lekki rower do DH - propozycje, ankieta
lekki rower do DH - propozycje, ankieta
Cześć, składam nową maszynke. Nie zależy mi na czasie, więc mogę pozwolić sobie troche zaszaleć czekając dłużej ale za to chciałbym naprawdę lekki rower...
W związku z tym rzucam topic gdzie prosiłbym o propozycje (najlepiej całych setupów). Rower ma być powiedzmy racingowy, nie wale dropów, nie skacze dirtów ale sporo jeżdze nawet po mieście wiec nie chce mega krowy. A ma się na nim lekko i przyjemnie na lighcie zjeżdżać w górach...
Korbę, suport, napinacz, jak i manetke można sobie darować bo już posiadam - Saint + E13 + XT..
Jeśli chodzi o amora to oczywiście 2półka - myślałem nad Boxxerkiem Race. Co wy na to?
No to zapraszam do powiedzmy ankiety, tylko w miare rozsądku. Żadnych Karpielów i Avalanchów ale naprawde sprzęt na poziomie pamiętajac o wadze!
P.S. W gre wchodzą tylko nowe części!
W związku z tym rzucam topic gdzie prosiłbym o propozycje (najlepiej całych setupów). Rower ma być powiedzmy racingowy, nie wale dropów, nie skacze dirtów ale sporo jeżdze nawet po mieście wiec nie chce mega krowy. A ma się na nim lekko i przyjemnie na lighcie zjeżdżać w górach...
Korbę, suport, napinacz, jak i manetke można sobie darować bo już posiadam - Saint + E13 + XT..
Jeśli chodzi o amora to oczywiście 2półka - myślałem nad Boxxerkiem Race. Co wy na to?
No to zapraszam do powiedzmy ankiety, tylko w miare rozsądku. Żadnych Karpielów i Avalanchów ale naprawde sprzęt na poziomie pamiętajac o wadze!
P.S. W gre wchodzą tylko nowe części!
amortyzator jak chcesz dobry i lekki to weź boxxera ale worldcup, lepiej kupić używanego worldcup niż nowy race, rama to może być na przykład karpiel armageddon, waży chyba 3.8 o ile się nie mylę, ogólnie powiedz jaki masz budżet i ile skoku chcesz mieć w tym rowerze
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=74297
Tassadarposłuchaj, co do kasy - rama nowa najlepiej 4000 max, amor 3000, hamulce max 2000, koła najchętniej złożyłbym na piastach dt swissa fr 440, Najlepiej 2000 max. reszta bez ograniczeń specjalnie..
Rower tak jak mówie składam powoli do przodu, na pewno nie wcześniej niż w połowie przyszłego roku koniec. Nie zależy mi szybciej gdyż mam nawet mało czasu i inne wydatki. Rower to po prostu hobby ;)
Pytałeś o skok - najchętniej, przód 180-200mm, tył 180-250mm
Rower tak jak mówie składam powoli do przodu, na pewno nie wcześniej niż w połowie przyszłego roku koniec. Nie zależy mi szybciej gdyż mam nawet mało czasu i inne wydatki. Rower to po prostu hobby ;)
Pytałeś o skok - najchętniej, przód 180-200mm, tył 180-250mm
-
- Posty: 543
- Rejestracja: 13.12.2005 22:40:45
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
Amor- boxxer team
hamulce - hope sześciotłoczkowe :) albo avid juicy 7 zwykłe albo carbon
koła jak na tych piastach to dałbym obręcze mavica EX 729. jeżeli chodzi o ramke to ja bym polecił sante vp-free ale nie wiem ile ona kosztuje :/. jak lekki rower to kierownice easton'a tak jak mostek, kasete i przeutke XTR ;) stery to FSA pig DH pro, chyba żę naprawde chcesz bardzo lekki rower to chris king tylko 98g. podkładki pod mostek z carbonu obowiązkowo :P
hamulce - hope sześciotłoczkowe :) albo avid juicy 7 zwykłe albo carbon
koła jak na tych piastach to dałbym obręcze mavica EX 729. jeżeli chodzi o ramke to ja bym polecił sante vp-free ale nie wiem ile ona kosztuje :/. jak lekki rower to kierownice easton'a tak jak mostek, kasete i przeutke XTR ;) stery to FSA pig DH pro, chyba żę naprawde chcesz bardzo lekki rower to chris king tylko 98g. podkładki pod mostek z carbonu obowiązkowo :P
Amor - mimo że mi się podoba to jestem zakochany w Boxxerach. Zwłaszcza że lżejsze.milkman pisze:DC Cane Corso 2006
amor mz 888 rc2x
kola moze mavic deemax
heble hope mono hope 6ti
damper-???
przerzutki saint
opony nokian gazzaloddi
stery fsa pig
mostek ns quark
kiera ns bad mama
sztyca dabomb post dalux
siodło fzizik freek
pedały ns leg eaters albo spd
Koła - Deemaxy i Deetraksy rozważałem natomiast z tym warto się wstrzymać do ramy ze względu na tylną piaste. Koła custom dt swiss wyszłyby mnie najlżej chyba ;]
Opony - gazzy bądź miśki Tubeless.
Stery - dobre stery ale miałem już 3 sztuki, zobaczymy...
Mostek i kiera zdecydowanie coś lżejszego i bardziej prestiżowego..;)
fizik freek - miałem i troszke uszkodziłęm szybko ale do lekkiej zjazdóweczki kto wie...?
Leg eatersy sprzedałem. Wybiore pewnie spd Time Z albo Crank Brosy 5050. Kwestia łożysk, bo pedały nie tanie ...:/
milkmanwojtek1111 Myślałem nad Hope-ami najbardziej właśnie 6ti albo mono m4. Ewentualnie Hayesy Mag + do tego może carbonowe klamki...
Avidy Juicy 7 już miałem ;P
wojtek1111 Obręcze rozważam - MTX camo ściągnąć, Single Tracki, Dt Swissy Fr6.1d bądź wspomniane Mavici ex729. Syncrosów brak u dystrybutora
Vp-free - rama na którą padł pierwotny wybór. Jedno pytanie - czy wejdzie tam bez problemu Saint z napinaczem i rockringiem 42zęby?
Napęd - przerzutka i manetka Shimano. tył prawdopodobnie XTR. Kasete i łańcuch preferuje Srama, może 9.0 na carbonowym pająku.
piasty moze zapodaj Chriss King :) i do tego stery tez;)
obnrecz dT FR6,1 lub mavic d321
szprychy dt supercomp
hamulce
poszukaj cos formuly , sa lekkie i dobre,
saint
hope m4 do tego tarcze hope na alu pajaku i ti srubki - mnijsza masa rotujaca kola
kierownica bym poszukal jakiejs najlzejszej stosunkowo i mocnej,moze cos carbonowego i do tego mostek jakies lekki np easton, thomson, race face duzo tego trzeba poszukac co najlepiejpasuje, albo inaczej co najlzejz\sze
siodlo mozna zbicwage slr , lub jakis flite masa 160-222g
sztyca thomson lub cos lekkiego
kaseta dura ace lub ultrega jak na 9 lub xtr , chociaz teraz bym kupil kasete tytannowa cala na 8 biegow np. 12-14-16-18-20-22-24-26 cena okolo 400zl i masa mala i do tego dobry lancuch
obnrecz dT FR6,1 lub mavic d321
szprychy dt supercomp
hamulce
poszukaj cos formuly , sa lekkie i dobre,
saint
hope m4 do tego tarcze hope na alu pajaku i ti srubki - mnijsza masa rotujaca kola
kierownica bym poszukal jakiejs najlzejszej stosunkowo i mocnej,moze cos carbonowego i do tego mostek jakies lekki np easton, thomson, race face duzo tego trzeba poszukac co najlepiejpasuje, albo inaczej co najlzejz\sze
siodlo mozna zbicwage slr , lub jakis flite masa 160-222g
sztyca thomson lub cos lekkiego
kaseta dura ace lub ultrega jak na 9 lub xtr , chociaz teraz bym kupil kasete tytannowa cala na 8 biegow np. 12-14-16-18-20-22-24-26 cena okolo 400zl i masa mala i do tego dobry lancuch
????
ja bym wziął amor boxxer worldcup, rama specialized enduro, koła bombshell fatboy albo fatdaddy albo http://www.pricepoint.com/detail/14922- ... eelset.htm a reszta osprzętu wedle uznania...
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=74297
piasty wzialbym chris kinga, mostek kiera sztyca easton'a, heble hope m4, przerzutke wzialbym xt bo xtr'y lubia sie posypac(sam bylem tego swiadkiem, wg mnie ta przerzutka jest po prostu za delikatna do dh), amoś boxxer wc oczywiscie, szpychy tytanowe dt, obrecze mavic d 521, siodelko moze jakies leciutkie na szose ok. 200g(nie za bardzo sie orientuje tutaj :])
-
- Posty: 543
- Rejestracja: 13.12.2005 22:40:45
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
Myśle żę z tych obręczy ktore wymieniłeś EX 729 są najmocniejsze :)mostek i kiera jak prestiżowe to moim zdaniem to: http://www.rowerowy.com/mostki/mostki_easton.html i to http://tiny.pl/7hdx :) tylko cena kiery powala :/ myśle że do vp-free wejdzie saint 42z z napinaczem. co do kasety i łańcuch to dobry wybór. Co do ramy to ja bym się nie zastanawiał i brał vp-free według mnie najlepsza propozycja jaka tu padła
sebonk pisze:piasty wzialbym chris kinga [...] przerzutke wzialbym xt bo xtr'y lubia sie posypac(sam bylem tego swiadkiem, wg mnie ta przerzutka jest po prostu za delikatna do dh),[...] siodelko moze jakies leciutkie na szose ok. 200g(nie za bardzo sie orientuje tutaj :])
Skąd takie piasty i mniej więcej ile $$$?
Przerzutka, hmm...masz racje. miałem 2 xt i były rewelacyjne. XTR 2002 952gs posypała mi się pierwszego dnia (pęknięcie wózka) ;( Ale spróbowałbym XTR 2006.
Siodło, ma mieć choć odrobine wygody i okładziny ;D
-
- Posty: 543
- Rejestracja: 13.12.2005 22:40:45
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
ak jesteś zakochany w boxxerach to proponuje world cupa 2005, powinieneś wyrwać nowego w tej cenie mysle bez problemu, koła jężeli ci zależy na wadze to takie jak ja mam tylko że jeszcze bym zmienił szprychy czyli: piasty dt hugi fr(QR 20;12/150 tył), obręcze mavic ex729, szprychy dt revolution i na kołach zyskujesz kilkaset gramów o które deemaxy są cięższe (dt fr 6.1d, lżejsz eniz podane mavici ale na mtbr. com strasznie je pojechali)
leki rower i opony gazzalodi???? nieporozumienie, gazzy są baaaaaardzo ciężkie, 26/3.0 waży jakieś 2 kg, tu bym wziął high rollery, w każdym razie coś z cienkimi ściankami
rama, oranga 224( ale to ponad to co napisałeś), lub vp free i do tego tytanowa sprężyna do dampera
kiera, mostek, sztyca, stery race face, lub sztyce thomsona, siodło nieiwme ja mam the downhill, smukłe, nieprzeszkadza podczas zjazdu, i wmiare lekkie
łańcuch jakiś z pustymi bolcami, kaseta starsza dura ace jak znajdziesz, w każdym razie coś poniżej 200gram
pedały??? jak mocne i na maszynach i przedewszystkim lekkie to tiogi( niepamietam dokładnie jakie cena cos kolo 260 zł) waga poniżej 500gram
to ttyle co moge zgłowy zaproponować z katalogiem było by łatwiej i lżej, al ei tak myśle z eto w miare lekkie komponenty
leki rower i opony gazzalodi???? nieporozumienie, gazzy są baaaaaardzo ciężkie, 26/3.0 waży jakieś 2 kg, tu bym wziął high rollery, w każdym razie coś z cienkimi ściankami
rama, oranga 224( ale to ponad to co napisałeś), lub vp free i do tego tytanowa sprężyna do dampera
kiera, mostek, sztyca, stery race face, lub sztyce thomsona, siodło nieiwme ja mam the downhill, smukłe, nieprzeszkadza podczas zjazdu, i wmiare lekkie
łańcuch jakiś z pustymi bolcami, kaseta starsza dura ace jak znajdziesz, w każdym razie coś poniżej 200gram
pedały??? jak mocne i na maszynach i przedewszystkim lekkie to tiogi( niepamietam dokładnie jakie cena cos kolo 260 zł) waga poniżej 500gram
to ttyle co moge zgłowy zaproponować z katalogiem było by łatwiej i lżej, al ei tak myśle z eto w miare lekkie komponenty
gwarek Dzięki za wypowiedź.
Miałem obręcze DT swissy i moim zdaniem rewelacja!
Gazzy w wersji 2.3 Dual ważą 850 gram sztuka http://ride-zone.pl/index.php?d=produkt&id=287
Ewentualnie rzeczywiście obręcze tubeless + micheliny, a reszta od dt.
Miałem obręcze DT swissy i moim zdaniem rewelacja!
Gazzy w wersji 2.3 Dual ważą 850 gram sztuka http://ride-zone.pl/index.php?d=produkt&id=287
Ewentualnie rzeczywiście obręcze tubeless + micheliny, a reszta od dt.
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
"No to zapraszam do powiedzmy ankiety, tylko w miare rozsądku. Żadnych Karpielów i Avalanchów ale naprawde sprzęt na poziomie pamiętajac o wadze!
P.S. W gre wchodzą tylko nowe części!"
1. Karpiele i Avy nie dlatego ze sa za drogie? Tak mysle, bo jakoscia wykonania, praca klasa i waga nie maja sobie rownych, avy co prawda juz troche wazy ale tez nic go nie dogania praca, a najlzejszego dhf'a mozna zbic do wagi dorado
2. Dlaczego tylko nowe? Kupujac tylko nowe zamykasz sobie furtke do praktycznie wszystkich fajnych wartych uwagi czesci, niesamowicie przeplacasz za cos co i tak straci na wartosci - to po prostu bezsens
Jesli jednak sie uparles ze nowe i nie karpiel...
Canfield Bros. Formula 1 + double barrel + Ti
White Brothers dh2
Kola Industry nine
Oponki Michelin 2.2
Przerzutka stary xtr
Hamulce Saint
Duzo karbonu + siodlo deska
jak sie dobrze postarasz zbijesz do okolo 15.5-16kg - moim zdaniem piorko + rewelacyjna praca zawieszenia i rower idealny do scigania sie tam gdzie liczy sie kazda dziesiata sekundy
P.S. W gre wchodzą tylko nowe części!"
1. Karpiele i Avy nie dlatego ze sa za drogie? Tak mysle, bo jakoscia wykonania, praca klasa i waga nie maja sobie rownych, avy co prawda juz troche wazy ale tez nic go nie dogania praca, a najlzejszego dhf'a mozna zbic do wagi dorado
2. Dlaczego tylko nowe? Kupujac tylko nowe zamykasz sobie furtke do praktycznie wszystkich fajnych wartych uwagi czesci, niesamowicie przeplacasz za cos co i tak straci na wartosci - to po prostu bezsens
Jesli jednak sie uparles ze nowe i nie karpiel...
Canfield Bros. Formula 1 + double barrel + Ti
White Brothers dh2
Kola Industry nine
Oponki Michelin 2.2
Przerzutka stary xtr
Hamulce Saint
Duzo karbonu + siodlo deska
jak sie dobrze postarasz zbijesz do okolo 15.5-16kg - moim zdaniem piorko + rewelacyjna praca zawieszenia i rower idealny do scigania sie tam gdzie liczy sie kazda dziesiata sekundy
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
MaxDamageDA Posłuchaj, lubie że tak powiem rozdziewiczać... Jak się okazuje nie tylko panienki...
Wole zapłacić więcej ale odetchnąć zapachem nowości, sam posmarować wszystko od nowa i powkręcać. Mieć pewność ;]
Moze to dla niektórych niezrozumiałe ale serio... ja sie nie zmienie ;P
Karpiel zajebiste ramy, mimo czołgowatego wyglądu leciusieńkie. Może jak Jan zacznie tańszą manufakture w Polsce.. :)
Avalanche, kasa.. jest to dla mnie tak egzotyczny sprzęt że nawet nie byłem w stanie posmakować...
Wole zapłacić więcej ale odetchnąć zapachem nowości, sam posmarować wszystko od nowa i powkręcać. Mieć pewność ;]
Moze to dla niektórych niezrozumiałe ale serio... ja sie nie zmienie ;P
Karpiel zajebiste ramy, mimo czołgowatego wyglądu leciusieńkie. Może jak Jan zacznie tańszą manufakture w Polsce.. :)
Avalanche, kasa.. jest to dla mnie tak egzotyczny sprzęt że nawet nie byłem w stanie posmakować...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość