędkość, stłumienie wybicia adekwatne też do prędkości, dł lotu, wysokości itd...
http://dhcyc.pinkbike.com
Hiro
Posty: 231
Rejestracja: 17.04.2006 20:37:23
Kontakt:

Post autor: Hiro »

widzisz grunt to cwiczenia i nie zrazaj sie jak ci sie nie uda za pierwszym razem ja za 1 zaliczyłem dziobaka ;] widzisz bywa poprostu trzeba trenowac i nikt cie tego nie nauczy ;] p rzynajmniej nie przez forum
pozdro
niech moc bedzie z toba .::26'::.
Tassadar
Posty: 2188
Rejestracja: 11.08.2004 18:20:01
Kontakt:

Post autor: Tassadar »

no ale są proste rady jaie można dać - jak cie przekręca za mocno w tył to dajesz po heblach, tylko nie 2 na raz bo możesz przesadzić, jak ci rower przekręca w lewo, skręcasz kierownicą w prawo, chociaż w sumie to zależy od kątów i od twoich gabarytów, czasami jest odwrotnie, ja mam taki problem że zawsze ląduje na przód, i niewiem jak się wybić żeby tak nie było...
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=74297
patyk_lks
Posty: 455
Rejestracja: 21.04.2005 19:45:29
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: patyk_lks »

Przed samym wybiciem nie mozesz pedalowac. Pedałowania wprawia CIe w ruch i krzywo lecisz. JAk juz wylatujesz musicsz byc rozluzniony i sie nie bac. Wkoncu wiesz gdzie chcesz wyladawac :D
[url=http://www.pinkbike.com/photo/922498/]Pinkbike[/url]
Arbuz
Posty: 2
Rejestracja: 08.05.2006 17:29:25
Kontakt:

Post autor: Arbuz »

Dam ci trzy rady musisz ciwiczyć ciwiczyc i jeszcze raz ćwiczyc!!
Gdzieś po miesiącu menczenia paru skoczni po pare godzin dziennie wyrobisz sobie technike a potem to bendzie zgórki XD raczej.
powdzenia
rav4868
Posty: 143
Rejestracja: 22.04.2005 00:39:18
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: rav4868 »

Co do stabilności lotu, ja zawsze w powietrzu staram się zawsze zrobić coś na wzór małego stolika, lub lotu transferowego bo dzięki temu czuję się pewnie i rower leci tak jak ja chce. Czasem po prostu robi się jakiś mini trik :)
><)))'>
XXX
Posty: 1763
Rejestracja: 24.02.2006 19:48:42
Lokalizacja: zgr
Kontakt:

Post autor: XXX »

filippo człowieku żeby sie nauczyc dobrze jeździć to potrzebna jest ci praktytka a nie teoria. ja nie znałem teorii bo nie mogłem sie nikogo zapytać jak skakać bo nie miałem neta, a jednak sie nauczyłem. ty nie trać czasu na pisanie takich topicow tylko ćwicz. zrób sobie hopke na podwórku albo gdzieś w pobliżu i ćwicz.
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości