przylaczam sie do pytania ;) jedno ale :D czy oplaca sie kupic enduro do 3000zl (bez rejestracji) i jakie ok sa koszta utrzymania motoru (nie liczac bezyny) tzn naprawy opony itp :) prosze o odp kogos kto posiada motor :]pozdro
angelares w mojej opini najlepsza jest Yamaha YZ 125 naprawde, a do tego ten wyglad :O Jesli natomias mial bys z klocka wiecej znaczy jakies 9000 to poszukal bym KTM 200. Zaleta 200 nad 125 jest taka ze 200 jest troszeczke mocniejsza przez co nie trzeba jej krecic do duzych obrotow, przez co spalanie spada ( a crossach jest OGROMNE) przez co nie grzeje sie tak i nie trzeba stale wymieniac uszczelki pod glowica i kolejna juz zaleta jest to ze jesli nie musiy go tak bardzo krecic to tlok wystarczy nam na dluzej. a waga jest nieznacznie wieksza... Tyklo ze jest ich malo i sa ciezko dostepne. Najlepiej juz jednak by bylo gdybys wydal tak z 12klockow i kupil jakiegos cztero suwa. Zupelnie inna charakterystyka silnika. Mowie ci marzenie:} no to tyle. udanych zakupow:}
sam sie kiedys nad tym zastanaialem i najwiecej motorków przyjezdza do polski z niemiec ( KTM, Yamahy, hondy, derbi i itp glownie te droższe marki ) i Holandi ( tam jest b.b.b. duzo motorkow wszelkiej maści )
kona02 pisze:nie trzeba stale wymieniac uszczelki pod glowica
uszczelkę, konkretnie 2 oringi, wymieniasz przy zmianie tłoka ( w przypadku 125cc i 200cc minimum raz w roku przy jeździe weekendowej, przy 250 i więcej, minimum co 2 sezony)
power of diesel
http://pl.youtube.com/watch?v=0qIBHg8NSLY&feature=related
ten 1000zł to w ciągu roku się uzbiera jak nie więcej(zależy co padnie i jak często). Za 4tys coś się kupi, jakiegoś crossa z lat 92-95 ale rewelacji nie można się spodziewać
power of diesel
http://pl.youtube.com/watch?v=0qIBHg8NSLY&feature=related
szukam czegos na tor i do lasu - niekobiecznie do zarejestrowania. opinie przeczytalem i stad moje przemylenia ida w kierunku 4rosowa. Bladze? Jesli 4rosow to jaki? oczywiasta 250tka.