66 do signa

artur0999
Posty: 31
Rejestracja: 13.08.2006 16:19:22
Kontakt:

66 do signa

Post autor: artur0999 »

czesc
mam 1600zl i chce kupic marzocchi 66 do signa fr1.co o tym sadzicie czy bedzie pasowal??prosze o pomoc bo po czytaniu kilku postow jestem kompletnie zamotany??i ktorego 66 wybrac?? wielkie dzieki za pomoc
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Bedzie pasowal. Wybierz RC 2005, jesli gdzies trafisz.
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

bedzie pasowal ;) mialem krossa z juniorem, teraz mam dm i powiem ci szczerze ze kross dziala lepiej :D pozdro
Leaber
Posty: 321
Rejestracja: 22.12.2004 19:27:59
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Leaber »

mam fr1 z 66 i pasuje
mozartt
Posty: 867
Rejestracja: 21.04.2004 19:51:01
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: mozartt »

Troche duży amor jak na tą rame, ale da rade.
kaczor tychy
Posty: 325
Rejestracja: 03.10.2004 13:17:22
Lokalizacja: town???- look up
Kontakt:

Post autor: kaczor tychy »

hmm dac powinno rade, ale szczerze mowiac max chujowo to wyglada :P sorry ale to taka moja opinia :P

aha jak bedziesz kupowal to kup 150mm skoku bedzie w miare optymalnie i wez pod uwage tez to , ze modele 2005 byly wyzsze o 2cm niz nastepne
gg 3496312
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

kaczor tychy => OIDP to nawet 3 cm.
ble
Posty: 1824
Rejestracja: 02.03.2006 12:39:32
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: ble »

Wooyeka nie o 4cm ?:D dokladnie to o 3,7cm
Popek333
Posty: 338
Rejestracja: 21.02.2006 19:30:58
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

Post autor: Popek333 »

hm mysle ze bedzie nawet nawet ale lepiej ze 150:) i oczywiscie RC:)
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

A dla mnie kross ma tak *(&@^@$ kąt główki że im więcej skoku tym lepiej i nawet w przypadku tej ramy rocznik 2005 jest mile widziany moim zdaniem bo znacznie poprawi geometrie.
Swoją drogą jeśli 66 to byle nie VF
Leaber
Posty: 321
Rejestracja: 22.12.2004 19:27:59
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Leaber »

co do wyskokosci to niema znaczenia zabardzo bo jezdzi sie dobrze na signie tak na 150 mm jak i 170 ale wiem ze jak miałem boxxera bardzo mocno podniesionego to dobijało mi damper po zmianie na 66 prawie to znikęło
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

no fajne rozzwiazanie, za 1600 jak trafisz to 05' RC albo 06' RC2X, ale ja tam w polske wieze, w polskie produkcje tez, ale czy ta rama wytrzyma 66 ?
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

ThoRx => Jak wytrzymuje Mostery i inne dwupolki, to z 66 tez raczej da rade ;)
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

nie widzialem jeszcze signa fr z dwupolka, ale jezeli mowisz ze wytrzymuje monstera to pewnie 66 spokojnie wytrzyma ;]
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
sudi
Posty: 1315
Rejestracja: 24.10.2005 20:09:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sudi »

Nie wiem jak przy 66 rc 150mm (05 naturalnie dla niekumatych w rocznikach), ale teza Konexa niestety jak dla mnie nie sprawdza się.

Sign FR przy wsadzeniu koła 24'' na tył, innym damperze, 66rc 170mm ... poprostu była to porażka totalna. Amortyzator miał taki kąt, że ledwo wchodził, a tył i tak stał.

Zagadka Signa nie leży w damperze, bo kind shock wcale zły nie jest (w innej ramie chodzi naprawdę nieźle...) ... Poprostu ta rama ma spieprzone przełożenie ,punk mocowania osi wahacza i punk mocowania dampera...

Naturalnie nie mam na celu obrażać właścicieli Signów, bo i tak moje zdanie o tych ramach nie ulega zmianie- Jest nadal pozytywne.
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
argus
Posty: 57
Rejestracja: 02.01.2006 17:48:55
Lokalizacja: Trzebnica-Wroclaw
Kontakt:

Post autor: argus »

za 1600 dorwiesz nowa normalna rame i powinno starczyc na widelec jeszcze jak dolozysz 200-400zl
Pozdrawiam
Mikolaj
fa2i
Posty: 87
Rejestracja: 06.06.2005 21:58:15
Lokalizacja: Lipnica Murowana
Kontakt:

Post autor: fa2i »

witam
ja mam signa z 66 (niestety VF - z braku kasy) i sie jezdzi swietnie.
dlaczego by miał niepasować, przeciecz rura jest na 1 1/8 cala. a apza tym geometria z tym amorkiem jest super

mój bike http://www.pinkbike.com/photo/1174311/
Leaber
Posty: 321
Rejestracja: 22.12.2004 19:27:59
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Leaber »

sudi Mnie sie wydaje ze jest to kwestia wykonania signa. Są sztuki lepiej pospawane i gorzej. I tak wydaje mi sie ze to jest przyczyna działania lub nie ramy
sudi
Posty: 1315
Rejestracja: 24.10.2005 20:09:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sudi »

Leaber Wszytsko fajnie i pięknie... Ale przecież sign to nie jest hand made pana Waldka z monopolowego, tylko na litość...zaprojektowana rama, która jest wykonywana u żółtków - żółtki conajwyżej mogli sobie nietrafić w klawiaturę pałeczkami i coś spierniczyć przy wprowadzaniu danych do kompa, który steruje procesem produkcyjnym... To jest jedyna uzasadniona teza dla wady signów, bo nie wierze by projektant był takim kretynem, żeby nie umieć sobie wyliczyć na kartce chociaż, że można było trochę inaczej to rozwiązać, bez żadnych zmian w kosztorysie...

Fakt faktem- Signów są 2 partie , gdyż jedne na tajwanie były lakierowane na szaro a inne juz na czarno ( fr 1) i podobnie z fr 2 - szary na czerwony .

Widać te szaraczki coś żółtki schraniły... no ale nie tylko kross ma z nimi problem w takim razie .DC prototyp akity 07 ( nie mówię o modelu fr ) także dostało przeadaptowane przez skośnookich względem projektu ... na szczęście to jest jedna sztuka tak zmaszczona... ale chłopaki widać byli troszkę zdenerwowani, bo chcieli dać ramę już na testy, a tu wahacz wogóle nie taki jak w projekcie... powiem krótko - oddawał w idealnym stylu autobus przegubowy :) Ale na szczęście kolejny prototyp ponoć już przyszedł i jest z nim wszystko tak jak było w projekcie ...

Zresztą wiele marek miało już przygody... ale co jak co - w sumie jak fabryka ma wysokie normy , to trzyma tajwan ładnie poziom ... o czym świadczą ramy tam produkowane dla różnych firm ...

Pozdro i z góry jakby ktoś mi zarzucił - nie jestem rasistą :)
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości