Strona 1 z 2

Opinie o Marzocchi 66Vf 2006 a 66R/Rc 2005

: 24.12.2007 23:21:59
autor: dirtbike
Witam...Poszukuje opini na temat amortyzatór...Czy maja jakieś wady jak pracują...Chciał bym poznać dosłownie wszystko róznice w konstrukcji.Którego lepiej wziąsć bez różnicy do jakiej ramy.

: 24.12.2007 23:31:40
autor: Spaced
R/RC Na bank!!! Masz przecież znacznie bardziej zaawansowany tłumik. VF to ssvfy czyli zaawansowane durszlaki. R/RC jako hscv bedzie pracować ze znana dla marza miodną miekkoscią. VF pracuje porównywalnie z juniorem czyli pracuje...

: 24.12.2007 23:55:55
autor: dirtbike
A jak mam do kupienie 66R opłaca sie za 1000zł w stanie idelanym lecz bez papierów i gwary lub 66Vf 2006 za 1000 z gwarą paierami kluczem pudłem wszyskim.Którego sie bardziej opłaca

Dodam że 66R -Prawa goleń-HSCV,lewa SSVF
66VF-SSVF

Amor bedzie w sztywniaku ale i tak bedzie obniżony bez róznicy który wezmę.

: 25.12.2007 00:01:12
autor: Spaced
A do dirtu chcesz go? Bo jak do dirtu to bierz gwarowanego bo i tak pracy w dircie ci szczególnej nie trzeba, a amorki w dircie idą bardzo szybko. Jak FR to zdecydowanie R

: 25.12.2007 00:04:46
autor: dirtbike
Amor bedzie używany i tu i tu...Częsciej na dirt/street ale jak pojade w góry to też chce pośmigać na jakiś traskach Fr.

: 25.12.2007 00:14:21
autor: Spaced
dirtbike to jak 360 nie krecisz to jeszcze bez gwary bym brał, tak bałbym sie bo to co złysze odnośnie zużywania sie sprzętu troche boli.

: 25.12.2007 00:25:24
autor: dirtbike
No to raczej biore z gwarą bo 3-6 krece i teraz ucze się na płaskim...Mam nixona teraz i go nie zajechałem ale mi sie nie podoba..Widziałem tylko 1 66 rozwalne przy busterze a tak to zadnych a dużo osób je katuje w dirt...Przypominam ze beda obniżone co i tak poprawi bardzo dużo sztywność...Kurde jutro bede jeżdził na tych 66Vf przydał by się ktoś kto kto ma 66/888RC z wawy.

: 25.12.2007 00:33:16
autor: Spaced
Jak jesteś pewien, że nie pójdzie ci od naprężeń skretnych przy niedokreconych trickach to bierz r bo na bank jest lepiej. To w sumie jest stary marz, a jeśli technologia jak w djkach jest to wiadomo ryzyko duże.

Swoja drogą ja o 66 do dirtu przerobionym jeszcze nie słyszałem. Myślałem, że waga jednak sie liczy ale w sumie pewnie jak skoncze skladać baja to też lekki nie bedzie.

: 25.12.2007 00:40:12
autor: dirtbike
Wage juz mam 12.3/4 na cocker z nixone wiec jak dojedzie do równych 13 to przeżyje jakos moge jeszcze troche zmienic wiec się wyrówna może:PA jak nie widziałes przerobionego 66 to proszę bardzo 66RC 110mm

http://www.pinkbike.com/photo/1526623/
http://www.pinkbike.com/photo/1526628/

A w polsce to widziałem na 140 przerobione ale podobno gdzies jest na 110 w warszawie bede pierwszy zapewne.

: 25.12.2007 00:42:10
autor: dirtbike
Tylko wiesz jak by nie patzrył DJ pekały na koronach i busterach ale przy oś 9mm a przy Qr20 to ja nie widziałem pekniętego na busterze a pozatym on ma strasznie masywne golenie dolne i górne 35mm co poprawiło sztywność

: 25.12.2007 00:44:46
autor: Spaced
Profanacja ;) Swoja droga jak nixona nie rozwaliles to moze 66 tez nie pójdzie, a to przemawia na korzysc rki.
Hmm wiesz zawsze mnie zastanawiało jak dirtowy bike może ważyc tyle co full do xc. Obawiam sie, że na starcie bedzie raczej cos kolo 14kg ale w sumie cała moja wagowa obsesja sie na dh skupia ;)

: 25.12.2007 00:52:38
autor: dirtbike
Wiesz może super technicznie nie jeżdze ale tez nie napierdalam jak worek zniemniaków a o sprzęt dbam...Głowna róznica to to ze nie mamy przeżutek przedniego hebla zbednych linek i wszystkich dupereli...Ale za to mamy opony do Xc np.ja mam maxxis Larsen TT 1.9 kevlar 420gr sztuka z przodu lekkie koło do xc tyle ze piasta na sztywną oś.I oglnie lekkie graty.

: 25.12.2007 11:04:43
autor: ThoRx
sie wam offtop rozkrecił.
bierz tą R-ke. bedzie najlepszy wybór.

: 25.12.2007 11:22:05
autor: 3,143k4r2
Ja bym sobie zupelnie 66 odpuscil. Po co do dirtu ladowac widelec ktory ma 170mm skoku i jeszcze go skracac ? Kup sobie jakis widelec stricte do dirtu i bedzie super. Wez gold labela na qr20 albo jakiegos dj i po zawodach.

: 25.12.2007 12:07:21
autor: dirtbike
Ale ja nie chce sprzętu tak popularnego...Jestem indywidualistą lubie mieć coś czego inny nie mają...A pozatym nie zawsze bede smigał na 110 czasmi tez na 170.

: 25.12.2007 13:25:02
autor: xxxxxx
dirtbike hahahaha, to kup monstera , 888 , albo boxxera bo na tym w dircie nie latają, hahaha


Osobiście wolał bym travisa 150, albo nixona , bo 66 jest za duuuże (zwlaszcza 2005 r , 2006 już jest niższe troche )


A do jakiej ramy to wogole chcesz wsadzic? Pewnie jakaś XC, bo jestes indywiDUALisą...

: 25.12.2007 13:36:11
autor: pixo
A czy w 66 '06 mozna tak spokojnie zmieniac skok jak Ty chcesz , raz 110 raz 170? Tlumiki na to pozwalaja ?

: 25.12.2007 14:31:11
autor: ThoRx
DJ/Gold Label popularny ? To 66 nie ? Chcesz byc indywidualista to bierz avalanche.

pixo nie da sie zmieniac skoku. jedynie w VF mozna 150/170 zmieniac, autor chyba o tym wie ?!

: 25.12.2007 15:10:38
autor: dirtbike
Jedak wiem ze mozna zmieniac skok miedzy 0-170 zalezy tylko od spreżyn i negatywów...Dobra biore 66R dziś jedziłem i mi sie podoba w weekend dla nie dowiarków wastawie zdjecia z 110 skoku.