różnica mieszanek... (Syncros BHT 2,5/2,7 przód)
różnica mieszanek... (Syncros BHT 2,5/2,7 przód)
Siemka.
Mam narazie Schwalbe Space 60a na przodzie. Jeżdże na niej dokładnie rok i bieżnik ledwo co sie zetarł, widać jeszcze rowki na środku klocków (te na fotce). I teraz chce kupić Miniona DHF mieszanka 42a. Ile może pożyć taki Minion z taką mieszanką jeśli po zezonie 60a jest ledwo naruszone? Teoretycznie o 1/3 trwałość sie powinna pogorszyć...
Jeżdże głównie FR, często musze przejeżdżać przez asfalt (praktycznie 2/3 mojej jazdy)
_____________________________________________________
EDIT:
powyższe nieważne...
Co myślicie o Syncros BHT 2,5 przód 50a lub 2,7 za 89zł??
po sprzętowni widze że ludzie są zadowoleni z niej :D
Mam narazie Schwalbe Space 60a na przodzie. Jeżdże na niej dokładnie rok i bieżnik ledwo co sie zetarł, widać jeszcze rowki na środku klocków (te na fotce). I teraz chce kupić Miniona DHF mieszanka 42a. Ile może pożyć taki Minion z taką mieszanką jeśli po zezonie 60a jest ledwo naruszone? Teoretycznie o 1/3 trwałość sie powinna pogorszyć...
Jeżdże głównie FR, często musze przejeżdżać przez asfalt (praktycznie 2/3 mojej jazdy)
_____________________________________________________
EDIT:
powyższe nieważne...
Co myślicie o Syncros BHT 2,5 przód 50a lub 2,7 za 89zł??
po sprzętowni widze że ludzie są zadowoleni z niej :D
- Załączniki
-
- schwalbe
- space-1.jpg (16.17 KiB) Przejrzano 1747 razy
MUSZEL, liniowe zaleznosci w przyrodzie raczej zbyt czesto niewystepuja, kumpel highrollera 3.0 (40)na tyle w jeden dzien w szczyrku pozbawil wiekszosci bierznika...
zawsze mozesz zalkadac 60tke jak sa dobre warunki i 42jke jak jest mokrawo.
generalnie jak nie jezdzisz raz na miesiac, to mocno watpliwe jest zeby opona (nawet na przodzie) caly sezon wytrzymala
zawsze mozesz zalkadac 60tke jak sa dobre warunki i 42jke jak jest mokrawo.
generalnie jak nie jezdzisz raz na miesiac, to mocno watpliwe jest zeby opona (nawet na przodzie) caly sezon wytrzymala
MUSZEL, zamordujesz nas tymi tematami z oponami
Jak się scigasz, to zakładasz 40/42a (42 najlepsze)
Jak sobie po prostu śmigasz i hasasz po lesie, to 60a jest optymalnym wyborem..
Nie licz na jakiś złoty środek, lub jakieś "perpetum mobile", bo albo trwałość, albo przyczepność..
btw:
Osobiście śmigam na 40a przód, 60a tył.
Nie zakładaj 50 nowych tematów skoro o to samo mogłeś zapytać w tym wczorajszym..
edit:
50a o ile sie nie mmyle ma Intense FRO

Jak się scigasz, to zakładasz 40/42a (42 najlepsze)
Jak sobie po prostu śmigasz i hasasz po lesie, to 60a jest optymalnym wyborem..
Nie licz na jakiś złoty środek, lub jakieś "perpetum mobile", bo albo trwałość, albo przyczepność..
btw:
Osobiście śmigam na 40a przód, 60a tył.
Nie zakładaj 50 nowych tematów skoro o to samo mogłeś zapytać w tym wczorajszym..
edit:
50a o ile sie nie mmyle ma Intense FRO
Bombell w sprzętowni pisze:Miałem komplet NBXów 2,5". Używałem ich do szeroko pojetego FR. Opona na przodzie spisywała sie dość kiepsko. Przyczepność na szybkich odcinkach trasy była znikoma i opona lubiła "odjężdżać" na bandach. Jako napędówka sie lepiej spisywała. Szybko czyścila sie z błota. Do plusów tej opony mozna zaliczyć dośc dobra mieszanke gumy i małe opory toczenia. Minus to napewno waga. Ogólnie polecam dla mało wymagających riderów. 4

MUSZEL jak szukasz mieszanki 50a to moze zastanow sie nad HighRolerem...
ja mam HighRollery 2.35 z mieszanka 50a na przodzie i tyle i sie dobrze trzymaja....tez duzo po asfalcie smigam bo musze dojeżdżac na miejscowki i mimo to oponki od jakis 2miesiecy nie wytarly sie zbytnio...widac lekkie slady na tylnej ale na przedniej nic...
a NBXow ani Factory DH nie bierz bo sie zabijesz.....
ja mialem przyjemnosc startowac w Kamiensku w to bloto na NBXach 2.5/2.35 i ciezko bylo mi wogole jechac zeby gleby nie zaliczyc....wiec nie polecam ani na suche ani na mokre warunki tej opony...
ja mam HighRollery 2.35 z mieszanka 50a na przodzie i tyle i sie dobrze trzymaja....tez duzo po asfalcie smigam bo musze dojeżdżac na miejscowki i mimo to oponki od jakis 2miesiecy nie wytarly sie zbytnio...widac lekkie slady na tylnej ale na przedniej nic...
a NBXow ani Factory DH nie bierz bo sie zabijesz.....
ja mialem przyjemnosc startowac w Kamiensku w to bloto na NBXach 2.5/2.35 i ciezko bylo mi wogole jechac zeby gleby nie zaliczyc....wiec nie polecam ani na suche ani na mokre warunki tej opony...
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
BHT zdaje egzamin praktycznie w każdych warunkach, no może poza skrajnie suchymi, gdzie chyba tylko C16 daje efekty. To bardzo odporna opona, a miałem kiedyś bezpośrednie porównanie BHT do Minionów. Miniony miałem w rowerze, ale BHT w zapasie i po pierwszym zjeździe założyłem BHT. O jedną dętkę za daleko, o dwadzieścia zakrętów bez kontroli za późno.
Akurat u mnie w arsenale znajdują się dwie BHT 2.7 (jedna Hardcore i jedna Race, półtorakilowa) i dwie BHT Factory 2,5 (najlżejsze). Do tych ostatnich trzeba stosować jednak grubsze dętki, bo tak to lipa, co najwyżej na jakieś lekkie treningi, ale nie na techniczne trasy.
Miniony wywal jak najdalej od siebie, chyba że to 40A - wtedy bieżnik praktcyznie nie gra roli, guma ściera się w kilka zjazdów, ale trzymanie bomba.
Akurat u mnie w arsenale znajdują się dwie BHT 2.7 (jedna Hardcore i jedna Race, półtorakilowa) i dwie BHT Factory 2,5 (najlżejsze). Do tych ostatnich trzeba stosować jednak grubsze dętki, bo tak to lipa, co najwyżej na jakieś lekkie treningi, ale nie na techniczne trasy.
Miniony wywal jak najdalej od siebie, chyba że to 40A - wtedy bieżnik praktcyznie nie gra roli, guma ściera się w kilka zjazdów, ale trzymanie bomba.
www.foesracing.com
BHT na przodzie całkowicie zdaje egzamin, mam wersję 2,35 hardcore i trzyma bardzo przyjemnie, jeździłem na nie praktycznie w każdych warunkach pogodowych i radziła sobie bardzo dobrze, ewentualnie zdarzało się jej łapać poślizgi na mokrych kamieniach/korzeniach, ale w porównaniu z innymi oponami trzymała i tak dobrze. Zdecydowanie nie polecam BHT do tyłu, wydałem więcej na dętki i łatki niż na samą oponę, łapałem kapcia na prawie każdym zjeździe, nawet sealant nie pomagał...
http://www.pinkbike.com/photo/8281895/
Ja śmigam na zestawie BHT przód tył ( 2.35) i muszę powiedzieć, że jeździ mi się na nich lepiej niż na high rollerach które stosowałem wcześniej (kiedyś jeszcze pokarało mnie na chwilę Vee Ruber, ale to nie jest opona tylko sprzęt dla samobójców
) Tak czy inaczej wydaje mi się, że BHT dużo lepiej niż Maxxisy trzymają się w błocie i na mokrej ściółce.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości