Strona 1 z 1

code-mieka klamka:(

: 24.03.2008 18:24:04
autor: Da__FreaK
Witam

Poszukuje kogos kto smiga na tych hamulcach-mam male zapytanko..

Hamulce jeszcze nie dotarte-ale stwierdzic moge ze po 15 km docieraja sie szybciej niz hayesy hfx .. ale eei o tym chcialem..

Mianowicie..

Porownujac z hayesami ktore mialy maly-nawet powiem ze bardzo maly skok klamki ,w codach po dokreceniu sroby modulacji na max..odsunieciu klamki na prawie ze max od kiery po nacisnieciu klamki zostaje ok 1.5 cm od kiery -klamka jest cholernie mieka w porownaniu z hayesami..
Chcialbym aby i w codach miec twarda klamke ktora zaczynala by lapac praktycznie od razu .
Zatem,jak to zrobic ? czy odpowietrzyc go jeszcze raz? ( hample sa nowe wiec firmowo zalane ) czy co zrobic innego ?-pomyslow brak ,zwazywszy na moje doswiadczenia z hydraulikami ..

jeszcze bedzie opcja wymienienie przewodow na goodridge ale to za jakis czas...

interesuje mnie opcja na teraz..bez ingerencji w przeowdy.

: 24.03.2008 18:27:31
autor: sudi
W Code-ach były przypadki, że producent lał zbyt mało płynu . Przelej go na nowo i będzie dobrze . Głośno nawet o tej sprawie bylo ostatnio na innych forach .

Pozdrawiam !

: 24.03.2008 18:53:25
autor: SN
dobre odpowietrzenie na pewno załatwi sprawę,
co do kabli to wg mnie tylko zawodowcy moga odczuć różnicę i to zapewne niewielką...

pozdrawiam :)

: 24.03.2008 19:05:27
autor: Da__FreaK
sudi

to mnie pocieszyles bracie:)) .. zestaw do odpowietrzania jest cholernie drogi :? ,wiec bede sam go robil:)) dzieki raz jeszcze za info:)

: 24.03.2008 19:09:18
autor: dhcyc
kumpel przelewał Cody takim zestawem i klamka dalej była miekka, nawet w stosunku do moich j5. Hamulec łapał oczywiście niesamowicie, ale na tym etapie, czyli jak po przelaniu będzie tak samo winę zwalałbym na przewody...

: 24.03.2008 19:14:01
autor: sudi
dhcyc Code jest hamulcem, który działał będzie nawet z małą ilością płynu w systemie . LookOut pisał nawet o tym na BA . Mit o tym, że producent w pewnym okresie lał mniej płynu ( chyba jakiś błąd na montarzu ), jest prawdziwy akurat i czytałem o tym choćby też na BA. Sam zresztą posiadam te hamulce, kupowane w odstępie chyba ok 3 miesięcy i ten nowszy ma twardszą klamkę, a starszy miększą . Nie zmienia to faktu, że hamulec jest bardzo dobry . Ja obstawiam, że przelanie i dolanie dot-a z dobrym odpowietrzeniem, załatwi sprawe :)

Pozdro !

: 24.03.2008 21:35:46
autor: XXX
dhcyc ma racje... ja mam HOPE MONO 4 i orginalne przewody zwykle i klamki sa miekkie..a jak mialem HOPE M4 (starszy srebrny zacisk) i przewod w stalowym oplocie to klamka byla twarda jak skała i wcale nie musialem kombinowac z odpowietrzaniem..poprostu przelalem hample i klamka byla twarda..a w moich MONO 4 na zwyklych przewodach kombinowalem na wszystkie sposoby odpowietrzac i klamka zawsze jest miekka... a obie klamki zaciski i przewody sa szczelne...dodam ze tylnia klamka jest troche bardziej miekka bo ma dluzszy przewod....
wymien przewody i bedzie spoko...ja juz zamowilem przewod do swojego HOPEa tylniego

: 25.03.2008 14:58:55
autor: Da__FreaK
sudi

Ciezko powiedziec jaki terminem mozna okreslic te `stare` a te `nowe`.

Ja kupilem hamulec ok 20 lutego wiec nie jestem w stanie powiedziec ktory jest``mlodszy`` .

Ps: mam cody 08

: 25.03.2008 15:05:57
autor: bodzio2k
Da__FreaK:
Kupiłeś koleżko hampel za 1200 zeta to zainwestuj te 120 zeta w oryginalne strzykawki. Zapewniam, że warto.

: 25.03.2008 15:31:15
autor: Da__FreaK
bodzio2k

nie, no to bezapelacyjnie:)) na dniach bedzie zestawik:))..tylko na razie drapie sie w glowe dlaczego avid a hayes tak bardzo sie roznia jesli chodzi o skok klamki :))