Strona 1 z 1
Boxxer race czy dorado
: 23.09.2006 05:10:34
autor: Gość
Mam pytanie który amor lepszy do DH racing boxxer race 2005 czy 2006 a może dorado 2003 ewentualnie 2004 boxxery nowe a dorado używka
: 23.09.2006 05:19:03
autor: mimmo
wydaje mi sie ze boxxer dłuzej wytrzyma
: 23.09.2006 05:32:29
autor: paqman
mimmo
=D buhahaha ha haha hahaha ha
: 23.09.2006 07:56:01
autor: piotrex
hm..no tak.a moze duro triple?
kufa chlopcze kup se skladaka..
: 23.09.2006 08:19:38
autor: yasiuuu
Wito16Boxxer Race jest podstawowym modelem - nie błyszczy pracą, ale zły nie jest. Dorado jest już racingowym amorem - można by go porównać bardziej do Boxxera WorldCup'a... jeżeli dbasz o dorado, to odwdzięcza się bardzo fajną pracą... jeśli nie dbasz działa ciut lepiej niż duro:|
Wóz albo przewóz; Boxxer nie wymaga tak czestego serwisu jak Dorado, ale dorado ma płynniejszą prace (m.in. dlatego, że jest USD...) i jeśli chodzi o 'czułość' bije boxxera na głowe...
Jak chcesz sie pchać w amorki z systemem USD to kup Shivera - sprawdzony, łatwy serwis, przyzwoita praca.
Jeśli zaś chcesz amorek z 'normalnym' systemem pracy (nie USD) to poszukaj moze 888RC (używke kupisz za 2tys), albo boxxera World Cup'a (ale to też sie wiąze z częstym serwisem i dbaniem o niego)...
: 23.09.2006 08:19:54
autor: Gość
bez gadania bierz dorado
: 23.09.2006 08:55:43
autor: sebonk
dorado!!
: 23.09.2006 11:57:24
autor: LoooooK O.
DOrado do scigania. Zalezy tez w jaki mstanie sa te "uzywki", bo moze nie byc z nimi weslo. BOxxery na 2006 to juz inna praca, niz poprzednie modele i wg mnie warte sa zachodu.
: 23.09.2006 11:58:29
autor: DH_amator
Warte, warte. Szczególnie od 2006r. gdzie jest nowe tłumienie Motion Control Damping.
: 23.09.2006 12:05:58
autor: LoooooK O.
No wlasnie o to chodzi. Niewielki tuning amora po zakupie i mozna jezdzic :)
: 23.09.2006 18:08:56
autor: Gość
LoooooK O. pisze:No wlasnie o to chodzi. Niewielki tuning amora po zakupie i mozna jezdzic :)
A co dokładniej trzeba zrobić ??
: 23.09.2006 18:23:48
autor: LoooooK O.
Wyczyscic amor od srodka z firmowego smaru z lewej lagi, z prawejh zlac to, co w neij siedzi albo i nie (moja byla zlozona "na sucho"). Wystarczy generalnie tlyko sciagnac golenie dolne z gornych i rozebrac wnetrznosci lewej goleni. Pozniej w lewa golen lejesz 110ml oleju 10WT, w prawa 15ml 15WT i skladasz to do kupy.
To oczywiscie w duzym skrocie.