66 VF2 czy Travis single??
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 29.01.2005 17:02:55
- Lokalizacja: L-wo!!!
- Kontakt:
66 VF2 czy Travis single??
Ktory ma lepsza prace, wiecej wytrzyma...??
http://www.pinkbike.com/photo/936759/
tutaj masz podobny temat ale z 66rc
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=31442
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=31442
n0 ridE n0 fUN
co z tego że amor wytrzyma troche więcej jak prace ma gorszą od manitou i jest to klocek który waży ok 3 kilo manitou to manitou nikt o nich nie pisze tylko o jakiś zjebanych marcokach wktórych trzeba wymieniać olej pod własną mase w manitou masz takie coś jak regulacje i oleju wymieniać nie musisz pozdro i weź manitou
zgadzam sie z kolegą ,wez manitou ,z jednego 66 zrobisz ze 2 PIKE ;p , 66 jest mocny to prawda no ale *** z tym skoro bardzo duzo wazy.nie sztuka zrobic amora ktory duzo wytrzyma i strasznie duzo wazy... . travis ma duzo lepsza prace (w moim odczuciu),noi jakby to powiedzialy jakies cioty o marcoku ,ja sie tak wyraze o manite ;p manitou to manitou.
jezeli macie ********* takie glupoty typu"marcok to marcok" to prosze was ... chociaz napiszcie dlaczego tak myslicie.
pozdro
jezeli macie ********* takie glupoty typu"marcok to marcok" to prosze was ... chociaz napiszcie dlaczego tak myslicie.
pozdro
:Marzocchi:
Najlepiej zrobisz jak poszukasz rc z 2005.....
Mnie vf2 nie przekonał. vf 2005 pracuje płynniej od niego. Teoretycznie im nowszy widelec tym praca powinna być lepsza, niestety w tym przypadku tak nie jest. Jeżelii miałbym do wyboru jedynie te dwa "sztućce" to prawdopodobnie zdecydowałbym się na travisa..
Najlepiej zrobisz jak poszukasz rc z 2005.....
Mnie vf2 nie przekonał. vf 2005 pracuje płynniej od niego. Teoretycznie im nowszy widelec tym praca powinna być lepsza, niestety w tym przypadku tak nie jest. Jeżelii miałbym do wyboru jedynie te dwa "sztućce" to prawdopodobnie zdecydowałbym się na travisa..
Ja cały ten sezon przejechałem na 66VF2 i moge powiedzieć że praca jest super co do wymiany oleju nic mi nie wiadomo wystarczy sobie dopompować powietrza do komór jak ktos jest cieższy, redulacja tłumienia i napreżenia wstepnego jest extra nadaje sie do DH, na Dropiki i do Extreme FR, osobiście tez szasami bawie sie na nim w street... jedyny jego problem to masa ale jak sie ktoś przyzwyczai do niego to tego juz nie czuje (amorek na 2006 rok )
... what's uppppppppp ...
no i vf2 ma reg. nie no normalnie cud tłumienie nie to ma nawet rst bez wylewania oleju a zresztą komu chce sie bawić z nalewaniem i odlewaniem oleju pod własną masę żeby nie był zbyt miękki(musisz wylewać i nalewać olej nie no to jest żałosne w amorze tej klasy[patrz cena tego amora])"
hope" co ty piszesz same głupoty kup sobie manitou a zobaczysz że marcoki to tani dobrze wypromowany szit..(sic!) pozdro :)
hope" co ty piszesz same głupoty kup sobie manitou a zobaczysz że marcoki to tani dobrze wypromowany szit..(sic!) pozdro :)
66 chodza po 1800zl na allegro,wiec w tej cenie to spodziewalbym sie czegos lepszego...Pike 409 sam mam ,nieda sie go utwardzic lecz jest to najnizszy OEMowy model ,i nie kupisz tego np. w harfie,on jest tylko sprzedawany z rowerami.ale pike 426 i 454 maja juz regulacje tlumienia dobicia i sa ta seryjne amory.wiec wez daj sobie spokoj z tym 66 zainwestuj w travisa sam teraz chcem go kupic ,ma duze regulacji ,fajnie chodzi,mocny ,noi o czym tu wiecej mowic... zrob amora z zeliwa wytrzyma dropy po 30m ,bedzie wazyl 40kg,przejedzie po nim czolg to niebedzie ryski-takie jest moje zdanie o 66
Zbigi666 zeliwo latwo peka... Pike 409 jest sprzedawany w harfie. Trzeba zmienic sprezyny. 66 z tym dolewaniem oleju to porazka jak na te klase. Chce miec czasem twardszy amor czasem miekszy i musze wozic olej? Bez jaj... Co od regulacji ... rst tez ma :| Wziolbym travisa bo lzejszy ladniejszy. Pzdr
Ssij pento
Panowie litosci !!! Poszaleliscie z ta waga ? Travis wazy 2,5 a 66rc2005 2,8 300gram to nie jest jakies wielkie halo. 66stki na 2006 juz waza 2,6. Ja rozumiem zeby to byla roznica kilograma .... ale 300 gram to mozna zyskac kupujac lzejsze opony lub detki. Ja mam PIKE'a 454 dual air i wg mnie regulacja twardosci powietrzem to idealna sprawa.
n0 ridE n0 fUN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość