
Stalowa Rama full
Stalowa Rama full
Witam serdecznie potrzebuję pomocy. Kupiłem ramkę Giant AC i nie stety pękła przy główce. Wypompowałem się z kasy. Chciałbym kupic coś na ten sezon żeby nie połamac i szukam stalowej ramy o pełnej amortyzacji. Widziałem kilka propozycji na allegro ale tam życzą sobie za nie ponad 1000 zł. Pytam was czy macie może jakieś stare dobre stalowe ramy nadające się do ciężkiego fr. Może znacie jakieś stronki lub miejsca gdzie można kupic. Proszę o pomoc. Musi byc stalowa. Może znacie producentów ? Z góry dzięki 

Obiecuje Koledze SPACED że skocze na płask z 2,5 metra :) i zdjęcie pokaże.
Stalowy full to za taką kasę to do d... pomysł.
kojarzy mi sie to z lunetti dh ważącą z 10kg. I i tak pękającą.
Przecież stal wcale jakaś mocniejsza nie jest. I to i to pęka, kwestia tylko że pospawać łatwiej ,ale ile to waży...
Kup po prostu lepszą ramę, ac nigdy do freeridu nie było i przez to główki odpadały i pękało sobie w innych miejscach.
Osobiście twierdze ze nawet fr2 ma mocniejsza główkę od ac :]
kojarzy mi sie to z lunetti dh ważącą z 10kg. I i tak pękającą.
Przecież stal wcale jakaś mocniejsza nie jest. I to i to pęka, kwestia tylko że pospawać łatwiej ,ale ile to waży...
Kup po prostu lepszą ramę, ac nigdy do freeridu nie było i przez to główki odpadały i pękało sobie w innych miejscach.
Osobiście twierdze ze nawet fr2 ma mocniejsza główkę od ac :]
SeraaX gówno prawda. Jest pare dobrych fulli z cro mo ale raz, ze nie ma ich w Polsce(i nie waża tak koszmarnie duzo obczaj sobie Majin albo SWD). Dwa, ze nie za 1000zl. Trzy zeby nie polamac starczy rama alu na luzie.
Chcesz mozesz poszukac czy słowacy nie maja jakiegos patentu ale wątpie, zeby za taka kase. Sign jest taki tani bo to masówka. Małoseryjna rama nigdy nie bedzie tansza nawet z cro-mo.
Chcesz mozesz poszukac czy słowacy nie maja jakiegos patentu ale wątpie, zeby za taka kase. Sign jest taki tani bo to masówka. Małoseryjna rama nigdy nie bedzie tansza nawet z cro-mo.
nie pęknie:) jak dory zakład , to tak zrobią że nie pęknie.Osobiście widziałem w szklarskiej na festiwalu fula giant, pospawanego...w jakiejs szopie, 2 lata temu, koleś był gdzies na wypadzie i mu się rama pękła, i w jakieś małej miejscowości pytał się o spawacza , to go pokierowali, szopa dosłownie szyld sprayem machnięty, kolo popatrzył wziął rame pospawał.. no i własciciel się cieszy z ramki juz kolejny rok:) , ja tez spawałem cannondale xc (fula) tez 2 lata temu, najlepszy fachyra z torunia stwierdził ż esie nie da bo cannondale ma za cienkie rurki, gówno a nie sie nie da , pojechałem do zakładu gdzie spawaja bloki silników, i inne duż e, drogie aluminiowe cześci gdzie naprawiac się bardziej opłaca niż kupić, koleś zerknął i mówi, przyjdz za 2 h
a po 2 miechach znowu ci peknie...

Pospawać warto spróbować.Bo zapłacisz za to z 50 zł:)
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Robinson Niech zgadnę, pewnie miałeś 2 półkę do AC ?? Na kiego grzyba Ci stal do FR ?? Chyba że znajdziesz gdzieś starego sunn Radical z stali CRmo...
Nie widziałem dawno już stalowej ramy full.. Nie wliczając zakupów w Tesco
Przeważnie by AC dało się używać w FR czy DH, tuningowało się w Mielcu, lub innej renomowanej "spawalni" .. Robili przy główce "zastrzały" bardzo podobne do tych w Zumbi.. Wytrzymywało to.. Niestety po upier... główki, sporo manewru nie masz. . .
Nie widziałem dawno już stalowej ramy full.. Nie wliczając zakupów w Tesco

Przeważnie by AC dało się używać w FR czy DH, tuningowało się w Mielcu, lub innej renomowanej "spawalni" .. Robili przy główce "zastrzały" bardzo podobne do tych w Zumbi.. Wytrzymywało to.. Niestety po upier... główki, sporo manewru nie masz. . .
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
AC pękła przez dwupółkowca DROP OFFA TRIPLE i przez wysokośc ;/ ale za nie rozwage sie płaci. Już dostałem kilka propozycji fajnych stalówek. Dlaczego stal ?? Bo aluminium juz nie zaufam. Szybciej sie starzeje i trudniej zespawac. A co do wagi..... to wcale nie są ciężkie i mimo cienkich rurek mają w sobie coś.
Obiecuje Koledze SPACED że skocze na płask z 2,5 metra :) i zdjęcie pokaże.
Robinson ram sie nie rozwala, a potem sprawa tylko jezdzi tak zeby nie pekały!!! Sry ale zaufanie aluminium to pierdoły. Wykorzystywałes rame niezgodnie z przeznaczeniem i to nie ma nic wspolnego z przeznaczeniem. To troche jakbys wział lagune i wbił sie nia w płonąca sciane przy 150kmh i potem mówil, ze nie zaufasz juz nigdy testom euro ncap bo złamałes przy tym noge... No offence ale bola mnie takie wypowiedzi bo swiadcza o tym jak wielu ludzi po prostu nie wie jak dobrac sobie bika.
A jak masz dobre ofety to moze jak szukasz porady to powiedz co ci ludzie oferuja
A jak masz dobre ofety to moze jak szukasz porady to powiedz co ci ludzie oferuja

speedy - widzę , ze jesteś z Bydzi, spawałewś moze w zakładzie koło ex-Torbydu? Potwierdzam ze spawaja git, sam ratowałem u nich 3 lata temu pęknięta ramę do XC, która działa dobrze po dziś dzień i jest męczona jeszcze mocniej niż przed spawaniem.
W ogóle nie rozumiem takich uprzedzeń - fabrycznie rower ma chyba z kilka metrów spawów, nie rozumiem dlaczego nie miałoby być mozliwe wykonanie ich poza fabryką. Oczywiscie, nie jest to łatwe, nie wystarczy pierwszy lepszy cwaniak z TIGiem, ale jeśli już trafisz na dobrego fachowca to za maksimum 50 PLN przywracasz połamaną ramę do pełnej sprawnosci.
Robinson - a kto powiedział że stal jest łatwiej DOBRZE zespawać. "Jakoś" zespawać to rzeczywiście łatwiej, moze to zrobic każdy migomatem, ale tak zeby później nie pękł to jest jednakowo trudno pospawać stal jak i alu. Jak pamiętam spawane swoich stalowych ram to zawsze pękały obok świezo położonego spawu, a zespawane alu w warsztacie o którym pisałem parę linijek wyżej okazało się skuteczne, więc może samo położenie spawu nie jest problemem, ale zrobienie tego tak, żeby cała konstrukcja byla pewno już tak.I nie ma znaczenia cy to stal czy alu, gosc po prostu musi umieć bardzo dobrze spawać.
W ogóle nie rozumiem takich uprzedzeń - fabrycznie rower ma chyba z kilka metrów spawów, nie rozumiem dlaczego nie miałoby być mozliwe wykonanie ich poza fabryką. Oczywiscie, nie jest to łatwe, nie wystarczy pierwszy lepszy cwaniak z TIGiem, ale jeśli już trafisz na dobrego fachowca to za maksimum 50 PLN przywracasz połamaną ramę do pełnej sprawnosci.
Robinson - a kto powiedział że stal jest łatwiej DOBRZE zespawać. "Jakoś" zespawać to rzeczywiście łatwiej, moze to zrobic każdy migomatem, ale tak zeby później nie pękł to jest jednakowo trudno pospawać stal jak i alu. Jak pamiętam spawane swoich stalowych ram to zawsze pękały obok świezo położonego spawu, a zespawane alu w warsztacie o którym pisałem parę linijek wyżej okazało się skuteczne, więc może samo położenie spawu nie jest problemem, ale zrobienie tego tak, żeby cała konstrukcja byla pewno już tak.I nie ma znaczenia cy to stal czy alu, gosc po prostu musi umieć bardzo dobrze spawać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości