Ramka do fr

Damian45
Kontakt:

Ramka do fr

Post autor: Damian45 »

Jestem amatorem fr i ramka Point 4x jest dobra ?? bo widzialem wiele recenzji ze przy 2 polce odrywa sie glowka jestem ciekawy czy tak bedzie przy Duro bo chcem kupic Sutury xrc za 100 zł opyla sie ?? (dwupółki chyba są lepsze do fr)
JumpintheFiRe
Kontakt:

Post autor: JumpintheFiRe »

kup sobie najpierw slownik ortograficzny i poczytaj troche forum, bylo juz wszystko o co pytasz
g3riders.com
http://matash.pinkbike.com/album/Freeride/
froger34
Kontakt:

Post autor: froger34 »

ponit + dwupólka to śmierć główka w poincie to przy rst odpada, ale zależy od tego jak jeździsz ja w życiu nie kupił bym Pointa. Daruj sobie go..
> HWDP <
Kontakt:

Post autor: > HWDP < »

ty se jaja robisz ziomek ? Point i 2 polka, to jak drop 10m na ramie gtix.
inq
Kontakt:

Post autor: inq »

> HWDP < pisze: 10m na ramie gtix.
tak sprobuj :)
!^_BYKU_^!
Kontakt:

Post autor: !^_BYKU_^! »

> HWDP < po *** sie wypowiadasz jak na oczy pointa nie widziałes?
My bike:
http://img338.imageshack.us/my.php?image=img9516fc9.jpg
Boruta
Kontakt:

Post autor: Boruta »

tego evera to już nic i nikt na dobrą drogę nie naprowadzi ... taki człowiek ... :/ ... znowu wszystkie rozumy pozjadał ...

ban niby permanentny ale to wielkie kłamstwo ... :/

Point będzie dobry jeśli zaczynasz, a piszesz że amator jesteś, nie bój się, nie połamiesz jej, wiem bo skaczę na niej już chwilę i żyje chociaż się wszyscy dziwią (tylko na płaskei nie ląduj)
Punx Not Dead !!!
> HWDP <
Kontakt:

Post autor: > HWDP < »

!^_BYKU_^!widzialem, jezdzilem - lipa straszna w porownaniu do jb.

Boruta chwalisz pointa bo masz.
JumpintheFiRe twoj post nie udzieli mu zadnej konkretnej odp.