Wielkie odchudzanie - Blindisde
Wielkie odchudzanie - Blindisde
Sicklines ma swietny artykuł o odchudzaniu bików. Postanowili złożyć rower 17kg wagi bez używania wychudzonych czesci do XC. Wszystko w tym buildzie jest sprawdzone i konkretne. Co wiecej nie wybrano najlżejszych możliwych czesci wiec jak na amerykanśkie warunki jest to sprzet z górnej półki ale bez ekstrawagancji.
http://www.sicklines.com/tech/transition_blindside
Polecam wszystkim zastanawiajacym sie jak odchudzic bika, jak i wszystkim narzekaczom, którzy jecza "po co odchudzac o 20g". Zobaczycie, ze pare takich głupich oszczednosci i nagle rower jest znażnie lżejszy niż te 20g.
Jedyne moim zdaniem co moznaby tam zrobic to monkey lite zamiast diety kierownicy i tytanowe śruby.(moze śrub nie zauważyłem). Anyway build jest bardzo solidny i raczej nie ma w nim słabych pktów.
http://www.sicklines.com/tech/transition_blindside
Polecam wszystkim zastanawiajacym sie jak odchudzic bika, jak i wszystkim narzekaczom, którzy jecza "po co odchudzac o 20g". Zobaczycie, ze pare takich głupich oszczednosci i nagle rower jest znażnie lżejszy niż te 20g.
Jedyne moim zdaniem co moznaby tam zrobic to monkey lite zamiast diety kierownicy i tytanowe śruby.(moze śrub nie zauważyłem). Anyway build jest bardzo solidny i raczej nie ma w nim słabych pktów.
Steel własnie nie chodziło mi o to żeby pokazać rower wychudzony do bólu i ważący 15kg. Wiesz Steel dla mnie to tez nie problem. Fajne jest w tym to, że ten rower jes zbudowany dość solidnie z mocnych czesci, a przy okazji jest tam pare pomysłow na tracenie masy, o których pewnie rodzimi "weight weenies" nie wiedza.
A co do uzziego to wiesz to jest bike Fr, a jednak tutaj plan był by bike był pod dh (jednak wymagania sa inne, bika do FR(nie do dropów na płaskie z garażu babci) można złożyć znacznie lżej.. Twój uzzi na pewnych czesciach mogłby pewnie na luzie ważyc 16.5kg. Tyle, ze na samym dhxie air nie stracisz tyle. Twój damper nie waży raczej 1500g
A co do uzziego to wiesz to jest bike Fr, a jednak tutaj plan był by bike był pod dh (jednak wymagania sa inne, bika do FR(nie do dropów na płaskie z garażu babci) można złożyć znacznie lżej.. Twój uzzi na pewnych czesciach mogłby pewnie na luzie ważyc 16.5kg. Tyle, ze na samym dhxie air nie stracisz tyle. Twój damper nie waży raczej 1500g

Steel no ja również uważam, ze jest swietna(sam sie nad nia zastanawiałęm w lato). Sugerowałem po prostu ze build fr moze byc lzejszy bo np. DC nie potrzebujesz, korby lżejsze możesz dać bo suport wyżej. Hamulce lzejsze bo nie ma tyle hamowania co w dh 
A waga dampera. Hoho. Co ty tam masz?
BTW. Przypomniało mi sie. DHX air i uzzi = szybka awaria dhxa
Powietrzniaki nie działaja za dobrze z VPP santy i intensa. (pewnie minus m6 i socom ze wzgledu na normalniejsze przełozenie)

A waga dampera. Hoho. Co ty tam masz?
BTW. Przypomniało mi sie. DHX air i uzzi = szybka awaria dhxa

Soccom ma dokładnie takie same przełożenie. Od Uzzi VPX różni się tylko przednim trójkątem.
No cóż damper ciężki bo sprężyna bardzo twarda i dość długa ( za długa do tego dampera, niestety innej nie było. Po lekkim ściśnięciu udało się zamontować ). BTW to DHX 5.0.
Ja swój rower składałem pod DH ( Boxxer team przerabiany na WC ( podobno mocniejsze lagi są w teamach ), tarcze 205 mm P/T, Wyjątkiem jest korba, bo wstawiłem 3 rzędowego Sainta ( spisuje sie świetnie ).
No cóż damper ciężki bo sprężyna bardzo twarda i dość długa ( za długa do tego dampera, niestety innej nie było. Po lekkim ściśnięciu udało się zamontować ). BTW to DHX 5.0.
Ja swój rower składałem pod DH ( Boxxer team przerabiany na WC ( podobno mocniejsze lagi są w teamach ), tarcze 205 mm P/T, Wyjątkiem jest korba, bo wstawiłem 3 rzędowego Sainta ( spisuje sie świetnie ).
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Korean_Boy jak lekkie piasty to tune http://www.poshbikes.com/product.php?id=332 < Lzej nie ma.
http://rbikes.com/itemdetails.cfm?ID=11442 - i9 cena w us.
http://rbikes.com/itemdetails.cfm?ID=11442 - i9 cena w us.
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
nom, całkiem fajny tekst. Może jak w ferie będe miał więcej czasu obsmaruję coś podobnego na temat swojego bika - też lubię lightowanie, ale właśnie takie z głową, bez popadania w skrajność .... szczególnie jak niema się kasy na wymianę co miesiąc skasowanych kół :P
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
Korean_Boy sry > http://www.poshbikes.com/product.php?id=17 nie ta 
Chrabał już Ti wszedzie + Alu ośka jest ?

Chrabał już Ti wszedzie + Alu ośka jest ?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość