Witam, kupilem niedawno rame Sign FR2, sprzedawca niestety sie "machnal" i wyslal mi z nie tym co trzeba damperem, mianowicie zamiast KS-508 dostalem KS-504. Mam mozliwosc bezproblemowej (tego jeszcze nie wiem, hehe...) wymiany, jednak zastanawia mnie czy jest sens/warto? Oba maja regulacje naprezenia wstepnego (spring preload) i tlumienia powrotu (rebound damping). 504 ma tlumienie kompresji (compression damping), a 508 blokade skoku (lockout) - tym sie roznia (tylko tym??). Co byscie zrobili na moim miejscu - wymienili na 508 czy zostawili 504? Tlumienie kompresji bardziej do mnie przemawia niz blokada skoku...
PS. Dziekuje za rady "znawcuf" typu - "to szmelc, wywal i kup se lepszy" (zdaje sobie sprawe z tego, ze jest to "cienki" sprzet, jednak do konca zimy musi mi wystarczyc), wolalbym opinie osob, ktore maja o tym pojecie i/lub "jezdzily" na tych damperach.
Pozdrawiam
KS-504 czy KS-508?
-
- Posty: 213
- Rejestracja: 01.07.2007 23:54:54
- Lokalizacja: W-wa / Piaseczno
- Kontakt:
a długo już na tym 504 jeździłeś? Jeśli tak , to wymieniaj dłużej na tym pojeździsz... Licz sie z tym że jak bd troche ostrzej jeździł to zaraz pierdolnie i do jesieni nie ogarnie... Już nawet fox vanilia r jest lepszy, a za niewielkie pieniądze da sie kupić...
No ale wracając do tematu wolał bym zostać przy 504 bo kompresja sie przyda? a blokada to na cholere?
edit
i niech nikt nie pisze że blokada po to żeby po asfalcie nie bujało bo chyba śmiechem zabije.
Pozatym jak mocniej udeży na blokadzie to połamie.
No ale wracając do tematu wolał bym zostać przy 504 bo kompresja sie przyda? a blokada to na cholere?
edit
i niech nikt nie pisze że blokada po to żeby po asfalcie nie bujało bo chyba śmiechem zabije.
Pozatym jak mocniej udeży na blokadzie to połamie.
Ride a Bike
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości