jakie przelozenie?
jakie przelozenie?
jakie przelozenie bedzie najbardziej optymalne do 4x?(chodzi mi glownie o start) moze wiecie jakie maja prosi?pzdr
Co za różnica z jakiego startują prosi - wszystko zależy od tego ile masz pary w nogach, jakie jest nachylenie startu i co jest bezpośrednio po nim . Zasada jest chyba tylko jedna : WYSTARTOWAĆ JAK NAJSZYBCIEJ - więc wystarczy że spróbujesz kilku biegów i sam będziesz wiedział z którego jest najlepiej.
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
A ja uważam, że temat jest dobry. I sam się zapytam - na jakimi przełorzeniu startują prosi?
Często mnie to zastanawiało...
Czy jeżeli mi jest ciężko startować z przełożeniem 36/16, to prosom także? Czy to wina moich słabych nóg?
Proszę o normalne odpowiedzi, a nie typu "temat z dupy". Jeśli Wam się nie podoba, to nie piszcie nic. I nie traćcie czasu. Pozdro.
Często mnie to zastanawiało...
Czy jeżeli mi jest ciężko startować z przełożeniem 36/16, to prosom także? Czy to wina moich słabych nóg?
Proszę o normalne odpowiedzi, a nie typu "temat z dupy". Jeśli Wam się nie podoba, to nie piszcie nic. I nie traćcie czasu. Pozdro.
http://brooce.pinkbike.com
Emm no głównie zależy od siły i wytrzymałości (nie mylić pojęć) nóg, ale również od ułożenia nóg w początkowej fazie startu.
Nie Mam pojęcia jakich przełożeń używają prosi, ale z przodu 38 z. a z tylu 9 rzędowa kaseta i da się wyczuć, a przełożenie jak zostało wcześniej napisane zależy od toru. startuje się na najcięższym z możliwych (takich które dadzą swobodę dokręcania tzw. nie będą za ciężcie, nie będą spowalniały). i tak za parę metrów zmienia się je. Ale to tylko moje gdybanie
Jak coś poprawcie Mnie
Nie Mam pojęcia jakich przełożeń używają prosi, ale z przodu 38 z. a z tylu 9 rzędowa kaseta i da się wyczuć, a przełożenie jak zostało wcześniej napisane zależy od toru. startuje się na najcięższym z możliwych (takich które dadzą swobodę dokręcania tzw. nie będą za ciężcie, nie będą spowalniały). i tak za parę metrów zmienia się je. Ale to tylko moje gdybanie

Prosi używają raczej cięższych niż lżejszych przełożeń bo maja "mega pałer" w nogach, nie mają zębatki 38 (chyba że w DH) tylko co najwyżej 36, ale najpopularniejsze jest 34 (wśród prosów, amatorzy używają 32
mają szosowe kasety, ale nie kompletne - zakładają w zależności od toru 3 - 5 przełożeń (w zeszłym roku Prokop na Pucharze Czech w Szczawnie miał chyba 4 zębatki z tyłu) - więcej nie potrzeba, a po co wozić zbędne gramy...
pozdrawiam,

pozdrawiam,
http://www.chr.Rybnik.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości