oś do pike'a
oś do pike'a
Mam pytanie czy do pikea wejdzie kazda os 20 mm czy bedzie trzeba piłowac ??
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 19.09.2007 20:20:18
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Zwykła oś (nie maxle) będzie działać w pike'u? Bo maxle zwyczajnie sie wkreca ale inne raczej nie sa wkrecane wiec co mozna zrobic by zwykla os weszla?
I jeszcze pytanie z innej beczki ostatnio jak mylem bika probowalem sciagnac kolo wykrecilem troche os i zaklinowala sie. Teraz nie moge ja ani wkrecic ani wykrecic. Kolo nie lata na boki ani nie ma z nim zadnych problemow tylko ze teraz wogole nie moge je zdjac. Wie ktos moze co sie moglo z nia stac i co z tym zrobic, moze mial ktos podobny problem? Moze oska sie popsula? Amor troche juz byl katowany w FR i DH ale bez jakis wiekszych lotow
I jeszcze pytanie z innej beczki ostatnio jak mylem bika probowalem sciagnac kolo wykrecilem troche os i zaklinowala sie. Teraz nie moge ja ani wkrecic ani wykrecic. Kolo nie lata na boki ani nie ma z nim zadnych problemow tylko ze teraz wogole nie moge je zdjac. Wie ktos moze co sie moglo z nia stac i co z tym zrobic, moze mial ktos podobny problem? Moze oska sie popsula? Amor troche juz byl katowany w FR i DH ale bez jakis wiekszych lotow

A po co chcesz os zmieniac?
Odnosnie tego zaklinowania sie to sprobuj tam czyms popsikac jakims smarem czy cos, albo poprostu mocno pociagnij, mi tez jak dlugo nie wyjmuje to jest tak ze odkrece i jak sie skonczy gwint to wyjsc dalej nie chce. I poprostu wtedy mocniej pociagne alebo czyms smarujacym popsikam. NO i zawsze nakladam troche smaru stalego na gwint tak na wszelki wypadek.
Odnosnie tego zaklinowania sie to sprobuj tam czyms popsikac jakims smarem czy cos, albo poprostu mocno pociagnij, mi tez jak dlugo nie wyjmuje to jest tak ze odkrece i jak sie skonczy gwint to wyjsc dalej nie chce. I poprostu wtedy mocniej pociagne alebo czyms smarujacym popsikam. NO i zawsze nakladam troche smaru stalego na gwint tak na wszelki wypadek.
Chyba komuś juz konkretnie na łeb padło....
Mam Pike od ponad roku i często przy amorach siedze i do w/w pasuje TYLKO oś Maxle, chce zauwazyć, że masz na niej gwint i to jest jakby samozamykacz.... Bez śrub, bez zbędnych dupereli, które sie luzują.
Pamiętajcie, do Pike wejdzie tylko oś Maxle a to zastrzezony patent RS
Mam Pike od ponad roku i często przy amorach siedze i do w/w pasuje TYLKO oś Maxle, chce zauwazyć, że masz na niej gwint i to jest jakby samozamykacz.... Bez śrub, bez zbędnych dupereli, które sie luzują.
Pamiętajcie, do Pike wejdzie tylko oś Maxle a to zastrzezony patent RS
Brring
frtomodh chodzi ci o os do pike ??
http://www.dobrerowery.com/product_info ... ts_id=2930
http://www.dobrerowery.com/product_info ... ts_id=2930
www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
frtomodh chodzi ci w koncu o os czy o piaste ?? jesli o os to tak jak tutaj przeczytales; tylko Maxle(R) o ktora mozesz pytac u dystrybutora czyli w harfie a piasta... jakakolwiek na os 20mm bo caly standard thru axle 20 dotyczy w zasadzie wlasnie piast a mniej amorow. czyli piasta kazda na os 20mm a os tylko odpowiednia do amortyzatora.
a propos problemu zacinajacych sie osi, ludzie uzywajcie czasem smaru albo jakichs srodkow anti seize, nie sa drogie ani skomplikowane w stosowaniu a moga zaoszczedzic sporo czasu i nerwow...
a propos problemu zacinajacych sie osi, ludzie uzywajcie czasem smaru albo jakichs srodkow anti seize, nie sa drogie ani skomplikowane w stosowaniu a moga zaoszczedzic sporo czasu i nerwow...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości