Opinie o Marzocchi 66Vf 2006 a 66R/Rc 2005
Opinie o Marzocchi 66Vf 2006 a 66R/Rc 2005
Witam...Poszukuje opini na temat amortyzatór...Czy maja jakieś wady jak pracują...Chciał bym poznać dosłownie wszystko róznice w konstrukcji.Którego lepiej wziąsć bez różnicy do jakiej ramy.
A jak mam do kupienie 66R opłaca sie za 1000zł w stanie idelanym lecz bez papierów i gwary lub 66Vf 2006 za 1000 z gwarą paierami kluczem pudłem wszyskim.Którego sie bardziej opłaca
Dodam że 66R -Prawa goleń-HSCV,lewa SSVF
66VF-SSVF
Amor bedzie w sztywniaku ale i tak bedzie obniżony bez róznicy który wezmę.
Dodam że 66R -Prawa goleń-HSCV,lewa SSVF
66VF-SSVF
Amor bedzie w sztywniaku ale i tak bedzie obniżony bez róznicy który wezmę.
No to raczej biore z gwarą bo 3-6 krece i teraz ucze się na płaskim...Mam nixona teraz i go nie zajechałem ale mi sie nie podoba..Widziałem tylko 1 66 rozwalne przy busterze a tak to zadnych a dużo osób je katuje w dirt...Przypominam ze beda obniżone co i tak poprawi bardzo dużo sztywność...Kurde jutro bede jeżdził na tych 66Vf przydał by się ktoś kto kto ma 66/888RC z wawy.
Jak jesteś pewien, że nie pójdzie ci od naprężeń skretnych przy niedokreconych trickach to bierz r bo na bank jest lepiej. To w sumie jest stary marz, a jeśli technologia jak w djkach jest to wiadomo ryzyko duże.
Swoja drogą ja o 66 do dirtu przerobionym jeszcze nie słyszałem. Myślałem, że waga jednak sie liczy ale w sumie pewnie jak skoncze skladać baja to też lekki nie bedzie.
Swoja drogą ja o 66 do dirtu przerobionym jeszcze nie słyszałem. Myślałem, że waga jednak sie liczy ale w sumie pewnie jak skoncze skladać baja to też lekki nie bedzie.
Wage juz mam 12.3/4 na cocker z nixone wiec jak dojedzie do równych 13 to przeżyje jakos moge jeszcze troche zmienic wiec się wyrówna może:PA jak nie widziałes przerobionego 66 to proszę bardzo 66RC 110mm
http://www.pinkbike.com/photo/1526623/
http://www.pinkbike.com/photo/1526628/
A w polsce to widziałem na 140 przerobione ale podobno gdzies jest na 110 w warszawie bede pierwszy zapewne.
http://www.pinkbike.com/photo/1526623/
http://www.pinkbike.com/photo/1526628/
A w polsce to widziałem na 140 przerobione ale podobno gdzies jest na 110 w warszawie bede pierwszy zapewne.
Wiesz może super technicznie nie jeżdze ale tez nie napierdalam jak worek zniemniaków a o sprzęt dbam...Głowna róznica to to ze nie mamy przeżutek przedniego hebla zbednych linek i wszystkich dupereli...Ale za to mamy opony do Xc np.ja mam maxxis Larsen TT 1.9 kevlar 420gr sztuka z przodu lekkie koło do xc tyle ze piasta na sztywną oś.I oglnie lekkie graty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości