Witam
Własnie zamierzam kupic amor do dirtu i zastanawiam się jak rozwiązane jest ustawianie amora pod wagę ridera w argyle 318. Z pike były cuda chocki-klolcki, wymiana sprężyn itp. Jak to wygląda w 318 bo nie moge się nigdzie doczytać.
pozdrawiam
Argyle 318- napręzenie wstępne
No ok, ale co właściwie daje tłumienie kompresji w kontekście dirtu. Amor do dirtu powienien mieć progresywny skok, być przez to względnie czuły na samym początku, a potem stopniowo się utwardzać z każdym centymetrem, ponadto mieć do tego dostosowane tłumienie odbicia (im głębiej tym mocniejsze, tu: marzocchi ssv, ssvf, hscv). Jak sobie odkręce tłumienie kompresji, to owszem nie dobije go tak łatwo, ale będe miał zamulony amor na całej długości skoku, trochę lipa. Teraz mam przerobione duro, ma 7cm skoku w kąpieli, jest mega czułe a w połowie włącza sie "elasto" i nie ma opcji by go dobić.. Pojawia się problem: jeżeli argyle ma "regulowane naprężenie" przez wymianę sprężyn, to trochę lipa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości