totem vs 66
totem vs 66
ktory amor lepszy i jak juz to w jakiej wersji brac... przeznaczenie fr/dh... amor ma przyjsc do kony shred...
Oba to dobre amory, ackzolwiek 66 jhest zdecydowanie mniej zawodny mniej slychac o popsutych mimo dluzszego czasu na rynku. Generalnie zaden z nich nie nadaje sie do kony shred bo bedzie zjebane geo i rama zaraz peknie. Jak masz tyle hajsu na amor pomysl nad zmiana ramy i jakims tanszym widelcem, ktory z czasem zmienisz.
Ssij pento
Sulring od 08 problemy totema maja podobno byc rozwiazane. Pierwsze recki sprzętu wskazuja na to, ze wszystko jest ok. Zreszta problem z totemem to po prostu skomplikowane tłumienie, które nie jest ****** odporne i wymaga czasem serwisu.
Ale ogólnie racja shred nawet nie stało obok DH, a do fr tez bedzie ciezko. Lepiej lepsza rame kupic i tanszy amor (używke 66 rc 05 np.).
Ale ogólnie racja shred nawet nie stało obok DH, a do fr tez bedzie ciezko. Lepiej lepsza rame kupic i tanszy amor (używke 66 rc 05 np.).
tez chcialem kupic totema ale sie rozmyslilem po przeczytaniu opini w necie. kilka z nich:
have mine since september 06, got new one in april because of creaky crowns....6 weeks later the new one has creaky crown again.....
I had the travel reduction problems but all has been fixed by Rockshox.
I'm another one with a travel problem. It sucks to spend that much money and get a fork with a design flaw.
Rockshox have a flaw in the 2-Step feature that they have been unable to fix. I am on my second fork. On each fork it fails to return to full travel within a few rides.
2 Step stucks down, Well known at RS, but no solution in germany so far. 2nd time for repair
been riding mine now for 3 months, after 1 week my fork refused to return to 180mm (stopped at 165mm)
It has leaked and knocked since day one. It has a noticable amount of play. I sent it to Norco, and they said it's supposed to have that play, and that nothing was wrong with it. Soon after getting it back, I made the mistake of going off a drop with the compression lockout on (it just shouldn't even have one) and blew up the whole mission control assembly (yeah, that's my fault, I know). It's very hard to work on, the oil needs to be injected through the bottom of the legs with a special syringe that until now I've used for Avid brakes.
This fork also has really poor dust seals that not only take in quite a bit of junk (moisture & mud), but they're also damn near impossible to pop out so you can service your fork. This fork has a pretty long break-in time as well.
-destroyed the mission control damper after hitting a bump on a fireroad with the floodgate on "efficiency" mode (i.e. near lockout)..the floodgate did not open and the mission control damper snapped internally
-creaky crown/steerer (csu) after 6 months
my Totem's have lasted 3 months and the damping is dead!
Will find out what has happened, but did not help me at a race, thought things felt funny, and there was a reason, the damping was packing in.
What has gone....
High Speed Compression
Low Speed Compression
Floodgate
Rebound.
they snaped in half and they are totaly expensive omg! (Ł600)
Pure Freeride
Driver MTBR dzial reviews? Bo jesli tak to mozna sobie te opinie w dupe wsadzic. DHX air tez ma tam straszne opinie ze wzgledu na stare modele i durnote niektórych ludzi. Ogólnie dział recenzje na mtbr jest prawie tak głupi jak fora na pinkbiku i nalezy sie od niego z daleka trzymać
Sulring no przeciez wszystkie marze sa mocno wysokie, a geo to juz od ramy zalezy. Ja np. do mojej nie moge zalożyc nic poza marzami i foxem 40 bo bedzie za nisko i bike sie nerwowy zrobi.
A co do pekajacych lag to dawno nic nie słyszałem o tym. Mam wrażenie, ze to dość przedawniona sprawa. Widze co ludzie pisza (na forach gdzie mozna mniej wiecej oblookac ich doświadczenie z bikami ) i teraz nowe modele 08 juz niby sa ok jesli chodzi o problemy z wyciekaniem i utrata skoku.
Sulring no przeciez wszystkie marze sa mocno wysokie, a geo to juz od ramy zalezy. Ja np. do mojej nie moge zalożyc nic poza marzami i foxem 40 bo bedzie za nisko i bike sie nerwowy zrobi.
A co do pekajacych lag to dawno nic nie słyszałem o tym. Mam wrażenie, ze to dość przedawniona sprawa. Widze co ludzie pisza (na forach gdzie mozna mniej wiecej oblookac ich doświadczenie z bikami ) i teraz nowe modele 08 juz niby sa ok jesli chodzi o problemy z wyciekaniem i utrata skoku.
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Kolega kupił Totema 2step Air 2008.. Włożył to do Intense socom. Jak się będzie sprawowało to się okaże w trakcie sezonu.. Ale podobno jeśli chodzi o pracę to bajka!!
Bardzo mi się podobają te 40-to mm golenie górne..
Zastanawia mnie waga, bo pomimo 1 półki, jest i tak ponad 100g cięższy od Boxxera WC..
Bardzo mi się podobają te 40-to mm golenie górne..
Zastanawia mnie waga, bo pomimo 1 półki, jest i tak ponad 100g cięższy od Boxxera WC..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
100gr ale jak sam powiedziałeś golenie 40mm, co za tym idzie więcej materiału na goleniach górnych i dolnych bo średnice muszą być większe - a z niczego tego nie zrobią:P (mylę sie???)
co do tematu to chyba wolałbym sprawdzone 66 np rc2x 07 rc3 to tez jeszcze mało znana nowość...
ps
czekam na jakaś recke w sezonie ze sprawowania amora kumpla[[/i]
co do tematu to chyba wolałbym sprawdzone 66 np rc2x 07 rc3 to tez jeszcze mało znana nowość...
ps
czekam na jakaś recke w sezonie ze sprawowania amora kumpla[[/i]
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
emhyr Będę pamiętał i napiszę.. Co do wagi. Boxxer 32 mm Totem 40mm .. Nie sądzę by 8mm obwodu zrobiło taką wagę..
Raczej chodzi o materiał.. Boxxer Race 3.2 kg, Wc 2.8
Wizualnie (nie wliczając koloru) amortyzatory wręcz bliźniacze, a jednak...
Raczej chodzi o materiał.. Boxxer Race 3.2 kg, Wc 2.8
Wizualnie (nie wliczając koloru) amortyzatory wręcz bliźniacze, a jednak...
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Mam u siebie Totema Solo Air. Kupilem go tylko dlatego ze wyglada jak wyglada i trafila mi sie okazyjna cena. Po przesiadce z 66rc 2005 na Pike'a Air podziekowalem firmie RS za wspolprace. Nie ta praca, przepasc jesli chodzi o skok i nie ten wyglad. Wrzucilem Totemka do roweru i szok. Pierwsze wrazenie .. Jakie to wielkieeee, dla porownania mam w domu jeszcze shermana brekouta i 2 foxy 36 o podobnym skoku i po prostu sa malutkie. PRaca ? Jest bardzo dobra i spokojnie moze konkurowac z 66stkami z wyzszych polek. Jesli chodzi o rc3 = mam Marzoka 4X World Cup wlasnie z tymi tlumikami. Mimo iz amor ma tylko 12 cm skoku to odpowiednio ustawiony pracuje jak sztywniak lub w druga strone jak widelec majacy ok 16 cm.
A nawiazujac do pytania autora. TOtema bym sobie darowal bo nie sadze ze kupisz go w sensownej cenie <2000zl w dobrym stanie. O wiele bardziej oplaca sie kupic 66 tylko ze:
05 rc ktore sa stosunkowo najtansze 1,3-1,5 sa za wysokie i bedziesz mial chopera
wszelkie rc2 i rc2xx w cenie 1,5-1,8 to juz ciut wiekszy wydatek
wszelkie inne vf itd bym sobie darowal z racji ze to takie wykastrowane 66stki czytaj wyglad 66 a bebechy z widelcow gorszej klasy
A nawiazujac do pytania autora. TOtema bym sobie darowal bo nie sadze ze kupisz go w sensownej cenie <2000zl w dobrym stanie. O wiele bardziej oplaca sie kupic 66 tylko ze:
05 rc ktore sa stosunkowo najtansze 1,3-1,5 sa za wysokie i bedziesz mial chopera
wszelkie rc2 i rc2xx w cenie 1,5-1,8 to juz ciut wiekszy wydatek
wszelkie inne vf itd bym sobie darowal z racji ze to takie wykastrowane 66stki czytaj wyglad 66 a bebechy z widelcow gorszej klasy
n0 ridE n0 fUN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości