Witam interesuje mnie jak zmienia się skok przy zmianie ustawień dampera w dziurkach ABCD
i jaki na to wpływ ma jeszcze zmiana ustawień górnej części tzn. te 3 otwory.
Te dziurki ABCD napewno zmieniają skok i kąt główki a górne ustawienia chyba siłe działającą na damperek. Jak ktoś się orientuje prosiłbym o fachową odpowiedź.
Pozdrawiam
Ustawienia BIG HITA 2004
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 04.06.2006 12:25:14
- Kontakt:
A - bottom bracket height 14,3" rear wheel travel 8,1" head tube angle 66,3
B - bottom bracket height 14,3" rear wheel travel 6,8" head tube angle 66,3
C - bottom bracket height 15,2" rear wheel travel 8,1" head tube angle 68,2
D - bottom bracket height 15,2" rear wheel travel 6,8" head tube angle 68,2
Te 3 otwory w przedniej czesci zmieniaja progresje, tzn w gornym jest najmniejsza, w dolnym najwieksza
niech ktos mnie poprawi jak sie myle :)
Pozdrawiam
B - bottom bracket height 14,3" rear wheel travel 6,8" head tube angle 66,3
C - bottom bracket height 15,2" rear wheel travel 8,1" head tube angle 68,2
D - bottom bracket height 15,2" rear wheel travel 6,8" head tube angle 68,2
Te 3 otwory w przedniej czesci zmieniaja progresje, tzn w gornym jest najmniejsza, w dolnym najwieksza
niech ktos mnie poprawi jak sie myle :)
Pozdrawiam
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 04.06.2006 12:25:14
- Kontakt:
http://www.specialized.com/bc/SBCDownloads.jsp
tam są instrukcje nie tylko do big hita ale i innych ramek speca.
Wszystko się zgadza pafcio dzięki za pomoc.
tam są instrukcje nie tylko do big hita ale i innych ramek speca.
Wszystko się zgadza pafcio dzięki za pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości