888 rcv 2007
888 rcv 2007
Witam, ostatnio zauwazylem ze amortyzator nie wykorzystuje calego skoku, nawet na rozkreconej kompresji wiec odlalem troche oleju po czym go skrecilem. Zdziwilem sie ze amortyzator stal sie jeszcze twardszy, moze ktos wie dlaczego tak sie stalo? Po za tym teoretyczny sag powienien byc 5/6 cm, a u mnie jest niecale 2 cm.
Jeśli ważysz ok 70kg to oryginalne sprezyny sa za twarde. Polecam wymienic na miekkie lub zastosowac jedna twada i druga miekka w zaleznosci od upodoban. A stal sie twardy dlatego, poniewaz zakladales góne korki z tloczkami przy wyprostowanym do konca amorze. Aby stal sie ponownie miekszy powinienes wykrecic korki, wcisnac amor tak aby sprezyny byly rowno z brzegiem goleni gornych, polozyc na sprezynach korki. Nastepnie nalezy prostowac widelec jednoczesnie wciskajac tloczki do goleni. W ten sposob unikniesz spezenia powietrza w komorach powietrznych i amor nie bedzie twardszy.
szewczur pisze:
jeśli jest za twardy możesz w nim zrobić podciśnienie. czytaj wkręć korki na ugiętym amoze:)
tak... i najprawdopodobniej amortyzator obniży się wtedy o tyle - ile go wcisnął


[b][s] Norco 63 165mm - 2006, 66 rc2x 150mm - 2006,
2x D321/Cn/Novatec/Funn[/b]
2x D321/Cn/Novatec/Funn[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość