Ocena!!!!! :)
Ocena!!!!! :)
Witam jestem początkującym bikerem i mam na oku rowerek Wheeler Buddy 3 i jestem juz prawie zdecydowany na ten sprzet ale jeszcze moge zmienic zdanko.Jak dotąd nie otrzymałem nigdzie satysfakcjonującej odpowiedzi więc aproboje tu.Pytanka:Ile wytrzyma ta rama(lubie 1.5m.dropy)???Jak go oceniacie ale konkrety bez takich-wez fuji itp.Poprostu moge go wziasc albo nie a inny rower nie wchodzi w gre YO!! ;-] Pozdro i licze na was :)
Podpis:
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 90 znaków
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 90 znaków
takie pierdo.lenie, foghorn napisał ci już w poprzednim temacie że jeździł na wheeler'ze i mu się nie podobał, jeździł też na panicu który jest wg. niego dużo lepszy, to nad czym się tu zastanawiać???
poprostu nie chcesz przyjąć do wiadomości że ten buddy jest chu.jowy i zakładasz po dziesięć topicków z nadzieją że ktoś jednak wypowie się o nim pozytywnie.
Dobrze wiesz że kupisz wheelera bo nic nie jest w stanie zmienić twojej decyzji a mimo to pytasz co chwila. Ktoś napisze że lepiej brać panic'a a ty dalej pytasz jak jakiś głupek do którego nie dociera to co się mówi.
poprostu nie chcesz przyjąć do wiadomości że ten buddy jest chu.jowy i zakładasz po dziesięć topicków z nadzieją że ktoś jednak wypowie się o nim pozytywnie.
Dobrze wiesz że kupisz wheelera bo nic nie jest w stanie zmienić twojej decyzji a mimo to pytasz co chwila. Ktoś napisze że lepiej brać panic'a a ty dalej pytasz jak jakiś głupek do którego nie dociera to co się mówi.
Poprostu panica nawet nie ma u nas wiec nie ma jak kupic i zobaczyc a zakup wysylkowy niw wchodzi w gre.Wiec pozostaje mi ten wheeler albo zlozenie albo czekanie w ***** czasu i jeszcze wiecej i kupno kony shred.A wakacje jus sie koncza...Dzidek co sie tak unosisz i bulwersujesz po to jest forum aby sie pytac i pytac jak ma sie problem.ozdroooo nie wiem co robic qrna :( Przeciez ja nie bede skakal z 4metrow!!!