Witam to mój pierwszy post na forum. Nie znam się zbyt dobrze problem jest taki ze mam sign'a fr2 wszystko niby ale stary amor nie wiec kupiłem dhx i oddałem go do serwisu nawet nei sprawdzałem czy pasuje a teraz okazuję sie ze nie wejdzie nie ma takiej opcji mam z tyłu 24" i teraz nie wiem co zrobić czy może dać do spawania niech zrobią drugie mocowanie ale czy bedzie się to trzymało? Nie wiem co radzicie z tym zrobić? Z góry THX
Pomyśl chwilę. Jakim cudem chcesz włożyć tak długi damper do ramy, która nie jest do tego przystosowana ? I nawet jak fizycznie włożysz, pomyśl co się dzieje z kątem główki ramy ?
To ty pomyśl bo ja chce zrobić nowe mocowanie w innym miejscu a po zatym 24" z tyłu tez robi swoje pytam się czy to wytrzyma czy ktoś mi to normalnie pospawa czy to jest jakieś specjalne alu nie bedzie pękać spaw? O tym ze on nie wejdzie do starych mocowania to moja babka o tym nawet wie.
A policzyłeś maksymalne skok wahacza ? I skok jaki wyjdzie przy tak długim damperze ? Poczytaj trochę o geometrii i co ludzie robią by jako tako signa przystosować.
Zresztą nie ważne, nie masz pojęcia co i jak a usiłujesz na siłę "coś" zrobić.
sprzedaj tego dhx i kup coś z 215mm albo 220mm i będzie git, więcej cię wyniesie przerabianie ramy niż zakup nowego dampeda do którego dołożysz ze 100zł a może nawet nic
Ten DHX nie wejdzie nawet jak cofniesz mocowanie, bo opona bedzie bila w rure podsiodlowa (nawet na 24" ). 26" uderza w przelotke przy dobiciu z damperem 200x56 mm.
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
No właśnie tak myślę czy go nie sprzedać a ile mogę za niego wziąć po serwisie nawet nie zakładany. A i jeszcze pytanie czy jak bym dał komuś te mocowanie spawać toto by sie trzymało? Potrzebna jest jakaś specjalna blacha alu czy nie?
poleglem.. dhx 5.0 do fr2 hahaha niezle.. damper w chu* drozszy niz rama.. jak juz kupiles ten damper to sprzedaj ta rame i kup ramke ktora podejdzie do niego, skoro bylo cie stac na niego;]..