Strona 1 z 1

zmniejszenie skoku/utwardzenie xcr/duro

: 23.01.2007 03:56:45
autor: coaster SS
Jak zmniejszyc skok w xcrze tak do ok 100 mm (w zasadzie to on tyle ma , ale tak żeby był niższy). Czy w duro robi się to tak samo ?

Jak utwardzić xcr, zalałem go olejem i chodzi w miare ale jest zbyt miękki

Przy okazji, moge sprzedać xcra z marca za 100 zł i kupić od kumpla duro za 120. tylko ze duracz był używany z tarczą, a mój bez hampla, czy warto ?

Ani mój ani duro nie mają luzów

: 23.01.2007 07:45:42
autor: michal15
osobiscie bym ci polecił duro niz xcr no ale to jak juz wolisz ... duro na prawie tą samą budowe co xcr tylko ma górne lagi na 32 mm a nie na 30 mm no i jest tłumik olejowy dzieki któremu mozesz zmieniac twardosc amora np zalewajac go gęstym olejem wtedy prawie nic niechodzi a jak wlejesz bardzo zadkiego ( 2.5W , 5 , 10 W ) to chodzi miękko ... zalej sobie jakims takim olejem ktory bedzie bardzo gęsty pozdro

: 23.01.2007 08:52:41
autor: froger34
coaster SS pisze:Jak utwardzić xcr, zalałem go olejem i chodzi w miare ale jest zbyt miękki
po coś tam lał olej jak tam nie ma tłumienia olejowego? sprzedaj to wpizdu i kup sobie chociaż to Duro

: 23.01.2007 18:41:58
autor: coaster SS
froger34Otwarta kąpiel olejowa.

Duro był używany z tarczą i ma troche luz, mój xcr nie

chodzi mi głównie o obniżenie go, poniważ ma teraz jakies 90 mm skoku ale jest za wysoki do streetu, jak to zrobić ?

: 23.01.2007 18:44:56
autor: coaster SS
froger34Niby dlaczego "kup sobie chcociaz duro"
Co niby w duro jest lepszego (duro D)

: 23.01.2007 18:47:40
autor: Sokół
To, że ma tłumik olejowy i jest odrobine mocniejszy.

: 23.01.2007 19:05:13
autor: froger34
Duro jest dużo lepsze od XCR
Kolega ma XCR to chodzi jak masło dobija olej sika przez te niby uszczelki porażka. A Duro chociaż ma jakieś tłumienie, jest sporo wytrzymalsze i ładniej chodzi po tuningu.

: 23.01.2007 20:47:44
autor: coaster SS
SokółWątpie żeby był mocniejszy, ale nie o tym mowa.
froger34Masz racje, chodzi jak masło, ale nie dobija i nie sika olejem, przynajmniej mój.

LUDZIE to nie jest temat co jest lepsze-duro czy xcr, tylko jak zmniejszyć skok w xcr, prosze o konkretne odpowiedzi, jak narazie nic wartościowego w tej kwestii się nie pojawiło :/

: 23.01.2007 21:09:26
autor: prolite
coaster SS

1 Po pierwsze zgłoś sie do mnie
2. po drugie froger34 oleju jest tam nalane 5 kropli by smarowało lagi
3. patrz punkt 1 lub sam rozkrec go i daj pokdladki

: 23.01.2007 23:40:22
autor: coaster SS
prolite Cwaniak :D

: 28.01.2007 20:45:04
autor: coaster SS
odświeżam, bo nie otrzymałem odpowiedzi ;]

: 29.01.2007 07:10:55
autor: michal15
moze zeby go utwardzic zmierz srednice spręzyn jedz na giełde czy do sklepu z częsciami od motorów i kup takie same spręzyny tylko ze twardsze i po kłopocie aha niewyciągaj elastomerów .... pamietaj dlugosc i taka sama srednica .. moze cie to troszke wyniesc ale jak dobrze poszukasz to tanio ci to wyjdzie

: 24.02.2007 00:26:03
autor: yrus
nie wierze że XCR nie ma luzów po prostu nie wierze XCR to najwieksze gówno świata, już RST jakiś lepszy miałem SR to bałem sie ze sie zabije nie widziałem nigdy amora z tak mało płytnną pracą tam nie ma tłumienia, ten amor pracuje jak oszalały... dziwie sie ze ja jeszcze żyje bo jeździłem na nim cały sezon, ale może dlatego tak do rozjebałem że uzywałem go w lekkim DH ale zawsze DH

: 24.02.2007 10:02:45
autor: ThoRx
michal15 tez pie***lisz az glowa boly. widac ze sie nie znasz bo taka sprezyne moze kosztowac nawet 100zl, a o tym gdzie jak ja znajdziesz to nie wiem, bo rowerowe to nie standartowy wymiari znalesc taka to cud, a na dodatek twardsza to nie mozliwe. chcesz obnizyc duro ? zaden problem. widziales duro na 120 a 100mm ? duro 100 ma dodatkowe tulejki na palce wchodzacej w tlumik juz w tlumiku, sa one dlugosci 2cm, wiec cala roznica skoku. jak chcesz twardszy to zostawiasz normalna sprezyne, jak zmiekczcyc to ja ja odpowiednie docinasz.

: 24.02.2007 22:36:21
autor: juraski
czym się różni duro D od xcra?LoL ale pytanie walnałeś już ci mówie

Duro ma tłumienie olejowe,
golenie 32mm,
mocniejszą rure sterową,
większy skok o 1cm( ale różnica)
nie ma samych sprężyn z elastomerem tak jak xcr
lepiej chodzi
dzięki tłumieniu nie strzela przy wyrywaniu kierownicy(xcr ma tłumienie cierne które nic nie daje NIC
miałem xcra miesiac i wiem co to za badziewie(lepsze od rst ale nie zniżajmy się do tego poziomu)