code-mieka klamka:(
-
- Posty: 786
- Rejestracja: 06.02.2008 06:35:04
- Lokalizacja: Szczecin/Przecław/Cisiec
- Kontakt:
code-mieka klamka:(
Witam
Poszukuje kogos kto smiga na tych hamulcach-mam male zapytanko..
Hamulce jeszcze nie dotarte-ale stwierdzic moge ze po 15 km docieraja sie szybciej niz hayesy hfx .. ale eei o tym chcialem..
Mianowicie..
Porownujac z hayesami ktore mialy maly-nawet powiem ze bardzo maly skok klamki ,w codach po dokreceniu sroby modulacji na max..odsunieciu klamki na prawie ze max od kiery po nacisnieciu klamki zostaje ok 1.5 cm od kiery -klamka jest cholernie mieka w porownaniu z hayesami..
Chcialbym aby i w codach miec twarda klamke ktora zaczynala by lapac praktycznie od razu .
Zatem,jak to zrobic ? czy odpowietrzyc go jeszcze raz? ( hample sa nowe wiec firmowo zalane ) czy co zrobic innego ?-pomyslow brak ,zwazywszy na moje doswiadczenia z hydraulikami ..
jeszcze bedzie opcja wymienienie przewodow na goodridge ale to za jakis czas...
interesuje mnie opcja na teraz..bez ingerencji w przeowdy.
Poszukuje kogos kto smiga na tych hamulcach-mam male zapytanko..
Hamulce jeszcze nie dotarte-ale stwierdzic moge ze po 15 km docieraja sie szybciej niz hayesy hfx .. ale eei o tym chcialem..
Mianowicie..
Porownujac z hayesami ktore mialy maly-nawet powiem ze bardzo maly skok klamki ,w codach po dokreceniu sroby modulacji na max..odsunieciu klamki na prawie ze max od kiery po nacisnieciu klamki zostaje ok 1.5 cm od kiery -klamka jest cholernie mieka w porownaniu z hayesami..
Chcialbym aby i w codach miec twarda klamke ktora zaczynala by lapac praktycznie od razu .
Zatem,jak to zrobic ? czy odpowietrzyc go jeszcze raz? ( hample sa nowe wiec firmowo zalane ) czy co zrobic innego ?-pomyslow brak ,zwazywszy na moje doswiadczenia z hydraulikami ..
jeszcze bedzie opcja wymienienie przewodow na goodridge ale to za jakis czas...
interesuje mnie opcja na teraz..bez ingerencji w przeowdy.
dhcyc Code jest hamulcem, który działał będzie nawet z małą ilością płynu w systemie . LookOut pisał nawet o tym na BA . Mit o tym, że producent w pewnym okresie lał mniej płynu ( chyba jakiś błąd na montarzu ), jest prawdziwy akurat i czytałem o tym choćby też na BA. Sam zresztą posiadam te hamulce, kupowane w odstępie chyba ok 3 miesięcy i ten nowszy ma twardszą klamkę, a starszy miększą . Nie zmienia to faktu, że hamulec jest bardzo dobry . Ja obstawiam, że przelanie i dolanie dot-a z dobrym odpowietrzeniem, załatwi sprawe
Pozdro !

Pozdro !
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
dhcyc ma racje... ja mam HOPE MONO 4 i orginalne przewody zwykle i klamki sa miekkie..a jak mialem HOPE M4 (starszy srebrny zacisk) i przewod w stalowym oplocie to klamka byla twarda jak skała i wcale nie musialem kombinowac z odpowietrzaniem..poprostu przelalem hample i klamka byla twarda..a w moich MONO 4 na zwyklych przewodach kombinowalem na wszystkie sposoby odpowietrzac i klamka zawsze jest miekka... a obie klamki zaciski i przewody sa szczelne...dodam ze tylnia klamka jest troche bardziej miekka bo ma dluzszy przewod....
wymien przewody i bedzie spoko...ja juz zamowilem przewod do swojego HOPEa tylniego
wymien przewody i bedzie spoko...ja juz zamowilem przewod do swojego HOPEa tylniego
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości