Jeżeli ktoś wie jak odpowietrzyć ten hamulec to proszę o szybką odpowiedź.
Podejrzewam że Deorka jest zapowietrzona ,bo klamka pompuje , nie jest tak sztywna jak kiedyś , oraz zauważyłem że ostatnio pogorszyła się modulacja , podczas zjazdu po schodach klamka ma tendencje do głebokiego wduszania się . Czasami hampel stawia bika 1 palcem , a czasem trzeba się troszkę męczyć . Wczoraj przez badziewną modulacje zaliczyłem glebe na DS.
Odpowietrzanie hydr Deore 525
siema , hampel ten dpowietrzać trzeba jak każdy hampel hydrauliczny , lub w samochodzie , masz tam przyzacisku śróbke do odpowietrzania , taka z dzióbkiem z dziurka , zakłądasz na ten dziubek/grzybek wezyka gumowego kawałek zeby płyn nie zachlapał klocków, następnie zakładasz klusz na to 7 mm chyba płaski albo oczkowy , i pompujesz klamka bardzo mocno , oczywiście klamka przekręcona na kierze poziomo do góry , zbiorniczek wyrównawczy otwarty, ustawiona klamka w poziomie zeby nie wylać płynu ;p . Więc pompujesz mocno klamką i dusisz ją , potem tylko masz ją bardzo mocno wduszoną i pompujesz z całej siły , ale tak tylko 5mm ruchu klamkizato mocno wciśnięta , robisz tak , i drugą ręką pukasz po kablu żeby powietrze jeśli w nim jest zeszło na dół, wszystko robisz jakieś 2 minuty , troche mniej , i przy wciśniętej klamce odkręcasz w lewo kluczem tą śróbke odpowietrzającą o której pisałem na poczatku, odkręcasz ja lekko ,do momentu kiedy poczujesz ze klamka sie wciska , wciskasz klamke prawie do końca ,płyn leci węzykiem , pewnie bedzie go mało że wężyka nie zapełni ( 10cm), powinny wychodzić tez pęcherzyki powietrza , kiedy przestaną wylatywac i spowrotem bedzie szedł płyn to zakręcasz ta sróbkę w prawo , dosyć mocno , ale bez przesady , dokładnie tyle ile odkręciłeś , może troszeczke wiecej , ale nie zerwij gwintu . teraz powinno być git , a klamka przy końcu twarda. ja jak odpowietrzam to nie bawie sie w to , tylko mam dużą strzykawe i od dołu przeż śróbke odpowietrzająca tłocze pły , a na górze ze zbierniczka odbieram nadmiar , ładuje tego cał.ą strzykawe żeby wymienić conajmniej 1,5 objętości układu, to najlepszy sposób, przy okazji stary płyn wymieniasz , i uszczelki dłużej beda żywe.
www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=219185
zapomniałem dodać ze jeśli śróbka odpowietrzająca jest odkręcona to jak wciśniesz klamke to nie mozesz jej popuscić bo zasa powietrze przez śróbke odpowietrzającą i całą robota od nowa albo gorzej , klamke puszczasz jak śóbka jest dokręcona. samm mam sainty i to ten sam patent . pozdro
www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=219185
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 14 gości