Strona 1 z 1
Jak sprawdza się w praktyce 24"/26" ???
: 18.09.2006 18:25:31
autor: czarny_kot
Jak w temacie. Zastosowanie roweru to DH i FR (dropiki itp.). Mile widziane opinie posiadaczy takiego rozwiązania. Z góry dzięx :)
: 18.09.2006 18:34:40
autor: NoFuckinName
moim zdaniem chyba raczej niebardzo
: 18.09.2006 18:40:32
autor: Medu
Mam cos takiego i jest bardzo fajnie. Czuje roznice mniedzy 26/26. Z 24/26 jest lepiej, lepsza kontrola w locie, latwiej zrobic banny hopa :P A i szybciej sie rozpedzasz na chopy (podobno, ja tego nie stwierdzilem).
: 18.09.2006 18:43:16
autor: xxxxxx
1. Lepszy rozped, mniejsza predkosc (czy ja wiem... )
2. Zwrotniejszy rower, lepiej sie nim manewruje.
3. Cieżko zdobyc konkretna oponke... No chyba ze pasuje ci taka jak w ciągniku :p
Sam mam i nie nażekam, lepiej mi sie jezdzi niz 26/26.
: 18.09.2006 18:49:49
autor: tadzio-krk
hmm chodzi moze o 24" przod 26" tyl? malo osob tak smiga mysle jednak ze chodzilo ci o 26" / 24" ale w dh i fr to raczej sie to nie sprawdza ale tak jak xxxxxx pisal zwrotniejszy rower i lepszy rozped :P
: 18.09.2006 19:21:53
autor: PawianBiker
mi sie zajebiscie sprawdza rower na prawde jest zwrotniejszy rower super sie podrywa do bunnego, pozatym łatwiej wyrwac przed dropem co zauwazylem u mnie na wsi.
mialem ten config z róznymi amorkami i ramami i było esxtra. polecam.
teraz skladam nowe kolo na tył i tez 24:)
: 18.09.2006 19:30:26
autor: bodziek
26/24 fajne ale lepsze 24/24 :)
: 18.09.2006 19:39:08
autor: psycho144
p2 ma 26 i 24 :D i z tego co widze , nawet niezle na tym ludzie wymiataja ;) - i polecaja ...

: 18.09.2006 19:45:09
autor: ExIsT
ja jezdze na 42 z tylu w hard trailu jest to dobre zalezy w jakiej ramce
poprawia kat jesli ci sie nie podoba
odciaza amortyzator ( przenosi srodek ciezkosci na tyl) i takie tam
: 18.09.2006 19:51:06
autor: piotrex
co do tego rozpedzania-wydaje mi sie ze na 24calach wlasnie jest sie ciezej rozpedzic,ale nie pamietam dokladnie jakim wzorem sie to liczylo wiec moze ktos bardziej kompetentny sie wypowie..
: 18.09.2006 20:03:02
autor: konex
piotrex pisze:co do tego rozpedzania-wydaje mi sie ze na 24calach wlasnie jest sie ciezej rozpedzic,ale nie pamietam dokladnie jakim wzorem sie to liczylo wiec moze ktos bardziej kompetentny sie wypowie..
Nie masz racji, mniejsze koło łatwiej się rozpędza i to jest logiczne nawet (zastanów się i myślę że zrozumiesz, bo dla mnie to oczywiste)
P.S. Co do tematu - też śmigałem na 26/24. W fullu mi się sprawdzało, przy sztywniaku i dużym amorem już mi nie leżało. Teraz składam nową zjazdówke i będe miał tam 26/24 również.
Rower jest zwrotniejszy, lepiej rozpędza. Do amatorskiej (nie racingowej) jazdy moim zdaniem bardzo fajna opcja.
: 18.09.2006 20:22:16
autor: Wrona
Do wszystkiego, co napisaliście wyżej dodam tylko, że ważna jest geometria ramy i wysokość widelca... Bo jak będzie za wysoko z przodu, to nie będzie już tak fajnie...
: 19.09.2006 16:53:24
autor: czarny_kot
Dzięki wszystkim za "poważne" :) odpowiedzi. Tak jak sie spodziewałem - większość z was mówi że rower jest zwrotniejszy i lepiej się rozpędza. Natomiast z tego co wiem, to zato w trakcie jazdy przyśpieszenie jest mniejsze niż na 26". Jeżeli jednak ktoś ma jeszcze coś innego do dodania, to się nie pogniewam ;)
: 19.09.2006 16:56:02
autor: konex
czarny_kot
26" mniej utraca prędkość i jest mniej podatne na wpadanie do dziur, stąd stosuje się koła 26 a nie mniejsze 24 w racingu.
: 20.09.2006 20:07:19
autor: Nicky9
kolega ma takiego i spredzilem duzo czasu na tym rowerze ale ma rame 14 cali i skacze dirta i to mu pasuje mi tez sie podoba bo latwiej manewrowac, jest mniejszy i w ogle do dirtu wg mnie ejst spoko lecz nie wygodny bardzo jest sie na nim przemieszczac (przynajmniej mi bo jestem wysoki)