Regulacja Pike
Regulacja Pike
Witam, Dostałem właśnie amorka ;) tylko Pike zabardzo pływa.. Prosze powiedzcie mi jak moge wyregulować go pod siebie?? waże jakies 65kg. Jeżeli tego sie nie da wytłumaczyćto napiszcie mi prosze które pokrętło do czego służy bo jestem troche zielony w tym :)
Jeżeli temat był to sorry, ale z szukajce nie znalazłem zadowalającej odpowiedzi :(
Jeżeli temat był to sorry, ale z szukajce nie znalazłem zadowalającej odpowiedzi :(
-
- Posty: 265
- Rejestracja: 30.10.2006 15:57:32
- Lokalizacja: SC
- Kontakt:
Dezerter generalnie nie. Ja mam pike race i w sumie te wszystkie regulacje to pic na wode. W sumie uzywam tylko tlumienie odbicia i to by bylo na tyle. Zmiana sprezynek. Olejem sie nie baw bo zamulisz amora zamiast go utwardzic. Ewentualnie kompresje mozesz przekrecic powiedzmy na polowe i wtedy bedzie twardszy.
Ssij pento
Dezertergeneralnie można utwardzić go tą kompresją. Żeby Ci to pokrętło nie wracało musisz albo kupić manetkę, która nie jest fajna, albo wyjąć tłumik mc (tą czerwoną tubę, czy jak to nazwać) i wyjąć z niej taką sprężynę, albo ją przeciąć tudzież zdjąć z zaczepów. Wtedy Pokrętło nie będzie wracać i będziesz mógł regulować kompresję. Możesz też dolać olej dl lagi z u-turnem (nie do tej z tłumikem!), ale to nie zwiększy twardości jako takiej, a powiększy progresję (ta sama zasada co w bomberach). Nie prawdą jest to że zamuli Ci to amora. nie wiem skąd to surling wytrzasnął.
A co do samych regulacji to
na dole golenie (tej bez u-turna) masz regulacje tłumienia odbicia
na górze wymienioną już kompresję aż do blokady oraz tzw. floodgate, czyli przy jakiej sile uderzenia zablokowany widelec ma zadziałać(regulowany imbusem)
A co do samych regulacji to
na dole golenie (tej bez u-turna) masz regulacje tłumienia odbicia
na górze wymienioną już kompresję aż do blokady oraz tzw. floodgate, czyli przy jakiej sile uderzenia zablokowany widelec ma zadziałać(regulowany imbusem)
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
Mawet stad to wytrzsnalem, ze wlasnie zwiekszajac kompresje zamulasz amora. Wlej sobie do amora 20w i bedzie chodzil tak samo tylko wieksza progresja bedzie tak? No nie bardzo....
Dezerter pike jest prosty w obsludze wiec sie nie boj lajtowo mozesz to zrobic sam. Natomiast do lagi z u-turnem nic nie lej.
Dezerter pike jest prosty w obsludze wiec sie nie boj lajtowo mozesz to zrobic sam. Natomiast do lagi z u-turnem nic nie lej.
Ssij pento
Sulring to nie wlewasz oleju 20w tylko 5w. On ma tylko smarować, może więc być rzadki. Ja przez pewien czas jeździłem z dolanym olejem do lagi z u-turnem i było wszystko ok. Na początku skoku amora chodził tak samo, a dopiero później się utwardzał. Tylko że ja miałem olej 5w. Jasne że najlepiej zmienić sprężynę, ale może koleś narazie nie ma kasy.
Dezertertak jak mówiłem wcześniej możesz tą sprężynę wyjąć z zaczepów. Ja tak mam i też jest wszystko dobrze.
Dezertertak jak mówiłem wcześniej możesz tą sprężynę wyjąć z zaczepów. Ja tak mam i też jest wszystko dobrze.
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
nie rozkręcając amora możesz to zrobić linką - od przerzutki - tą z mniejszą kuleczką na początku, może być stara. potrzebujesz jej jakieś 7 cm (raczej mniej) przeciagasz ją przez otwór w koronie, tak żeby kuleczka się tam zablokowała, i przykręcasz do pokrętła kompresji tak jakby to bła linka od manetki, przykrecasz do powiedzmy do połowy przekreconego pokrętła (ustaw jaką chcesz kompresję) wtedy nie bedzie wracało, a kompresje masz ustawioną tak jak chcesz bez rozkręcania amora, tak trudno to wymyślić? możesz zrobić to samo używając baryłki ze starej przerzutki i wtedy bedziesz miał płynną regulację kompresji...
pozdrawiam
pozdrawiam
http://www.chr.Rybnik.pl
-
- Posty: 265
- Rejestracja: 30.10.2006 15:57:32
- Lokalizacja: SC
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości