tuning "smarownica" moj pomysł

SuperKoń
Posty: 69
Rejestracja: 06.10.2006 18:55:03
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

tuning "smarownica" moj pomysł

Post autor: SuperKoń »

http://download.yousendit.com/09E76DA34BA504A3

co wy na to? prosze o madre posty a nie dle kup sobie 66 albo 88 :P chodzi o to czy to zda egzamin.to dla kumpla bo ja mam duro...tez shit ale co poradzic :/... wielkie dzieki za inteligentne posty a za glupie tez :D pozdro
Let's ride and don't stop flying again...
yasiuuu
Posty: 1953
Rejestracja: 27.05.2004 10:21:31
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Post autor: yasiuuu »

eeee... a czy taki olej/wd40/cx80 nie uszkodzi osłon?;] wg. mnie to lipny pomysł bo silikon Ci nie zlapie krawedzi oslon i metalu amora, a jak zlapie to przy byle okazji odpadnie i wszystko sie wyleje...

Wazne, zeby utopiona w oleju/smarze byla czesc lag schowana w goleniach dolnych, badz tez obficie nasmarowane wnętrznosci. Aczkolwiek lepiej zainwestować w coś innego...
www.feel-free.pl
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

nie wiem czy jest sens, to długo nie popracuje.
Co z tego,ze uszczelnisz dół osłon skoro cały olej i tak spier.... przez uszczelki do amrotyzatora.
Już lepiej kminić jakieś lepsze uszczelki.
I albo nasmarować po rozebraniu smarem stałym, albo zrobić kąpiel półotwartą.
groochas
moderator
Posty: 2411
Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: groochas »

co Ci to niby da ? Olej bedzie na lagach... po jakims czasie amor go zje, nie liczac tego co ucieknie gorą... bezsens
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

nie jest az takie złe :P najwazniejsze zeby to porządnie uszczelnić
morthias
Posty: 1047
Rejestracja: 21.02.2006 16:23:55
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: morthias »

Jest tylko jeden problem... Takie oslonki maja dziurki zapobiegajace sprezaniu sie powietrza w srodku. I smiem twierdzic ze bedzie nimi uciekal olej :).
czaju
Posty: 586
Rejestracja: 16.03.2006 22:49:41
Kontakt:

Post autor: czaju »

w zadnym razie wd40. on jest do raczej do czyszczenia a nie smarowania. A pozatym przy ugieciu amora do konca jakies 4/5 tego co wpakujesz pod oslony wylezie na wierzch. Nie wiem jak sa zbudowane wynalazki typu duro ale w marchochac jest taki odstwep miedzy uszczelkami a tulejami slizgowymi i ja tam wlasnie wlewalem troche oleju tego samego co do srodka i to swietnie smarowalo...
froger34
Posty: 4095
Rejestracja: 30.03.2006 04:41:59
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: froger34 »

WD40 czyści penetruje smaruje tak pisze na butelce...;)
SuperKoń
Posty: 69
Rejestracja: 06.10.2006 18:55:03
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: SuperKoń »

czaju - to nie ma byc do duro tylko do xc 60.


dzisiaj zrobimy i powiem wam jak hulało. a te dziurki to tez silikonem zatkac. i napisalem ze oleju nie moze byc za duzo bo wyprysnie wiec o tym mi nie piszcie. zreszta zobaczymy na wynik :).
Let's ride and don't stop flying again...
sck
Posty: 765
Rejestracja: 19.04.2004 07:35:26
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Post autor: sck »

smarowanie jest potrzebne do polaczen ciernych, a co tam takiego trze na zewnatrz? harmonijka o lage? dodatkowo uszczelka jest po to, aby syf z zewnatrz nie dostawal sie do srodka. lepiej niech kolega skupi sie na mozliwie najlepszej izolacji wewnetrznych goleni od brudu. harmonijki wystarczy przekrecic otworkami na zewnatrz, a lagi czesto czyscic i spryskac brunoxem.
_________________
Yogi
Posty: 892
Rejestracja: 19.04.2004 07:20:22
Kontakt:

Post autor: Yogi »

przy max schowanym skoku ten olej bedzie tryskał

pomysl bezsens, wystarczylo pomyslec chwile zanim znarnowałeś czas na rysowanie tego marnego patentu

z gówna bata nie ukręcisz.
[s]
SANTA CRUZ JACKAL
na części
www.skocz.pl/Rower4sale
Ajz
Posty: 1392
Rejestracja: 21.04.2005 23:57:26
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Ajz »

fakt ze olej bedzie uciekac, wedlug mnie kupic brunox porządnie spryskać i schowac golenie w tych gumach.
behemot20
Posty: 47
Rejestracja: 25.07.2006 23:44:57
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: behemot20 »

Szkoda że po pewnym czasie takie preparaty jak wd40 wyparowują :)




Pozdr.
http://www.pinkbike.com/photo/1153221/ <-new fota:P
juraski
Posty: 1639
Rejestracja: 05.07.2006 21:44:23
Kontakt:

Post autor: juraski »

nie zda egzaminu :D a budowa duro jest tak prosta jak budowa cepa
SuperKoń
Posty: 69
Rejestracja: 06.10.2006 18:55:03
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: SuperKoń »

juraski - sie zgadza :]

zrobilismy i .... chodzi jak marzenie :) tylko nie dalismy wd 40 a jakis troche gestrzy olej/smar ch** wi co to bylo :). praca jest nieporownywalnie leprza, aczkolwiek to jeszcze nie to co bysmy chcieli. eh powiem wam ze xc 60 chodzi najlepiej kiedy wszystko w srodku sie zmieli (tzn plastik) w moim starym bikiu tak sie stalo i "plywa" po nierownosciach. :) aczkolwiek tez robie "smarownice" podsumowujac: nie jest zle :)
Let's ride and don't stop flying again...
tinkki
Posty: 263
Rejestracja: 21.10.2005 21:27:11
Lokalizacja: Orzesze
Kontakt:

Post autor: tinkki »

kiedyś miałem tak zrobione w Gtix sie - te niby fulle za 500 zł na allegro ;)
i sie sprawdziło, ale przy skokach powyżej dajmy na to 100 mm olej przy gwałtownym dobiciu amora chcąc niechcąc bryźniue górą
Osłona przeciwkurzowa, regularne smarownie ślizgów w pełni wystarcza.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości