Ramka do fr
Ramka do fr
Jestem amatorem fr i ramka Point 4x jest dobra ?? bo widzialem wiele recenzji ze przy 2 polce odrywa sie glowka jestem ciekawy czy tak bedzie przy Duro bo chcem kupic Sutury xrc za 100 zł opyla sie ?? (dwupółki chyba są lepsze do fr)
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
tego evera to już nic i nikt na dobrą drogę nie naprowadzi ... taki człowiek ... :/ ... znowu wszystkie rozumy pozjadał ...
ban niby permanentny ale to wielkie kłamstwo ... :/
Point będzie dobry jeśli zaczynasz, a piszesz że amator jesteś, nie bój się, nie połamiesz jej, wiem bo skaczę na niej już chwilę i żyje chociaż się wszyscy dziwią (tylko na płaskei nie ląduj)
ban niby permanentny ale to wielkie kłamstwo ... :/
Point będzie dobry jeśli zaczynasz, a piszesz że amator jesteś, nie bój się, nie połamiesz jej, wiem bo skaczę na niej już chwilę i żyje chociaż się wszyscy dziwią (tylko na płaskei nie ląduj)
Punx Not Dead !!!
!^_BYKU_^!widzialem, jezdzilem - lipa straszna w porownaniu do jb.
Boruta chwalisz pointa bo masz.
JumpintheFiRe twoj post nie udzieli mu zadnej konkretnej odp.
JumpintheFiRe po czym stwierdzasz ze slaby ? po ktos Ci tak powiedzial, jak powie ze mocny to bedziesz tez mowil ze mocny. jezdzij , katuj sprzet i pisz. a nie z innych waidmosci. Chyba ze jezdziles na nim i go polamales to zmienia fakt. ja jezdzilem wpradzie tylko 2 dni - pozcyzlem od kumpla i lipa straszna, to wogole nie ramka do agresywnej jazdy. bierz draga , bo jb tez nie da rady z 2polka.
Boruta chwalisz pointa bo masz.
JumpintheFiRe twoj post nie udzieli mu zadnej konkretnej odp.
JumpintheFiRe po czym stwierdzasz ze slaby ? po ktos Ci tak powiedzial, jak powie ze mocny to bedziesz tez mowil ze mocny. jezdzij , katuj sprzet i pisz. a nie z innych waidmosci. Chyba ze jezdziles na nim i go polamales to zmienia fakt. ja jezdzilem wpradzie tylko 2 dni - pozcyzlem od kumpla i lipa straszna, to wogole nie ramka do agresywnej jazdy. bierz draga , bo jb tez nie da rady z 2polka.
-
- Kontakt: