Single Speed pyt.
Single Speed pyt.
Cześć, mam pytanie odnośnie ss, prosze wytłumaczcie mi o co w tych przełożeniach chodzi, przykładowo mam Truvativ Hussefelt (ta z podwójna zębatka) nie wiem ile w tym jest zębów prawdopodobnie na wyższym trybie okolo 44, i chciałbym na tył założyć ss jednocześnie zostawiając na przodzie hussefelta z przezutką, da rade tak? pewnie będzie potrzebny napinacz i jeszcze pytanie czy w takim przełożeniu nie będzie za mocno tzn żebym ruszył z miejsca i podjechał pod jakąs małą górkę.
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 19.09.2007 20:20:18
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
SS --> single speed czyli z tylu jeden blat i z przodu tez. Na kazdje zebatce pisze ile to zebow wiec sprqawdz. A dla mnie optymalne przelozenie na dirt/street to 2,0 czyli np. 32 (przod) : 16(tył) = 2,0
Co do napinaczy to zalezy jakie haki masz w ramie. Jesli pionowe to napinacz montowany w hak przerzutki raczej obowiazkowo jesli ma byc dobrze lancuch napiety. Co do piasty tyl, jesli masz z bebenkiem to musisz miec reduktor SS. Albo kupny, albo z podkladek od kasety albo z rurki pcv i jedna najlepiej grubsza zebatke niz z kasety zeby sie nie pogiela. A jak masz akse to mozesz kupic jakas piaste na wolnobieg czy kaseciaka ($$$)
Co do napinaczy to zalezy jakie haki masz w ramie. Jesli pionowe to napinacz montowany w hak przerzutki raczej obowiazkowo jesli ma byc dobrze lancuch napiety. Co do piasty tyl, jesli masz z bebenkiem to musisz miec reduktor SS. Albo kupny, albo z podkladek od kasety albo z rurki pcv i jedna najlepiej grubsza zebatke niz z kasety zeby sie nie pogiela. A jak masz akse to mozesz kupic jakas piaste na wolnobieg czy kaseciaka ($$$)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości