Strona 1 z 1
ślizgi w z3 2001
: 29.03.2007 21:38:31
autor: Azdarak
Witam nabyłem ostatnio dolne golenie z z3 2001. I mam pewien problem mianowicie w prawej goleni tuleja teflonowa minimalnie sie przemieszcza w związku z czym górne lagi zahaczają nieco o wyfrezowanie w dolnej goleni stukając i pogarszając prace amortyzatora. Jak zamocować na stałe ową tuleję ślizgową a jeśli nie na stałe to jak temu zaradzić.
: 30.03.2007 10:53:30
autor: Marcin M-CZ
Rozumiem że w prawej goleni ślizg porusza sie (góra, dół) razem z górnymi goleniami, co powoduje ocieranie o rant w dolnych.
Jeśli tak to podłóż coś jeszcze miedzy uszczelkę olejową, a aluminiowy pierścień który przytrzymuje ślizg (tak aby ślizg się nie poruszał) Niektórzy podklejają górne załamanie ślizgu! Ale to już w ostateczności.
: 30.03.2007 11:06:48
autor: Azdarak
uhmm spróbuje o ile zdołam wydobyć jakos bezpiecznie uszczelki olejowe
: 30.03.2007 11:35:18
autor: wookie85
skoro uszczelek nie wyjales to jak dla mnie nic nie wiesz , tuleje sa wkladane , maja zakladake , praktycznie nie mozliwy jest ruch gora dol , amor ma luzy ?
: 30.03.2007 14:18:32
autor: Azdarak
nie jedyne co się dzieje to to ze ślizg się porusza... a w tedy amor zaczyna stukać.
: 30.03.2007 16:19:31
autor: wookie85
ale jak sie porusza ? moze wyjasnij dokladnie , co i jak , jakie stukanie bo tak nic sie nie dowiesz
: 30.03.2007 18:50:35
autor: sebonk
byc moze nie ma tam podkladki pomiedzy sprezynka a tuleja i dlatego lata
: 01.04.2007 18:32:58
autor: Marcin M-CZ
To stukanie to musisz zbadać!! Bo być może okażę się to stukająca sprężyna o golenie, podczas ugięcia.
Sprawdź to poprzez wyjecie sprężyn, najpierw jedna (uginasz widelec) i sprawdzasz, potem druga.
: 01.04.2007 18:59:21
autor: Azdarak
Sprawdzałem mam 100 pewnosci że to efekt haczenia goleni górnej o frez na tuleje ślizgową kiedy ona podsunie się nieco do góry