Strona 1 z 1

Pike 409, wymiana sprężyn

: 10.08.2007 22:55:22
autor: francuz_
Siema. Postanowiłem zainwestować w utwardzenie mojego Pika, bo zbyt czesto go dobijam.
Mysle ze wymiana sprezyn to jedyne sluszne rozwiazanie i chcialbym sie zapytac osob ktore juz to robily o pare rzeczy.
Jaki jest koszt wymiany?
Czy to trzeba wysylac amor do harfy, czy zrobia mi to w kazdym serwisie RS?
Ważę około 70 kg, teraz mam te standardowe sprezyny w amorze, i pytanie brzmi jakie sa stopnie twardosci do wyboru? Miekkie, srednie i twarde...? I jakie powinienem wybrac?
Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdro

: 11.08.2007 05:21:58
autor: koleś
spróbuj zmienić olej na gęstrzy na początek a co do sprężyn to kup jedną czerwoną bo ważysz mało a jak dasz dwie czerwone to moze sie okazać za twardy .musisz popróbować.do harfy nie ma sensu wysyłać chyba że masz świerzą gware i się boisz.jak odkręcisz delikatnie to nic sie nie stanie.co do sprężyn to nawet z marcocha będą pasować byle na tą samą średnice goleni.

: 11.08.2007 09:12:45
autor: B_Barczul
HAHAHAHAHAHAHAHA
koleś kiedy ciebie czytałem nie mogłem z brechtu! hahahahaha
Olej spowoduje zamulenie wideł. Gdzie w Pike 2 sprężyny? No dajcie spokój.... Sprężyny od Marzocha nie będą pasowały bo pike ma jeszcze tam U-Turn ******....
I przez takich debili ludzie wlewają do Duro Kujawskiego...

A wracając do tematu, ja zmieniałem w Pike sprężyny na czarne czyli twarde i nadal (ale żadziej) go dobijam. Lepiej zagadaj na gg kiedy będe dostepny tedy ci wszystko wytłumacze co i jak (doświadczenie zawodowe) 793277

: 11.08.2007 11:49:09
autor: xTasior
Mysle ze mozna jeszcze oleju dolac do tlumika ale nie gestszego,i wtedy pod koniec utwardzałby sie z powodu kompresji oleju,ale mysle ze to przejsciowy pomysl , bo utwardza sie dosc szybko i duzo idzie w nadgarstki,ale amor nie dobija.

: 11.08.2007 12:19:36
autor: MiZZiU
nie wymieniaj sprezyn ! ja mam 409 a waze wiecej od ciebie i nie dobijam pika bo skreciłem sobie tłumienie na maxa i jest bardzo fajny i sztywny. Najłatwiej jest wsadzić zwykłą linke miejsce na manetke kompresji tłumika i ją zablokować skręcając to niebieskie pokrętło, przetestuj to pozdro!

: 11.08.2007 15:09:33
autor: B_Barczul
MiZZiU Taaak i dzięki temu rozjebałem blokade skoku... To pokrętło jest TYLKO i wylącznie do blokady skoku a nie regulacji twardośći... Róbcie tak dalej

: 11.08.2007 16:09:40
autor: qubica
MiZZiU mi przez to pike zaczal cieknac spod regulacji kompresji ale jak floodgatea ustawia max w prawo to niecieknie, dziwne to...

: 11.08.2007 16:47:55
autor: koleś
B_Barczul pomyliłem modele,zdaza sie .a ty jak jesteś taki zuch to napisz co ma chłopak zrobić a nie podawaj numer gg.niech sie inni też dowiedza co zrobić,wszystkim troche wiedzy sie przyda

: 11.08.2007 22:05:27
autor: Muzug
Popieram koleś-a

: 12.08.2007 13:58:09
autor: MiZZiU
B_Barczul moze ty rozjebałeś to, jakoś mi to dziala od roku i wszyscy których znam z 409 zablokowaną nie narzekali ze cos sie psuje wiec to moze byc u ciebie przez cos innego

: 12.08.2007 20:46:15
autor: freed
Jak rozbierzesz 409 i dobrze zakombinujesz,to można zrobić kompresje regulowaną bez manetki:) Znajomy,co w chj... tego przerobił mi tak mówił:)