nie wiem czy to jest mozliwe....ale moze kup sobie piaste ktora nie ma bebnka z zapadkami taka gdzie trzeba kupic kasete z obrotowym bebenkiem ( zapomnialem jak to sie zwie) ale tym sposobem bedziesz mial tzw ostre kolo ze bedziesz musial caly czas pedalowac do przodu jak bedziesz jechal....
Części rowerowe na sell: smietana.dh@gmail.com Pisz czego szukasz :)
Haunebu iV ma nakładke na sotre koło która umozliwia pedałowanie do tyłu z rownoczesnym napędzaniem. Fc daje tylko to ze nie musisz mic robic jadąc do tylu. A najprostszym rozwiazaniem jest poprostu podjechanie do czegos pochylego i uzysknie z tego rozpedu by moc jechac do tylu bo po cholere chcesz miec ostre kolo? Fakie mozęsz robic nawet i z dwoma przerzutkami ale jakis rozped musisz miec.
Qbus4x a jak bedzie mial ostre koło to nie bedzie musial pedałowac do tylu zeby jechac do tylu
ja bym nie kombinowal nic tylko uczyl sie normalnie tak jak kazdy na zwyklych piastach...
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
jak bedzie mial ostre kolo to bedzie mogl krecac do tylu napedzac kolo. ale rownoczesnie jadac do przodu korby beda sie krecily zawsze jak krecic sie bedzie kolo ;] wiec zamiast manuala bedzie mogl robic tylko wheelie :P
Nie tyle co w kolarzówkach co polularne wśród kurierów. Ale nawet piasta typowo pod street Haunebu iV ma ta nakładke umozliwiająca nakręcenie jej na gwint od wolnobiegu i zrobienia ostrego koła. Rozwiązanie moze i ciekawe ale raczej tylko for fun. Nie wyobrazam sobie jazdy z ciaglym pedałowaniem do przodu. Zmęczyć sie można
Zwykłe fakie, nie wiem czym sie jarasz. Pewno zrobił przedtem 180 czy cos i mial poprostu rozped ale to pedalowanie do tylu jest tylko po to zeby nie zachamowac roweru. Bo jak zapedałujesz do przodu to zapadki sie zatrzasną i będzie dupa a nia fakie.
Nie czaje pedałuje do tyłu żeby zapadki nie łapały co by sie rownało z utrata rozpędu jaki usyskał przy stopie (mówiac o filmiku wyzej) czy obrotu o 180 stopni czy podjazdu pod cokolwiek pochyłego. Pedałując do tylu nie napedza tylnego koła, ono sie kreci do tylu pod wpływem rozpedu ro rweru do tyłu.