różnica mieszanek... (Syncros BHT 2,5/2,7 przód)

MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

różnica mieszanek... (Syncros BHT 2,5/2,7 przód)

Post autor: MUSZEL »

Siemka.
Mam narazie Schwalbe Space 60a na przodzie. Jeżdże na niej dokładnie rok i bieżnik ledwo co sie zetarł, widać jeszcze rowki na środku klocków (te na fotce). I teraz chce kupić Miniona DHF mieszanka 42a. Ile może pożyć taki Minion z taką mieszanką jeśli po zezonie 60a jest ledwo naruszone? Teoretycznie o 1/3 trwałość sie powinna pogorszyć...
Jeżdże głównie FR, często musze przejeżdżać przez asfalt (praktycznie 2/3 mojej jazdy)
_____________________________________________________
EDIT:
powyższe nieważne...
Co myślicie o Syncros BHT 2,5 przód 50a lub 2,7 za 89zł??
po sprzętowni widze że ludzie są zadowoleni z niej :D
Załączniki
schwalbe
schwalbe
space-1.jpg (16.17 KiB) Przejrzano 1747 razy
Furmek
Posty: 899
Rejestracja: 19.04.2004 10:45:02
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Furmek »

MUSZEL, liniowe zaleznosci w przyrodzie raczej zbyt czesto niewystepuja, kumpel highrollera 3.0 (40)na tyle w jeden dzien w szczyrku pozbawil wiekszosci bierznika...

zawsze mozesz zalkadac 60tke jak sa dobre warunki i 42jke jak jest mokrawo.
generalnie jak nie jezdzisz raz na miesiac, to mocno watpliwe jest zeby opona (nawet na przodzie) caly sezon wytrzymala
t_jaworze
Posty: 557
Rejestracja: 19.04.2004 13:38:32
Lokalizacja: Jaworze
Kontakt:

Post autor: t_jaworze »

Wszystko zalezy od tego jak jezdzisz i ile. Przy mieszance 42a nie mozesz liczyc ze po roku bedzie opona wygladala tak samo ale tez bedzie ci sie ona duzo lepiej trzymala niz 60. Jak duzo hamujesz to szybko pojdzie a tyl juz wogole.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

ale ja mówie o przodzie :D a to może najlepiej bylo by 50a... tylko gdzie ja dostane Miniona na przód 26x27 50a....
lipski
Posty: 306
Rejestracja: 05.09.2007 04:34:00
Kontakt:

Post autor: lipski »

MUSZEL, zamordujesz nas tymi tematami z oponami :|

Jak się scigasz, to zakładasz 40/42a (42 najlepsze)

Jak sobie po prostu śmigasz i hasasz po lesie, to 60a jest optymalnym wyborem..

Nie licz na jakiś złoty środek, lub jakieś "perpetum mobile", bo albo trwałość, albo przyczepność..

btw:

Osobiście śmigam na 40a przód, 60a tył.
Nie zakładaj 50 nowych tematów skoro o to samo mogłeś zapytać w tym wczorajszym..

edit:

50a o ile sie nie mmyle ma Intense FRO
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

oj przepraszam Cie bardzo... to że 2 twematy to jeszcze nie znaczy że trzeba od razu już coś mówić... niektórzy po piszą po 5 tematów mimo że takie same są zaraz pod jego tematem... ;]
lipski
Posty: 306
Rejestracja: 05.09.2007 04:34:00
Kontakt:

Post autor: lipski »

MUSZEL, nie ma za co.. Przyjmuję przeprosiny...

Nadal twierdzę, że rację miałem... Jak napisałem wcześniej.. Nie masz co rozkminiać i się zastanawiać, tylko kupować i śmigać bo wkacje (ktorych ja nie mam) Ci uciekają..

Pozdrower..
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

hehe ok :D już chyba wiem co będzie dobrym i niedrogim rozwiązaniem na przód i żeby dobrze sie trzymało :D Tioga Factory DH 2.5 :D albo Nokina NBX 2.5

Dobra nie męcze Was ;] KONIEC tematu

pozdro :)
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Stary nie bierz NBXa na przód !
Ta oponka wogółe sie na przód nienadaje.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

uuuu....... ok, dzięki za ostrzeżenie :)
Edit:
to jak działa ta sprzętownia??!! tam są same 5...
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

Bombell w sprzętowni pisze:Miałem komplet NBXów 2,5". Używałem ich do szeroko pojetego FR. Opona na przodzie spisywała sie dość kiepsko. Przyczepność na szybkich odcinkach trasy była znikoma i opona lubiła "odjężdżać" na bandach. Jako napędówka sie lepiej spisywała. Szybko czyścila sie z błota. Do plusów tej opony mozna zaliczyć dośc dobra mieszanke gumy i małe opory toczenia. Minus to napewno waga. Ogólnie polecam dla mało wymagających riderów. 4
:)
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

a no czytałem to przed chwilką ;] dobra ok. Dzięki jeszcze raz
__________________________________________________
Edit:
powyższe nieważne...
Co myślicie o Syncros BHT 2,5 przód 50a lub 2,7 za 89zł??
po sprzętowni widze że ludzie są zadowoleni z niej :D
XXX
Posty: 1763
Rejestracja: 24.02.2006 19:48:42
Lokalizacja: zgr
Kontakt:

Post autor: XXX »

MUSZEL jak szukasz mieszanki 50a to moze zastanow sie nad HighRolerem...
ja mam HighRollery 2.35 z mieszanka 50a na przodzie i tyle i sie dobrze trzymaja....tez duzo po asfalcie smigam bo musze dojeżdżac na miejscowki i mimo to oponki od jakis 2miesiecy nie wytarly sie zbytnio...widac lekkie slady na tylnej ale na przedniej nic...
a NBXow ani Factory DH nie bierz bo sie zabijesz.....
ja mialem przyjemnosc startowac w Kamiensku w to bloto na NBXach 2.5/2.35 i ciezko bylo mi wogole jechac zeby gleby nie zaliczyc....wiec nie polecam ani na suche ani na mokre warunki tej opony...
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

BHT zdaje egzamin praktycznie w każdych warunkach, no może poza skrajnie suchymi, gdzie chyba tylko C16 daje efekty. To bardzo odporna opona, a miałem kiedyś bezpośrednie porównanie BHT do Minionów. Miniony miałem w rowerze, ale BHT w zapasie i po pierwszym zjeździe założyłem BHT. O jedną dętkę za daleko, o dwadzieścia zakrętów bez kontroli za późno.

Akurat u mnie w arsenale znajdują się dwie BHT 2.7 (jedna Hardcore i jedna Race, półtorakilowa) i dwie BHT Factory 2,5 (najlżejsze). Do tych ostatnich trzeba stosować jednak grubsze dętki, bo tak to lipa, co najwyżej na jakieś lekkie treningi, ale nie na techniczne trasy.

Miniony wywal jak najdalej od siebie, chyba że to 40A - wtedy bieżnik praktcyznie nie gra roli, guma ściera się w kilka zjazdów, ale trzymanie bomba.
www.foesracing.com
matejGK
Posty: 418
Rejestracja: 03.12.2005 10:00:00
Lokalizacja: Głogówek
Kontakt:

Post autor: matejGK »

BHT na przodzie całkowicie zdaje egzamin, mam wersję 2,35 hardcore i trzyma bardzo przyjemnie, jeździłem na nie praktycznie w każdych warunkach pogodowych i radziła sobie bardzo dobrze, ewentualnie zdarzało się jej łapać poślizgi na mokrych kamieniach/korzeniach, ale w porównaniu z innymi oponami trzymała i tak dobrze. Zdecydowanie nie polecam BHT do tyłu, wydałem więcej na dętki i łatki niż na samą oponę, łapałem kapcia na prawie każdym zjeździe, nawet sealant nie pomagał...
http://www.pinkbike.com/photo/8281895/
TGMJ
Posty: 81
Rejestracja: 14.06.2006 14:56:55
Kontakt:

Post autor: TGMJ »

Ja śmigam na zestawie BHT przód tył ( 2.35) i muszę powiedzieć, że jeździ mi się na nich lepiej niż na high rollerach które stosowałem wcześniej (kiedyś jeszcze pokarało mnie na chwilę Vee Ruber, ale to nie jest opona tylko sprzęt dla samobójców :? ) Tak czy inaczej wydaje mi się, że BHT dużo lepiej niż Maxxisy trzymają się w błocie i na mokrej ściółce.
spidi23
Posty: 305
Rejestracja: 03.11.2007 23:17:12
Lokalizacja: Zagórz
Kontakt:

Post autor: spidi23 »

Panowie, a ja zadam inne pytanie... Jak grubość ścianek w tym syncrosie wygląda, w porównaniu np do Maxxis'a 2-PLY?

EDIT:

Własnie, i jaka tylna oponka byłaby adekwatna w "trzymaniu", cenie i jakosci, tyle ze na tył?
[b][s] Norco 63 165mm - 2006, 66 rc2x 150mm - 2006,
2x D321/Cn/Novatec/Funn[/b]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości