Strona 1 z 1
Single Speed pyt.
: 03.02.2008 22:43:34
autor: kamillr
Cześć, mam pytanie odnośnie ss, prosze wytłumaczcie mi o co w tych przełożeniach chodzi, przykładowo mam Truvativ Hussefelt (ta z podwójna zębatka) nie wiem ile w tym jest zębów prawdopodobnie na wyższym trybie okolo 44, i chciałbym na tył założyć ss jednocześnie zostawiając na przodzie hussefelta z przezutką, da rade tak? pewnie będzie potrzebny napinacz i jeszcze pytanie czy w takim przełożeniu nie będzie za mocno tzn żebym ruszył z miejsca i podjechał pod jakąs małą górkę.
: 03.02.2008 23:06:33
autor: artin.van.bruyen
to musiał byś mieć z tyłu ss z 22 zębową zębatką jak masz blat 44. a co do przerzutki to chyba da rade ale musisz założyć napinacz do gg zamiast tylnej przerzutki, ale na to niech inni się wypowiedzą bo nie praktykowałem tego.....
: 04.02.2008 09:02:09
autor: kamillr
Na mniejszym 24 zeby na wiekszym 44 o ile sie nie myle.
: 04.02.2008 12:03:33
autor: maciej76
jesli dobrze rozumiem to chcesz z tylu zrobic ss a z przodu zostawic przerzutke z nadzieja ze zadziala?
poroniony pomysl, poszukaj blatu 32/36na przod, do tylu wsadz 16/18 i jest elo, przelozenie na ss odpowiednie
: 04.02.2008 19:47:58
autor: Bombell
SS --> single speed czyli z tylu jeden blat i z przodu tez. Na kazdje zebatce pisze ile to zebow wiec sprqawdz. A dla mnie optymalne przelozenie na dirt/street to 2,0 czyli np. 32 (przod) : 16(tył) = 2,0
Co do napinaczy to zalezy jakie haki masz w ramie. Jesli pionowe to napinacz montowany w hak przerzutki raczej obowiazkowo jesli ma byc dobrze lancuch napiety. Co do piasty tyl, jesli masz z bebenkiem to musisz miec reduktor SS. Albo kupny, albo z podkladek od kasety albo z rurki pcv i jedna najlepiej grubsza zebatke niz z kasety zeby sie nie pogiela. A jak masz akse to mozesz kupic jakas piaste na wolnobieg czy kaseciaka ($$$)