który amor?
który amor?
Siemka, mam zamiar niedługo kupić jakiś amor do 500zł i zastanawiam sie nad dirt jumperem III a manitou blackiem(doradzcie jaka wersja do 500zł). Jestem początkujący wiec nie ma mowy raczej o jakimś ostrym katowaniu sprzętu. Poradzcie którego amora wybrać, no chyba że zaproponujecie całkiem co innego to sie zastanowię. Jeździć bede dirt, street ale też po lasach.
Brak roweru powoduje raka i choroby serca!!!
-
- Kontakt:
za 500zł to moge ci sprzedać drop offa camp 110mm w bdb stanie..
szymczi1990@wp.pl - pisz jak co
szymczi1990@wp.pl - pisz jak co
-
- Kontakt:
paw22 pisze: DJ3 sprawdzony a manitou a co do manitou to mi nie za bardzo sie podoba ;/
a mnie sie podobal , zdecydowanie bardziej niz DJ i nie peka korona . takie jest moje zdanie i gdzies widzialem na allegro manitou black za 650 zl
ja nie myśle co mówie , ja mówie co myśle , talent daje iskre samoistnie zabłysne
Manitou Black, amortyzatorem do ostrej jazdy nie jest. Jeżeli już potrafisz bardzo ładnie technicznie jeździć to nie ma problemu, ale przy nauce np. 180 masz małe szanse na jego żywot. Dirt Jumper też nie wytrzyma niewiadomo ile, ale jest mocniejszy.
Drop-offa Comp-a nie kupuj bo naprawdę nie warto, to taka namiastka marcoka ;)
Drop-offa Comp-a nie kupuj bo naprawdę nie warto, to taka namiastka marcoka ;)
Dirt-street jest ciężki i tylko na kółka 24". Moim zdaniem nie warto :)Filip666 pisze:A nie lepiej Dirt-Streeta?
Ja mam na amora tylko 5stów więc chyba inne nie wchodzą w gre, więc który jest najlepszy??? 500zł za drop off comp 2005 to chyba nie duża cena, a dirt jumpera bez pęknięć trudno dorwać w tej cenie :/ 180 sie nauczyłem na wallrid'zie na skateparku w moim mieście, no tak w sumie mało brakuje do 360 i to wszystko na RST capa cl... ale Tobie Xxsin chodzi chyba o 180 z bunny hopa na ziemi a nie wallrid'zie?? :)
Brak roweru powoduje raka i choroby serca!!!