pomocy!!! komputer jaki ?? 1500zł około
pomocy!!! komputer jaki ?? 1500zł około
Witam
napoczatku powiem ze jestem totalnym laikiem jezeli chodzi o komputery nierozróznia praktycznie firm i skrótów.
przyszedł czas abym musial kupić komputer służyć on bedzie głównie do filmów, mp3, zdjec (i ich obróbki), projektowania (autocad etc...) klawiature, monitor i mysze mam. chciałbym aby komputer miał nagrywarke DVD i wyrabiał sie przy duzych projektach. gram sporadycznie. co do ceny to im mniej tym lepiej ale jak bedzie coś "super" za 1700 tez da sie zrobić. i chciał bym aby komputer dało sie rozbudowywać zeby był szybszy w przyszłosci.
pozdrawiam
napoczatku powiem ze jestem totalnym laikiem jezeli chodzi o komputery nierozróznia praktycznie firm i skrótów.
przyszedł czas abym musial kupić komputer służyć on bedzie głównie do filmów, mp3, zdjec (i ich obróbki), projektowania (autocad etc...) klawiature, monitor i mysze mam. chciałbym aby komputer miał nagrywarke DVD i wyrabiał sie przy duzych projektach. gram sporadycznie. co do ceny to im mniej tym lepiej ale jak bedzie coś "super" za 1700 tez da sie zrobić. i chciał bym aby komputer dało sie rozbudowywać zeby był szybszy w przyszłosci.
pozdrawiam
masz 1700zł na samą "skrzynke" czy na całego kopma z monitorem i resztą pierdułek?
jesli na samą skrzyneczke to mozesz juz nawet cos ciekawego złozyc. ja osobiscie bym złozył cos takiego: procek Athlon 4200+ (oczywiscie 2 rdzenie) grafika 8600GT 256MB 625/1800MHz 8600 GT SONIC+ (dla mnie radeon to totalne scierwo nawet go pod uwage niebiore), ramy 2gb Ddr2, Twardziel np Western digital 250gb, płyte główna jakąs asrocka albo asusa w kazdym badz razie najlepiej zwiąsc najnowszy model zeby puzniej niebyło problemów ze zmianą np. procka, do tego wpakowac jeszcze jakis naped dvdrw obudowe to juz jaką chcesz , i najlepiej wez dodatkowe chłodzenie na dysk(westerny sa naprawde dobre ja mam swojego prawie 7 lat przezył praktycznie wszystko i nadal działa).