Regulacja Pike
Regulacja Pike
Witam, Dostałem właśnie amorka ;) tylko Pike zabardzo pływa.. Prosze powiedzcie mi jak moge wyregulować go pod siebie?? waże jakies 65kg. Jeżeli tego sie nie da wytłumaczyćto napiszcie mi prosze które pokrętło do czego służy bo jestem troche zielony w tym :)
Jeżeli temat był to sorry, ale z szukajce nie znalazłem zadowalającej odpowiedzi :(
Jeżeli temat był to sorry, ale z szukajce nie znalazłem zadowalającej odpowiedzi :(
-
- Kontakt:
Dezerter generalnie nie. Ja mam pike race i w sumie te wszystkie regulacje to pic na wode. W sumie uzywam tylko tlumienie odbicia i to by bylo na tyle. Zmiana sprezynek. Olejem sie nie baw bo zamulisz amora zamiast go utwardzic. Ewentualnie kompresje mozesz przekrecic powiedzmy na polowe i wtedy bedzie twardszy.
Ssij pento
Dezertergeneralnie można utwardzić go tą kompresją. Żeby Ci to pokrętło nie wracało musisz albo kupić manetkę, która nie jest fajna, albo wyjąć tłumik mc (tą czerwoną tubę, czy jak to nazwać) i wyjąć z niej taką sprężynę, albo ją przeciąć tudzież zdjąć z zaczepów. Wtedy Pokrętło nie będzie wracać i będziesz mógł regulować kompresję. Możesz też dolać olej dl lagi z u-turnem (nie do tej z tłumikem!), ale to nie zwiększy twardości jako takiej, a powiększy progresję (ta sama zasada co w bomberach). Nie prawdą jest to że zamuli Ci to amora. nie wiem skąd to surling wytrzasnął.
A co do samych regulacji to
na dole golenie (tej bez u-turna) masz regulacje tłumienia odbicia
na górze wymienioną już kompresję aż do blokady oraz tzw. floodgate, czyli przy jakiej sile uderzenia zablokowany widelec ma zadziałać(regulowany imbusem)
A co do samych regulacji to
na dole golenie (tej bez u-turna) masz regulacje tłumienia odbicia
na górze wymienioną już kompresję aż do blokady oraz tzw. floodgate, czyli przy jakiej sile uderzenia zablokowany widelec ma zadziałać(regulowany imbusem)
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/