Opinie o Marzocchi 66Vf 2006 a 66R/Rc 2005

dirtbike
Posty: 41
Rejestracja: 24.12.2007 23:13:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Opinie o Marzocchi 66Vf 2006 a 66R/Rc 2005

Post autor: dirtbike »

Witam...Poszukuje opini na temat amortyzatór...Czy maja jakieś wady jak pracują...Chciał bym poznać dosłownie wszystko róznice w konstrukcji.Którego lepiej wziąsć bez różnicy do jakiej ramy.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

R/RC Na bank!!! Masz przecież znacznie bardziej zaawansowany tłumik. VF to ssvfy czyli zaawansowane durszlaki. R/RC jako hscv bedzie pracować ze znana dla marza miodną miekkoscią. VF pracuje porównywalnie z juniorem czyli pracuje...
dirtbike
Posty: 41
Rejestracja: 24.12.2007 23:13:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dirtbike »

A jak mam do kupienie 66R opłaca sie za 1000zł w stanie idelanym lecz bez papierów i gwary lub 66Vf 2006 za 1000 z gwarą paierami kluczem pudłem wszyskim.Którego sie bardziej opłaca

Dodam że 66R -Prawa goleń-HSCV,lewa SSVF
66VF-SSVF

Amor bedzie w sztywniaku ale i tak bedzie obniżony bez róznicy który wezmę.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

A do dirtu chcesz go? Bo jak do dirtu to bierz gwarowanego bo i tak pracy w dircie ci szczególnej nie trzeba, a amorki w dircie idą bardzo szybko. Jak FR to zdecydowanie R
dirtbike
Posty: 41
Rejestracja: 24.12.2007 23:13:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dirtbike »

Amor bedzie używany i tu i tu...Częsciej na dirt/street ale jak pojade w góry to też chce pośmigać na jakiś traskach Fr.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

dirtbike to jak 360 nie krecisz to jeszcze bez gwary bym brał, tak bałbym sie bo to co złysze odnośnie zużywania sie sprzętu troche boli.
dirtbike
Posty: 41
Rejestracja: 24.12.2007 23:13:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dirtbike »

No to raczej biore z gwarą bo 3-6 krece i teraz ucze się na płaskim...Mam nixona teraz i go nie zajechałem ale mi sie nie podoba..Widziałem tylko 1 66 rozwalne przy busterze a tak to zadnych a dużo osób je katuje w dirt...Przypominam ze beda obniżone co i tak poprawi bardzo dużo sztywność...Kurde jutro bede jeżdził na tych 66Vf przydał by się ktoś kto kto ma 66/888RC z wawy.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Jak jesteś pewien, że nie pójdzie ci od naprężeń skretnych przy niedokreconych trickach to bierz r bo na bank jest lepiej. To w sumie jest stary marz, a jeśli technologia jak w djkach jest to wiadomo ryzyko duże.

Swoja drogą ja o 66 do dirtu przerobionym jeszcze nie słyszałem. Myślałem, że waga jednak sie liczy ale w sumie pewnie jak skoncze skladać baja to też lekki nie bedzie.
dirtbike
Posty: 41
Rejestracja: 24.12.2007 23:13:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dirtbike »

Wage juz mam 12.3/4 na cocker z nixone wiec jak dojedzie do równych 13 to przeżyje jakos moge jeszcze troche zmienic wiec się wyrówna może:PA jak nie widziałes przerobionego 66 to proszę bardzo 66RC 110mm

http://www.pinkbike.com/photo/1526623/
http://www.pinkbike.com/photo/1526628/

A w polsce to widziałem na 140 przerobione ale podobno gdzies jest na 110 w warszawie bede pierwszy zapewne.
dirtbike
Posty: 41
Rejestracja: 24.12.2007 23:13:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dirtbike »

Tylko wiesz jak by nie patzrył DJ pekały na koronach i busterach ale przy oś 9mm a przy Qr20 to ja nie widziałem pekniętego na busterze a pozatym on ma strasznie masywne golenie dolne i górne 35mm co poprawiło sztywność
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Profanacja ;) Swoja droga jak nixona nie rozwaliles to moze 66 tez nie pójdzie, a to przemawia na korzysc rki.
Hmm wiesz zawsze mnie zastanawiało jak dirtowy bike może ważyc tyle co full do xc. Obawiam sie, że na starcie bedzie raczej cos kolo 14kg ale w sumie cała moja wagowa obsesja sie na dh skupia ;)
dirtbike
Posty: 41
Rejestracja: 24.12.2007 23:13:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dirtbike »

Wiesz może super technicznie nie jeżdze ale tez nie napierdalam jak worek zniemniaków a o sprzęt dbam...Głowna róznica to to ze nie mamy przeżutek przedniego hebla zbednych linek i wszystkich dupereli...Ale za to mamy opony do Xc np.ja mam maxxis Larsen TT 1.9 kevlar 420gr sztuka z przodu lekkie koło do xc tyle ze piasta na sztywną oś.I oglnie lekkie graty.
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

sie wam offtop rozkrecił.
bierz tą R-ke. bedzie najlepszy wybór.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
3,143k4r2
moderator
Posty: 1900
Rejestracja: 19.04.2004 07:13:39
Lokalizacja: DresoLandia
Kontakt:

Post autor: 3,143k4r2 »

Ja bym sobie zupelnie 66 odpuscil. Po co do dirtu ladowac widelec ktory ma 170mm skoku i jeszcze go skracac ? Kup sobie jakis widelec stricte do dirtu i bedzie super. Wez gold labela na qr20 albo jakiegos dj i po zawodach.
n0 ridE n0 fUN
dirtbike
Posty: 41
Rejestracja: 24.12.2007 23:13:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dirtbike »

Ale ja nie chce sprzętu tak popularnego...Jestem indywidualistą lubie mieć coś czego inny nie mają...A pozatym nie zawsze bede smigał na 110 czasmi tez na 170.
xxxxxx
Posty: 2058
Rejestracja: 23.05.2005 02:21:45
Kontakt:

Post autor: xxxxxx »

dirtbike hahahaha, to kup monstera , 888 , albo boxxera bo na tym w dircie nie latają, hahaha


Osobiście wolał bym travisa 150, albo nixona , bo 66 jest za duuuże (zwlaszcza 2005 r , 2006 już jest niższe troche )


A do jakiej ramy to wogole chcesz wsadzic? Pewnie jakaś XC, bo jestes indywiDUALisą...
pixo
Posty: 724
Rejestracja: 15.05.2006 19:35:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pixo »

A czy w 66 '06 mozna tak spokojnie zmieniac skok jak Ty chcesz , raz 110 raz 170? Tlumiki na to pozwalaja ?
www.mudserwis.com
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

DJ/Gold Label popularny ? To 66 nie ? Chcesz byc indywidualista to bierz avalanche.

pixo nie da sie zmieniac skoku. jedynie w VF mozna 150/170 zmieniac, autor chyba o tym wie ?!
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
dirtbike
Posty: 41
Rejestracja: 24.12.2007 23:13:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dirtbike »

Jedak wiem ze mozna zmieniac skok miedzy 0-170 zalezy tylko od spreżyn i negatywów...Dobra biore 66R dziś jedziłem i mi sie podoba w weekend dla nie dowiarków wastawie zdjecia z 110 skoku.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości